La infanta Pilar, operada d’urgència en un hospital madrileny

La infanta Pilar

La infanta Pilar de Borbó ha hagut de ser operada | Cedida

 

Si hi ha una notícia que hui siga de màxima actualitat dins de la premsa del cor és que la infanta Pilar, tia paterna del rei Felip VI i que compta amb 82 anys d’edat, ha hagut de ser operada d’urgència per uns problemes intestinals.

D’esta manera, ha hagut d’abandonar el seu descans a Mallorca per a traslladar-se immediatament a Madrid on ha sigut operada.

L’origen de la situació

Segons s’ha donat a conèixer a través de mitjans de comunicació com ‘Hola!’, que ha aconseguit l’exclusiva, la germana del rei emèrit Juan Carlos I es trobava disfrutant d’uns dies de relax en l’habitatge que té en la localitat de Calviá, a Mallorca.

No obstant això, va començar a sentir-se indisposada i això va fer que es traslladara a l’hospital perquè el metge poguera examinar-la i donar-li un diagnòstic. El doctor li va indicar que necessitava ser traslladada de forma urgent a Madrid per a ser operada, pel que sembla segons algunes publicacions, per una obstrucció intestinal.

Després d’este consell, la infanta Pilar i la seua família van prendre les decisions adequades i a última hora d’este dissabte, arribava a la capital espanyola.

Directa l’hospital

La Infanta Pilar junto a su hijo, Fernando

Els seus fills estan sent el seu màxim suport | Bekia

 

Res més aterrar en l’aeroport, es va dirigir fins a la Clínica Ruber Internacional on el seu metge habitual va procedir a intervenir-la d’urgència.

La primera nit ingressada, segons les dades que s’han pogut conèixer, la infanta va comptar amb el suport de dos dels seus fills. En concret, de Simoneta i Fernando Gómez Acebo, que no es van separar d’ella en cap moment.

L’endemà, els dos van rebre el relleu dels altres dos germans Bruno i Beltrán.

Quin és el seu estat?

De moment, no s’ha donat a conèixer per part de la família cap informació sobre l’estat en el qual es troba la tia del Rei així com tampoc de quina ha sigut l’operació que se li ha dut a terme. Caldrà esperar per a descobrir si seguix ingressada i si està evolucionant de la manera més favorable possible.

Un nou problema de salut

Amb este nou problema, en este cas intestinal, la infanta Pilar ve a afegir un més a uns altres que ja ve arrossegant des de fa temps. En concret, el més significatiu és que patix artrosi, que ha heretat del seu pare. Una malaltia que també sofrixen la seua germana, la infanta Margarita, i el seu germà Juan Carlos, de màxima actualitat per una entrevista.

L’artrosi l’ha portat no només a haver de passar per quiròfan diverses vegades per problemes en el maluc sinó que ha fet que, en alguna ocasió, haja hagut d’acudir a algun acte públic en cadira de rodes. Caldrà esperar per a tindre més notícies de la infanta, a la qual es desitja una ràpida recuperació.

 

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.