ThinkTextil, proveïdor d’Inditex, compra Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana

El grup de serveis d’acabat i logística per al sector de la moda i retail ThinkTextil ampliarà la seua presència a la producció tèxtil amb l’adquisició del centenari fabricador castellonenc de calces Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana.

La tèxtil té la seua factoria principal a Vilafranca del Cid, un xicotet municipi de l’interior de la província, i un centre logístic a Borriol, amb uns 500 treballadors.

 

L’operació suposa un respir per a la companyia castellonenca, que en els últims anys havia acumulat caigudes de vendes i fortes pèrdues. De fet, l’empresa esperava reduir un 20% els seus ingressos respecte a 2019 per la pandèmia, en què ja va perdre més de 4 milions, i situar-los en 29 milions d’euros.
 

L’acord per a la compra va ser confirmat pels representants del sindicat Comissions Obreres, després de reunir-se amb el conseller valencià d’Hisenda, Vicent Soler. El Govern valencià, a través de l’Institut Valencià de Finances (IVF), és un dels creditors de l’empresa, ja que en els últims anys havia avalat a la companyia tèxtil.

La seua intenció és continuar amb eixa política, pel fort pes econòmic de Marie Claire a la comarca dels Ports.

Per part seua, ThinkTextil es dedica a l’acabat i logística tèxtil, incloent-hi entre les seues operacions principals l’etiquetatge de peça, planxat, embutxacat, costura, a més de transport de mercaderia, logística inversa, emmagatzematge o e-commerce.

Amb la compra de Marie Claire s’assegura comptar amb un important actiu industrial en la confecció i costura precisament en un moment en què els problemes en el transport internacional i les cadenes de subministrament estan generant retards i encariments.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.