ThinkTextil, proveïdor d’Inditex, compra Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana

El grup de serveis d’acabat i logística per al sector de la moda i retail ThinkTextil ampliarà la seua presència a la producció tèxtil amb l’adquisició del centenari fabricador castellonenc de calces Marie Claire amb un aval de la Generalitat Valenciana.

La tèxtil té la seua factoria principal a Vilafranca del Cid, un xicotet municipi de l’interior de la província, i un centre logístic a Borriol, amb uns 500 treballadors.

 

L’operació suposa un respir per a la companyia castellonenca, que en els últims anys havia acumulat caigudes de vendes i fortes pèrdues. De fet, l’empresa esperava reduir un 20% els seus ingressos respecte a 2019 per la pandèmia, en què ja va perdre més de 4 milions, i situar-los en 29 milions d’euros.
 

L’acord per a la compra va ser confirmat pels representants del sindicat Comissions Obreres, després de reunir-se amb el conseller valencià d’Hisenda, Vicent Soler. El Govern valencià, a través de l’Institut Valencià de Finances (IVF), és un dels creditors de l’empresa, ja que en els últims anys havia avalat a la companyia tèxtil.

La seua intenció és continuar amb eixa política, pel fort pes econòmic de Marie Claire a la comarca dels Ports.

Per part seua, ThinkTextil es dedica a l’acabat i logística tèxtil, incloent-hi entre les seues operacions principals l’etiquetatge de peça, planxat, embutxacat, costura, a més de transport de mercaderia, logística inversa, emmagatzematge o e-commerce.

Amb la compra de Marie Claire s’assegura comptar amb un important actiu industrial en la confecció i costura precisament en un moment en què els problemes en el transport internacional i les cadenes de subministrament estan generant retards i encariments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.