L’Hospital General de Castelló tanca llits de l’UCI per un bacteri infecciós

 

En plena segona onada de coronavirus, l‘Hospital General de Castelló de la Plana s’ha vist obligat a tancar alguns dels llits de la seua Unitat de Cures Intensives (UCI) a causa de l’aparició d’un bacteri contagiós. Tot indica a què alguns pacients instal·lats en este departament s’han vist afectats per ell.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Conselleria de Sanitat ja ha informat de què s’han activat els corresponents protocols de control d’infeccions, ja que s’ha identificat el bacteri ‘Cándida Auris’. A demés, pareix que és un bacteri molt comú en els hospitals durant els últims anys, ja que s’ha trobat en altres hospitals espanyols.

 

Segons pareix, este bacteri pot afectar negativament a alguns dels malalts. No obstant això, des de l’Hospital asseguren que la zona afectada no està connectada amb la part de l’UCI destinada als contagiats per coronavirus.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.