17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La infanta Pilar, operada d’urgència en un hospital madrileny

La infanta Pilar

La infanta Pilar de Borbó ha hagut de ser operada | Cedida

 

Si hi ha una notícia que hui siga de màxima actualitat dins de la premsa del cor és que la infanta Pilar, tia paterna del rei Felip VI i que compta amb 82 anys d’edat, ha hagut de ser operada d’urgència per uns problemes intestinals.

D’esta manera, ha hagut d’abandonar el seu descans a Mallorca per a traslladar-se immediatament a Madrid on ha sigut operada.

L’origen de la situació

Segons s’ha donat a conèixer a través de mitjans de comunicació com ‘Hola!’, que ha aconseguit l’exclusiva, la germana del rei emèrit Juan Carlos I es trobava disfrutant d’uns dies de relax en l’habitatge que té en la localitat de Calviá, a Mallorca.

No obstant això, va començar a sentir-se indisposada i això va fer que es traslladara a l’hospital perquè el metge poguera examinar-la i donar-li un diagnòstic. El doctor li va indicar que necessitava ser traslladada de forma urgent a Madrid per a ser operada, pel que sembla segons algunes publicacions, per una obstrucció intestinal.

Després d’este consell, la infanta Pilar i la seua família van prendre les decisions adequades i a última hora d’este dissabte, arribava a la capital espanyola.

Directa l’hospital

La Infanta Pilar junto a su hijo, Fernando

Els seus fills estan sent el seu màxim suport | Bekia

 

Res més aterrar en l’aeroport, es va dirigir fins a la Clínica Ruber Internacional on el seu metge habitual va procedir a intervenir-la d’urgència.

La primera nit ingressada, segons les dades que s’han pogut conèixer, la infanta va comptar amb el suport de dos dels seus fills. En concret, de Simoneta i Fernando Gómez Acebo, que no es van separar d’ella en cap moment.

L’endemà, els dos van rebre el relleu dels altres dos germans Bruno i Beltrán.

Quin és el seu estat?

De moment, no s’ha donat a conèixer per part de la família cap informació sobre l’estat en el qual es troba la tia del Rei així com tampoc de quina ha sigut l’operació que se li ha dut a terme. Caldrà esperar per a descobrir si seguix ingressada i si està evolucionant de la manera més favorable possible.

Un nou problema de salut

Amb este nou problema, en este cas intestinal, la infanta Pilar ve a afegir un més a uns altres que ja ve arrossegant des de fa temps. En concret, el més significatiu és que patix artrosi, que ha heretat del seu pare. Una malaltia que també sofrixen la seua germana, la infanta Margarita, i el seu germà Juan Carlos, de màxima actualitat per una entrevista.

L’artrosi l’ha portat no només a haver de passar per quiròfan diverses vegades per problemes en el maluc sinó que ha fet que, en alguna ocasió, haja hagut d’acudir a algun acte públic en cadira de rodes. Caldrà esperar per a tindre més notícies de la infanta, a la qual es desitja una ràpida recuperació.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.