13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La Justícia suspén el procés d’adjudicació del Imserso

 

Els viatges del Imserso podrien quedar en stand by després del revés judicial que han tingut hui per part de Hosbec, la patronal valenciana de turisme de referència. El procés d’adjudicació d’aquest concurs públic ha quedat suspés de manera cautelar en admetre’s a tràmit el recurs contra els plecs.

 

El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (Tarc) ha resolt que de manera cautelar la paralització pels perjudicis que podrien causar al sector. Ara el Imserso disposa de cinc dies naturals per a presentar les seues al·legacions.

 

El passat 23 de juliol Hosbec va presentar al·legacions contra la proposta per excloure un estudi dels costos del programa, deixar fora “de facto” als hotels de 3 estreles i per la pròrroga durant dos anys dels plecs sense revisar els preus.

 

Si la mesura cautelar es convertirà en ferma els terminis administratius es veurien seriosament ajustats per a poder iniciar el programa a l’octubre, amb l’impacte sobre el turisme de temporada baixa que tindria sobretot el sector hostaler.

 

En aquesta edició del Imserso, estan previstes més de 800.000 places, de les quals unes 180.000 s’ofereixen en la Comunitat Valenciana, amb Benidorm com a epicentre.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.