La infanta Pilar, operada d’urgència en un hospital madrileny

La infanta Pilar

La infanta Pilar de Borbó ha hagut de ser operada | Cedida

 

Si hi ha una notícia que hui siga de màxima actualitat dins de la premsa del cor és que la infanta Pilar, tia paterna del rei Felip VI i que compta amb 82 anys d’edat, ha hagut de ser operada d’urgència per uns problemes intestinals.

D’esta manera, ha hagut d’abandonar el seu descans a Mallorca per a traslladar-se immediatament a Madrid on ha sigut operada.

L’origen de la situació

Segons s’ha donat a conèixer a través de mitjans de comunicació com ‘Hola!’, que ha aconseguit l’exclusiva, la germana del rei emèrit Juan Carlos I es trobava disfrutant d’uns dies de relax en l’habitatge que té en la localitat de Calviá, a Mallorca.

No obstant això, va començar a sentir-se indisposada i això va fer que es traslladara a l’hospital perquè el metge poguera examinar-la i donar-li un diagnòstic. El doctor li va indicar que necessitava ser traslladada de forma urgent a Madrid per a ser operada, pel que sembla segons algunes publicacions, per una obstrucció intestinal.

Després d’este consell, la infanta Pilar i la seua família van prendre les decisions adequades i a última hora d’este dissabte, arribava a la capital espanyola.

Directa l’hospital

La Infanta Pilar junto a su hijo, Fernando

Els seus fills estan sent el seu màxim suport | Bekia

 

Res més aterrar en l’aeroport, es va dirigir fins a la Clínica Ruber Internacional on el seu metge habitual va procedir a intervenir-la d’urgència.

La primera nit ingressada, segons les dades que s’han pogut conèixer, la infanta va comptar amb el suport de dos dels seus fills. En concret, de Simoneta i Fernando Gómez Acebo, que no es van separar d’ella en cap moment.

L’endemà, els dos van rebre el relleu dels altres dos germans Bruno i Beltrán.

Quin és el seu estat?

De moment, no s’ha donat a conèixer per part de la família cap informació sobre l’estat en el qual es troba la tia del Rei així com tampoc de quina ha sigut l’operació que se li ha dut a terme. Caldrà esperar per a descobrir si seguix ingressada i si està evolucionant de la manera més favorable possible.

Un nou problema de salut

Amb este nou problema, en este cas intestinal, la infanta Pilar ve a afegir un més a uns altres que ja ve arrossegant des de fa temps. En concret, el més significatiu és que patix artrosi, que ha heretat del seu pare. Una malaltia que també sofrixen la seua germana, la infanta Margarita, i el seu germà Juan Carlos, de màxima actualitat per una entrevista.

L’artrosi l’ha portat no només a haver de passar per quiròfan diverses vegades per problemes en el maluc sinó que ha fet que, en alguna ocasió, haja hagut d’acudir a algun acte públic en cadira de rodes. Caldrà esperar per a tindre més notícies de la infanta, a la qual es desitja una ràpida recuperació.

 

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.