Joan Ribó crida a la prudència i cautela a l’hora de les mesures de desescalada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha subratllat la importància d’actuar amb «la màxima prudència i cautela» a l’hora de relaxar les restriccions derivades de la pandèmia de Covid-19. «Cal actuar amb molta calma i prudència. El que jo vull és que el pròxim estiu la majoria de la gent ja estiga vacunada i que tinguem una situació en la que ja puguem eixir del túnel; perquè si correm massa a voler eixir-ne, ens podem trobar de nou en un altre túnel».

 

Davant de les preguntes plantejades en este sentit pels periodistes al final de l’acte «Campanya per una Justícia Fiscal CV 2021», l’alcalde Joan Ribó ha recordat que en estos moments «tenim indicadors a València que el descens està oscil·lant i se situa en una posició de ‘meseta’.

 

I, paral·lelament, tenim també les dades de l’àmbit estatal, en el que Madrid se situa com a campió d’augments -a part de Ceuta i Melilla- i les dades de l’àmbit europeu». «Tots ens indiquen que la incidència de contagis està tornant a créixer», ha subratllat l’alcalde, pel que ha manifestat que «el més prudent en ara és fer una ‘desescalada’ molt cautelosa».

 

Per això, el primer edil ha manifestat el seu «suport absolut als plantejaments que es fan des de la Generalitat: cal continuar amb molta calma», ha subratllat. A més, l’alcalde ha destacat que des de l’àrea de Protecció Ciutadana s’efectuaran controls en els pròxims dies, especialment durant la Setmana Santa, de les mesures de seguretat i prevenció en grans espais d’afluència ciutadana per a l’esplai, com les platges, la Devesa o el Jardí del Túria, entre altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.