MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes en Albal esta setmana

 

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes del 22 al 24 de setembre en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), dins del marc de la campanya «Cuidem el teu Acte». Amb esta iniciativa, l’entitat presta este servici gratuït (pre ITV) a qualsevol persona siga o no assegurada de la companyia, i fomenta un adequat manteniment del vehicle, una actitud de seguretat i de responsabilitat entre els conductors de València.

 

Les revisions, que tindran lloc en les carpes instal·lades per MAPFRE en esta localitat, es faran en 20 minuts, prèvia sol·licitud, i l’usuari rebrà un informe detallat sobre enllumenat i senyalització, rodes i pneumàtics, condicionament exterior i interior, emissions contaminants, sistemes electrònics, motor, nivells i estat de l’adreça, suspensió i frens, entre altres aspectes.

 

De les més de 140.000 revisions ja fetes, es deduïx que les fallades més freqüents detectats en estes revisions són aquells relacionats amb l’estat de les rodes (defectes de pressió i fallades d’alineació), els sistemes d’il·luminació i els frens, tots ells elements clau en la seguretat.

 

Com demanar el servici

MAPFRE compta amb unitats mòbils de diagnosis que es desplacen per tota Espanya per a analitzar amb l’última tecnologia (diagnosi del cotxe, comprovació de gasos contaminants, funcionament del sistema de suspensió i incloent sistemes de neteja per ozó del sistema de climatització) de l’estat del vehicle siga com siga la seua antiguitat o companyia d’assegurances. 

 

La campanya «Cuidem el teu Acte» de MAPFRE ha visitat més de 1.750 localitats espanyoles des que es va posar en marxa esta acció en juny de 2013. Durant l’any 2019 s’han fet fins a 7.000 diagnosis de vehicles demostrant el seu compromís amb la seguretat viària. Per a conéixer el calendari de municipis a on estaran aquestes unitats i sol·licitar el servici es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.
FILMOTECA D'ESTIU