9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Justícia suspén el procés d’adjudicació del Imserso

 

Els viatges del Imserso podrien quedar en stand by després del revés judicial que han tingut hui per part de Hosbec, la patronal valenciana de turisme de referència. El procés d’adjudicació d’aquest concurs públic ha quedat suspés de manera cautelar en admetre’s a tràmit el recurs contra els plecs.

 

El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (Tarc) ha resolt que de manera cautelar la paralització pels perjudicis que podrien causar al sector. Ara el Imserso disposa de cinc dies naturals per a presentar les seues al·legacions.

 

El passat 23 de juliol Hosbec va presentar al·legacions contra la proposta per excloure un estudi dels costos del programa, deixar fora “de facto” als hotels de 3 estreles i per la pròrroga durant dos anys dels plecs sense revisar els preus.

 

Si la mesura cautelar es convertirà en ferma els terminis administratius es veurien seriosament ajustats per a poder iniciar el programa a l’octubre, amb l’impacte sobre el turisme de temporada baixa que tindria sobretot el sector hostaler.

 

En aquesta edició del Imserso, estan previstes més de 800.000 places, de les quals unes 180.000 s’ofereixen en la Comunitat Valenciana, amb Benidorm com a epicentre.

Últimes notícies

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.