La Justícia suspén el procés d’adjudicació del Imserso

 

Els viatges del Imserso podrien quedar en stand by després del revés judicial que han tingut hui per part de Hosbec, la patronal valenciana de turisme de referència. El procés d’adjudicació d’aquest concurs públic ha quedat suspés de manera cautelar en admetre’s a tràmit el recurs contra els plecs.

 

El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (Tarc) ha resolt que de manera cautelar la paralització pels perjudicis que podrien causar al sector. Ara el Imserso disposa de cinc dies naturals per a presentar les seues al·legacions.

 

El passat 23 de juliol Hosbec va presentar al·legacions contra la proposta per excloure un estudi dels costos del programa, deixar fora “de facto” als hotels de 3 estreles i per la pròrroga durant dos anys dels plecs sense revisar els preus.

 

Si la mesura cautelar es convertirà en ferma els terminis administratius es veurien seriosament ajustats per a poder iniciar el programa a l’octubre, amb l’impacte sobre el turisme de temporada baixa que tindria sobretot el sector hostaler.

 

En aquesta edició del Imserso, estan previstes més de 800.000 places, de les quals unes 180.000 s’ofereixen en la Comunitat Valenciana, amb Benidorm com a epicentre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.