8.2 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

ThinkTextil, proveïdor d’Inditex, compra Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana

El grup de serveis d’acabat i logística per al sector de la moda i retail ThinkTextil ampliarà la seua presència a la producció tèxtil amb l’adquisició del centenari fabricador castellonenc de calces Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana.

La tèxtil té la seua factoria principal a Vilafranca del Cid, un xicotet municipi de l’interior de la província, i un centre logístic a Borriol, amb uns 500 treballadors.

 

L’operació suposa un respir per a la companyia castellonenca, que en els últims anys havia acumulat caigudes de vendes i fortes pèrdues. De fet, l’empresa esperava reduir un 20% els seus ingressos respecte a 2019 per la pandèmia, en què ja va perdre més de 4 milions, i situar-los en 29 milions d’euros.
 

L’acord per a la compra va ser confirmat pels representants del sindicat Comissions Obreres, després de reunir-se amb el conseller valencià d’Hisenda, Vicent Soler. El Govern valencià, a través de l’Institut Valencià de Finances (IVF), és un dels creditors de l’empresa, ja que en els últims anys havia avalat a la companyia tèxtil.

La seua intenció és continuar amb eixa política, pel fort pes econòmic de Marie Claire a la comarca dels Ports.

Per part seua, ThinkTextil es dedica a l’acabat i logística tèxtil, incloent-hi entre les seues operacions principals l’etiquetatge de peça, planxat, embutxacat, costura, a més de transport de mercaderia, logística inversa, emmagatzematge o e-commerce.

Amb la compra de Marie Claire s’assegura comptar amb un important actiu industrial en la confecció i costura precisament en un moment en què els problemes en el transport internacional i les cadenes de subministrament estan generant retards i encariments.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.