La infanta Pilar, operada d’urgència en un hospital madrileny

La infanta Pilar

La infanta Pilar de Borbó ha hagut de ser operada | Cedida

 

Si hi ha una notícia que hui siga de màxima actualitat dins de la premsa del cor és que la infanta Pilar, tia paterna del rei Felip VI i que compta amb 82 anys d’edat, ha hagut de ser operada d’urgència per uns problemes intestinals.

D’esta manera, ha hagut d’abandonar el seu descans a Mallorca per a traslladar-se immediatament a Madrid on ha sigut operada.

L’origen de la situació

Segons s’ha donat a conèixer a través de mitjans de comunicació com ‘Hola!’, que ha aconseguit l’exclusiva, la germana del rei emèrit Juan Carlos I es trobava disfrutant d’uns dies de relax en l’habitatge que té en la localitat de Calviá, a Mallorca.

No obstant això, va començar a sentir-se indisposada i això va fer que es traslladara a l’hospital perquè el metge poguera examinar-la i donar-li un diagnòstic. El doctor li va indicar que necessitava ser traslladada de forma urgent a Madrid per a ser operada, pel que sembla segons algunes publicacions, per una obstrucció intestinal.

Després d’este consell, la infanta Pilar i la seua família van prendre les decisions adequades i a última hora d’este dissabte, arribava a la capital espanyola.

Directa l’hospital

La Infanta Pilar junto a su hijo, Fernando

Els seus fills estan sent el seu màxim suport | Bekia

 

Res més aterrar en l’aeroport, es va dirigir fins a la Clínica Ruber Internacional on el seu metge habitual va procedir a intervenir-la d’urgència.

La primera nit ingressada, segons les dades que s’han pogut conèixer, la infanta va comptar amb el suport de dos dels seus fills. En concret, de Simoneta i Fernando Gómez Acebo, que no es van separar d’ella en cap moment.

L’endemà, els dos van rebre el relleu dels altres dos germans Bruno i Beltrán.

Quin és el seu estat?

De moment, no s’ha donat a conèixer per part de la família cap informació sobre l’estat en el qual es troba la tia del Rei així com tampoc de quina ha sigut l’operació que se li ha dut a terme. Caldrà esperar per a descobrir si seguix ingressada i si està evolucionant de la manera més favorable possible.

Un nou problema de salut

Amb este nou problema, en este cas intestinal, la infanta Pilar ve a afegir un més a uns altres que ja ve arrossegant des de fa temps. En concret, el més significatiu és que patix artrosi, que ha heretat del seu pare. Una malaltia que també sofrixen la seua germana, la infanta Margarita, i el seu germà Juan Carlos, de màxima actualitat per una entrevista.

L’artrosi l’ha portat no només a haver de passar per quiròfan diverses vegades per problemes en el maluc sinó que ha fet que, en alguna ocasió, haja hagut d’acudir a algun acte públic en cadira de rodes. Caldrà esperar per a tindre més notícies de la infanta, a la qual es desitja una ràpida recuperació.

 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.