MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes en Albal esta setmana

 

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes del 22 al 24 de setembre en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), dins del marc de la campanya «Cuidem el teu Acte». Amb esta iniciativa, l’entitat presta este servici gratuït (pre ITV) a qualsevol persona siga o no assegurada de la companyia, i fomenta un adequat manteniment del vehicle, una actitud de seguretat i de responsabilitat entre els conductors de València.

 

Les revisions, que tindran lloc en les carpes instal·lades per MAPFRE en esta localitat, es faran en 20 minuts, prèvia sol·licitud, i l’usuari rebrà un informe detallat sobre enllumenat i senyalització, rodes i pneumàtics, condicionament exterior i interior, emissions contaminants, sistemes electrònics, motor, nivells i estat de l’adreça, suspensió i frens, entre altres aspectes.

 

De les més de 140.000 revisions ja fetes, es deduïx que les fallades més freqüents detectats en estes revisions són aquells relacionats amb l’estat de les rodes (defectes de pressió i fallades d’alineació), els sistemes d’il·luminació i els frens, tots ells elements clau en la seguretat.

 

Com demanar el servici

MAPFRE compta amb unitats mòbils de diagnosis que es desplacen per tota Espanya per a analitzar amb l’última tecnologia (diagnosi del cotxe, comprovació de gasos contaminants, funcionament del sistema de suspensió i incloent sistemes de neteja per ozó del sistema de climatització) de l’estat del vehicle siga com siga la seua antiguitat o companyia d’assegurances. 

 

La campanya «Cuidem el teu Acte» de MAPFRE ha visitat més de 1.750 localitats espanyoles des que es va posar en marxa esta acció en juny de 2013. Durant l’any 2019 s’han fet fins a 7.000 diagnosis de vehicles demostrant el seu compromís amb la seguretat viària. Per a conéixer el calendari de municipis a on estaran aquestes unitats i sol·licitar el servici es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.