14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Joan Ribó crida a la prudència i cautela a l’hora de les mesures de desescalada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha subratllat la importància d’actuar amb «la màxima prudència i cautela» a l’hora de relaxar les restriccions derivades de la pandèmia de Covid-19. «Cal actuar amb molta calma i prudència. El que jo vull és que el pròxim estiu la majoria de la gent ja estiga vacunada i que tinguem una situació en la que ja puguem eixir del túnel; perquè si correm massa a voler eixir-ne, ens podem trobar de nou en un altre túnel».

 

Davant de les preguntes plantejades en este sentit pels periodistes al final de l’acte «Campanya per una Justícia Fiscal CV 2021», l’alcalde Joan Ribó ha recordat que en estos moments «tenim indicadors a València que el descens està oscil·lant i se situa en una posició de ‘meseta’.

 

I, paral·lelament, tenim també les dades de l’àmbit estatal, en el que Madrid se situa com a campió d’augments -a part de Ceuta i Melilla- i les dades de l’àmbit europeu». «Tots ens indiquen que la incidència de contagis està tornant a créixer», ha subratllat l’alcalde, pel que ha manifestat que «el més prudent en ara és fer una ‘desescalada’ molt cautelosa».

 

Per això, el primer edil ha manifestat el seu «suport absolut als plantejaments que es fan des de la Generalitat: cal continuar amb molta calma», ha subratllat. A més, l’alcalde ha destacat que des de l’àrea de Protecció Ciutadana s’efectuaran controls en els pròxims dies, especialment durant la Setmana Santa, de les mesures de seguretat i prevenció en grans espais d’afluència ciutadana per a l’esplai, com les platges, la Devesa o el Jardí del Túria, entre altres.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.