MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes en Albal esta setmana

 

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes del 22 al 24 de setembre en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), dins del marc de la campanya «Cuidem el teu Acte». Amb esta iniciativa, l’entitat presta este servici gratuït (pre ITV) a qualsevol persona siga o no assegurada de la companyia, i fomenta un adequat manteniment del vehicle, una actitud de seguretat i de responsabilitat entre els conductors de València.

 

Les revisions, que tindran lloc en les carpes instal·lades per MAPFRE en esta localitat, es faran en 20 minuts, prèvia sol·licitud, i l’usuari rebrà un informe detallat sobre enllumenat i senyalització, rodes i pneumàtics, condicionament exterior i interior, emissions contaminants, sistemes electrònics, motor, nivells i estat de l’adreça, suspensió i frens, entre altres aspectes.

 

De les més de 140.000 revisions ja fetes, es deduïx que les fallades més freqüents detectats en estes revisions són aquells relacionats amb l’estat de les rodes (defectes de pressió i fallades d’alineació), els sistemes d’il·luminació i els frens, tots ells elements clau en la seguretat.

 

Com demanar el servici

MAPFRE compta amb unitats mòbils de diagnosis que es desplacen per tota Espanya per a analitzar amb l’última tecnologia (diagnosi del cotxe, comprovació de gasos contaminants, funcionament del sistema de suspensió i incloent sistemes de neteja per ozó del sistema de climatització) de l’estat del vehicle siga com siga la seua antiguitat o companyia d’assegurances. 

 

La campanya «Cuidem el teu Acte» de MAPFRE ha visitat més de 1.750 localitats espanyoles des que es va posar en marxa esta acció en juny de 2013. Durant l’any 2019 s’han fet fins a 7.000 diagnosis de vehicles demostrant el seu compromís amb la seguretat viària. Per a conéixer el calendari de municipis a on estaran aquestes unitats i sol·licitar el servici es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.