Les manifestacions per un finançament just perillen per les pluges

Agents econòmics i socials, societat civil i partits polítics de tots els colors es reuneixen als carrers de la Comunitat Valenciana per a manifestar-se i reclamar una reforma del sistema de finançament autonòmic. A les 18.00 hores d’este dissabte 20 de novembre, les tres capitals de província congreguen a centenars de persones sota el lema «Un poble unit per un finançament just».

Esta manifestació es realitza per a exigir més finançament per a tota la Comunitat. Els valencians són l’autonomia que pitjor finançada està per l’Estat Espanyol, situant-se la renda per cápita dotze punts per sota de la mitjana nacional.

Esta manifestació tan demandada pels polítics i associacions es pot veure suspesa per les alertes meteorològiques que es preveuen per a la tarda del dissabte. El litoral sud de valència ja té un avís taronja per fortes pluges, però la resta de la Comunitat també espera pluges abundants.

Tots els partits amb representació parlamentària -menys Vox-, sindicats CCOO i UGT i la patronal CEV han volgut destacar la unitat d’esta convocatòria, ressaltant que es fa en defensa de l’equitat i animen a tota la ciutadania a sumar-se a les manifestacions.

Les tres manifestacions de Castelló de la Plana, València i Alacant començaran de manera simultània a les 18.00 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.