14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes en Albal esta setmana

 

MAPFRE farà revisions gratuïtes de cotxes del 22 al 24 de setembre en la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), dins del marc de la campanya «Cuidem el teu Acte». Amb esta iniciativa, l’entitat presta este servici gratuït (pre ITV) a qualsevol persona siga o no assegurada de la companyia, i fomenta un adequat manteniment del vehicle, una actitud de seguretat i de responsabilitat entre els conductors de València.

 

Les revisions, que tindran lloc en les carpes instal·lades per MAPFRE en esta localitat, es faran en 20 minuts, prèvia sol·licitud, i l’usuari rebrà un informe detallat sobre enllumenat i senyalització, rodes i pneumàtics, condicionament exterior i interior, emissions contaminants, sistemes electrònics, motor, nivells i estat de l’adreça, suspensió i frens, entre altres aspectes.

 

De les més de 140.000 revisions ja fetes, es deduïx que les fallades més freqüents detectats en estes revisions són aquells relacionats amb l’estat de les rodes (defectes de pressió i fallades d’alineació), els sistemes d’il·luminació i els frens, tots ells elements clau en la seguretat.

 

Com demanar el servici

MAPFRE compta amb unitats mòbils de diagnosis que es desplacen per tota Espanya per a analitzar amb l’última tecnologia (diagnosi del cotxe, comprovació de gasos contaminants, funcionament del sistema de suspensió i incloent sistemes de neteja per ozó del sistema de climatització) de l’estat del vehicle siga com siga la seua antiguitat o companyia d’assegurances. 

 

La campanya «Cuidem el teu Acte» de MAPFRE ha visitat més de 1.750 localitats espanyoles des que es va posar en marxa esta acció en juny de 2013. Durant l’any 2019 s’han fet fins a 7.000 diagnosis de vehicles demostrant el seu compromís amb la seguretat viària. Per a conéixer el calendari de municipis a on estaran aquestes unitats i sol·licitar el servici es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.