Joan Ribó crida a la prudència i cautela a l’hora de les mesures de desescalada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha subratllat la importància d’actuar amb «la màxima prudència i cautela» a l’hora de relaxar les restriccions derivades de la pandèmia de Covid-19. «Cal actuar amb molta calma i prudència. El que jo vull és que el pròxim estiu la majoria de la gent ja estiga vacunada i que tinguem una situació en la que ja puguem eixir del túnel; perquè si correm massa a voler eixir-ne, ens podem trobar de nou en un altre túnel».

 

Davant de les preguntes plantejades en este sentit pels periodistes al final de l’acte «Campanya per una Justícia Fiscal CV 2021», l’alcalde Joan Ribó ha recordat que en estos moments «tenim indicadors a València que el descens està oscil·lant i se situa en una posició de ‘meseta’.

 

I, paral·lelament, tenim també les dades de l’àmbit estatal, en el que Madrid se situa com a campió d’augments -a part de Ceuta i Melilla- i les dades de l’àmbit europeu». «Tots ens indiquen que la incidència de contagis està tornant a créixer», ha subratllat l’alcalde, pel que ha manifestat que «el més prudent en ara és fer una ‘desescalada’ molt cautelosa».

 

Per això, el primer edil ha manifestat el seu «suport absolut als plantejaments que es fan des de la Generalitat: cal continuar amb molta calma», ha subratllat. A més, l’alcalde ha destacat que des de l’àrea de Protecció Ciutadana s’efectuaran controls en els pròxims dies, especialment durant la Setmana Santa, de les mesures de seguretat i prevenció en grans espais d’afluència ciutadana per a l’esplai, com les platges, la Devesa o el Jardí del Túria, entre altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.