17.1 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Marató BP Castelló confirma un nou recorregut i incrementa el nombre de corredors inscrits per a la seua novena edició

 

La novena edició de Marató BP Castelló se celebrarà el diumenge 24 de febrer de 2019, amb les dos distàncies convocades: 10 quilòmetres (10K Facsa Castelló) i la Marató BP Castelló, comptant amb un nou recorregut més ràpid i atractiu per als corredors. Uns corredors que somien i viuen amb compromís i implicació la seua festa multitudinària de l'esport, convertint-se en un espectacle que uneix esport i diversió a la capital de La Plana. 

 

El 10K Facsa Castelló, que celebra la seua sèptima edició, segueix sumant adeptes. Es tracta d'una distància molt més assequible i d’una cursa homologada ben valorada pels corredors, al tractar-se d'una prova que s'inclou al calendari de competicions de la Real Federación Española de Atletismo. Per tot això, el 10K Facsa Castelló ha augmentat ràpidament el nombre d'inscrits per a l’edició de 2019, podent afirmar que en l'actualitat ja compta amb quasi el doble d'inscrits que la darrera edició.

 

Pel que fa a xifres específiques de la novena edició de la Marató BP Castelló, cal destacar que a dia d'avui també hi ha més corredors inscrits que a la mateixa data fa un any. Els corredors iniciaran l'eixida a l'Avinguda Vila-real i seguint el nou recorregut que l'organització ha dissenyat per a millorar la seua comoditat i rapidesa, aquestos volaran en una ruta esportiva i emocional al mateix temps, que serà desvetllada al complet les pròximes setmanes. 

 

Val a dir que per a avançar algunes dades, cal indicar que l'organització ha eliminat la zona alta del recorregut (a l'àrea de la Universitat Jaume I), tractant així de reduir el desnivell de la zona. Així mateix, s'eliminen fins a nou girs en els últims 2,5 quilòmetres, possibilitant que el recorregut siga més ràpid. Cal ressaltar també que a l’arribada, que es manté al Parc Ribalta, s'accedirà pujant pel carrer Saragossa i la Plaça de la Independència (coneguda popularment com La Farola) fins finalment accedir al parc, evitant així l'última pendent del recorregut. Finalment, cal confirmar que la resta de circuit serà més rectilini que a les anteriors edicions, afavorint així la seua rapidesa i comoditat per als corredors.

 

L'objectiu de l'organització sempre és igualar o superar les xifres d'inscripció de l'edició anterior, a més de la millora de les marques. Per aquest motiu, a més d'apostar pel nou recorregut, cal recordar que aquest any es va firmar un acord de col·laboració entre l'organització de la Marató BP Castelló, la Mitja Marató, el 10K Facsa Castelló, el C.A. Running Castelló i la Unió Atlètica Castelló, per a unificar els períodes d'inscripció i aplicar un descompte econòmic. D'aquesta manera, els corredors que s'inscriguen en la Marató i en la Mitja Marató, o en la Mitja Marató i el 10K Facsa Castelló, tindran un 13% de descompte en el preu. 

 

El coratge i força mental dels corredors populars que viuran corrent la festa de l'esport de Castelló estaran afavorits per les persones que els animaran amb la seua energia i presència. El compromís dels castellonencs creix cada any, la ciutat es bolca amb els corredors i l'animació es reconeix com un dels aspectes més valorats i importants per al corredor. Participar en una marató es converteix en una experiència única que val la pena viure. 

Últimes notícies

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció

Juanfran Pérez Llorca es reunirà el 17 de desembre en Moncloa amb Pedro Sánchez per a reclamar més coordinació i una comissió mixta per a la reconstrucció després de la dana. La cita inclourà reivindicacions sobre finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua per a la Comunitat.

Veïns i turistes gaudixen del pesebre més gran del món a Alacant

Centenars de persones visiten el Betlem Monumental instal·lat en la plaça de l'Ajuntament d'Alacant, amb sis figures que en 2020 van entrar en el Llibre Guiness dels Rècords. El tancament al trànsit i el bon temps han facilitat l'afluència.

Vox denuncia a l’associació juvenil Revolta per descomptat desviament de fons de la dana

El partit ha portat a l'Autoritat Independent de Protecció de l'Informant suposades irregularitats en Revolta. L'acció s'ha sumat a una altra ja registrada davant la Fiscalia per dos directius de l'organització contra la seua cúpula.

Sumar demanarà compareixences de Vox i de Revolta en la comissió de la DANA

Nahuel González ha avançat que Sumar sol·licitarà que responsables de Vox i de l'organització juvenil Revolta expliquen les denúncies de desviament de donacions. Confia en el suport del PSOE i dels socis d'investidura

Directius de mitjans defenen la IA com a ferramenta i alerten que no substituïx al periodista

En un fòrum sectorial, responsables d'RTVE, ABC i L'Espanyol han avalat la IA com a suport per a agilitzar processos i han insistit que la credibilitat depén del periodista.

Cau un conductor sense carnet amb quasi 10 quilos de marihuana ocults en el maleter a Elda

Un control policial aleatori a Elda ha acabat amb la detenció d'un conductor sense carnet i el seu acompanyant. En el maleter ocultaven quasi 10 quilos de cabdells de marihuana.

La directora del gabinet de Mazón no recorda una anomenada a les 19.42 el dia de la dana

Pilar Montes, càrrec del gabinet de Carlos Mazón, ha declarat que no recorda haver parlat amb ell a les 19.42 del 29 d'octubre i que eixa crida no figura en el seu registre. El seu testimoniatge s'emmarca en la causa penal sobre la gestió de la dana a Catarroja.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima tres dies després

La Guàrdia Civil ha tornat a detindre a un home de 43 anys per una agressió a la seua parella a Catarroja, després de morir ella en l'UCI tres dies després. El jutjat ha ordenat l'arrest per risc de fugida, després que quedara en llibertat amb mesures cautelars.