11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes en Albal esta setmana

 

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes del 22 al 24 de setembre en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), dins del marc de la campanya «Cuidem el teu Acte». Amb esta iniciativa, l’entitat presta este servici gratuït (pre ITV) a qualsevol persona siga o no assegurada de la companyia, i fomenta un adequat manteniment del vehicle, una actitud de seguretat i de responsabilitat entre els conductors de València.

 

Les revisions, que tindran lloc en les carpes instal·lades per MAPFRE en esta localitat, es faran en 20 minuts, prèvia sol·licitud, i l’usuari rebrà un informe detallat sobre enllumenat i senyalització, rodes i pneumàtics, condicionament exterior i interior, emissions contaminants, sistemes electrònics, motor, nivells i estat de l’adreça, suspensió i frens, entre altres aspectes.

 

De les més de 140.000 revisions ja fetes, es deduïx que les fallades més freqüents detectats en estes revisions són aquells relacionats amb l’estat de les rodes (defectes de pressió i fallades d’alineació), els sistemes d’il·luminació i els frens, tots ells elements clau en la seguretat.

 

Com demanar el servici

MAPFRE compta amb unitats mòbils de diagnosis que es desplacen per tota Espanya per a analitzar amb l’última tecnologia (diagnosi del cotxe, comprovació de gasos contaminants, funcionament del sistema de suspensió i incloent sistemes de neteja per ozó del sistema de climatització) de l’estat del vehicle siga com siga la seua antiguitat o companyia d’assegurances. 

 

La campanya «Cuidem el teu Acte» de MAPFRE ha visitat més de 1.750 localitats espanyoles des que es va posar en marxa esta acció en juny de 2013. Durant l’any 2019 s’han fet fins a 7.000 diagnosis de vehicles demostrant el seu compromís amb la seguretat viària. Per a conéixer el calendari de municipis a on estaran aquestes unitats i sol·licitar el servici es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.