Igualtat facilitarà les visites als residents però restringirà les eixides

 

La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives facilitarà les visites de familiars a les persones residents durant les festes nadalenques, amb totes les mesures de protecció, mentre que restringirà les eixides dels usuaris dels centres.

 

Ho ha assegurat este dijous, en declaracions als periodistes, la vicepresidenta del Consell i consellera d’esta àrea, Mónica Oltra, qui ha afirmat que estan elaborant una normativa per a eixos dies i treballen per a adaptar la resolució d’agost als nivells d’alerta marcats pel Govern en octubre.

 

La intenció de la Conselleria és «evitar les eixides de la residència», alguna cosa que, segons ha destacat Oltra, «només es podrien donar en nova normalitat i en situació d’alerta 1», uns requisits que no complix «pràcticament cap municipi» valencià.

 

No obstant això, s’afavoriran les eixides vacacionals perquè la «tornada de la persona usuària ha de ser amb PCR i aïllament», i es facilitaran les visites dels familiars a les persones residents «amb tota la protecció, seguretat, distància, higiene i totes les mesures de barrera».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.

Les Corts demanen declarar zona d’emergència pel temporal Harry i reclamen ajudes i obres en la costa

Les Corts Valencianes han demanat al Govern declarar zona afectada greument per emergència els municipis danyats pel temporal Harry. La comissió ha secundat també exigir el rebuig a la Llei europea de restauració de la naturalesa i ha tombat iniciatives de PSPV i Compromís.

Expectació mediàtica i accés només per a la família en la vetla de Tejero

La capella ardent a Xàtiva ha congregat a nombrosos mitjans i a alguns curiosos, mentres només la família ha accedit a l'interior. El funeral se celebrarà a les 19 hores.

Renzo Saravia seguix un pla específic de treball amb el València

Renzo Saravia seguix un pla específic i progressiu en els seus primers dies al València. El lateral, fitxat fins a final de temporada per a cobrir a Foulquier, combina treball grupal i individual.

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.

Colp a la banda albanesa que va robar 11 xalets de luxe de Dénia a Rota i es va emportar fins a 2 milions

La Policia ha desarticulat parcialment una organització albanesa que va assaltar 11 xalets i viles de luxe de Dénia a Rota. El botí va ascendir a entre 1,5 i 2 milions en efectiu, joies i rellotges.

PP i Vox aproven de manera definitiva el pressupost municipal d’Alacant: 367,3 milions

PP i Vox han aprovat definitivament el pressupost de l'Ajuntament d'Alacant, que ascendix a 367,3 milions i creix un 5,8%. Els comptes prioritzen neteja, manteniment i impuls social i cultural.

Un policia fora de servici deté a una dona per almenys cinc ‘furts amorosos’ a València

Un policia nacional anara de servici ha interceptat en Campanar a una jove de 29 anys quan abordava a dos ancianes amb gestos afectuosos. A l'arrestada se li imputen altres quatre fets comesos entre el 19 i el 23 de febrer i ha passat a disposició judicial.