ThinkTextil, proveïdor d’Inditex, compra Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana

El grup de serveis d’acabat i logística per al sector de la moda i retail ThinkTextil ampliarà la seua presència a la producció tèxtil amb l’adquisició del centenari fabricador castellonenc de calces Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana.

La tèxtil té la seua factoria principal a Vilafranca del Cid, un xicotet municipi de l’interior de la província, i un centre logístic a Borriol, amb uns 500 treballadors.

 

L’operació suposa un respir per a la companyia castellonenca, que en els últims anys havia acumulat caigudes de vendes i fortes pèrdues. De fet, l’empresa esperava reduir un 20% els seus ingressos respecte a 2019 per la pandèmia, en què ja va perdre més de 4 milions, i situar-los en 29 milions d’euros.
 

L’acord per a la compra va ser confirmat pels representants del sindicat Comissions Obreres, després de reunir-se amb el conseller valencià d’Hisenda, Vicent Soler. El Govern valencià, a través de l’Institut Valencià de Finances (IVF), és un dels creditors de l’empresa, ja que en els últims anys havia avalat a la companyia tèxtil.

La seua intenció és continuar amb eixa política, pel fort pes econòmic de Marie Claire a la comarca dels Ports.

Per part seua, ThinkTextil es dedica a l’acabat i logística tèxtil, incloent-hi entre les seues operacions principals l’etiquetatge de peça, planxat, embutxacat, costura, a més de transport de mercaderia, logística inversa, emmagatzematge o e-commerce.

Amb la compra de Marie Claire s’assegura comptar amb un important actiu industrial en la confecció i costura precisament en un moment en què els problemes en el transport internacional i les cadenes de subministrament estan generant retards i encariments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.