L’Hospital General de Castelló tanca llits de l’UCI per un bacteri infecciós

 

En plena segona onada de coronavirus, l‘Hospital General de Castelló de la Plana s’ha vist obligat a tancar alguns dels llits de la seua Unitat de Cures Intensives (UCI) a causa de l’aparició d’un bacteri contagiós. Tot indica a què alguns pacients instal·lats en este departament s’han vist afectats per ell.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Conselleria de Sanitat ja ha informat de què s’han activat els corresponents protocols de control d’infeccions, ja que s’ha identificat el bacteri ‘Cándida Auris’. A demés, pareix que és un bacteri molt comú en els hospitals durant els últims anys, ja que s’ha trobat en altres hospitals espanyols.

 

Segons pareix, este bacteri pot afectar negativament a alguns dels malalts. No obstant això, des de l’Hospital asseguren que la zona afectada no està connectada amb la part de l’UCI destinada als contagiats per coronavirus.

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.