Joan Ribó crida a la prudència i cautela a l’hora de les mesures de desescalada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha subratllat la importància d’actuar amb «la màxima prudència i cautela» a l’hora de relaxar les restriccions derivades de la pandèmia de Covid-19. «Cal actuar amb molta calma i prudència. El que jo vull és que el pròxim estiu la majoria de la gent ja estiga vacunada i que tinguem una situació en la que ja puguem eixir del túnel; perquè si correm massa a voler eixir-ne, ens podem trobar de nou en un altre túnel».

 

Davant de les preguntes plantejades en este sentit pels periodistes al final de l’acte «Campanya per una Justícia Fiscal CV 2021», l’alcalde Joan Ribó ha recordat que en estos moments «tenim indicadors a València que el descens està oscil·lant i se situa en una posició de ‘meseta’.

 

I, paral·lelament, tenim també les dades de l’àmbit estatal, en el que Madrid se situa com a campió d’augments -a part de Ceuta i Melilla- i les dades de l’àmbit europeu». «Tots ens indiquen que la incidència de contagis està tornant a créixer», ha subratllat l’alcalde, pel que ha manifestat que «el més prudent en ara és fer una ‘desescalada’ molt cautelosa».

 

Per això, el primer edil ha manifestat el seu «suport absolut als plantejaments que es fan des de la Generalitat: cal continuar amb molta calma», ha subratllat. A més, l’alcalde ha destacat que des de l’àrea de Protecció Ciutadana s’efectuaran controls en els pròxims dies, especialment durant la Setmana Santa, de les mesures de seguretat i prevenció en grans espais d’afluència ciutadana per a l’esplai, com les platges, la Devesa o el Jardí del Túria, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.