Marató BP Castelló confirma un nou recorregut i incrementa el nombre de corredors inscrits per a la seua novena edició

 

La novena edició de Marató BP Castelló se celebrarà el diumenge 24 de febrer de 2019, amb les dos distàncies convocades: 10 quilòmetres (10K Facsa Castelló) i la Marató BP Castelló, comptant amb un nou recorregut més ràpid i atractiu per als corredors. Uns corredors que somien i viuen amb compromís i implicació la seua festa multitudinària de l'esport, convertint-se en un espectacle que uneix esport i diversió a la capital de La Plana. 

 

El 10K Facsa Castelló, que celebra la seua sèptima edició, segueix sumant adeptes. Es tracta d'una distància molt més assequible i d’una cursa homologada ben valorada pels corredors, al tractar-se d'una prova que s'inclou al calendari de competicions de la Real Federación Española de Atletismo. Per tot això, el 10K Facsa Castelló ha augmentat ràpidament el nombre d'inscrits per a l’edició de 2019, podent afirmar que en l'actualitat ja compta amb quasi el doble d'inscrits que la darrera edició.

 

Pel que fa a xifres específiques de la novena edició de la Marató BP Castelló, cal destacar que a dia d'avui també hi ha més corredors inscrits que a la mateixa data fa un any. Els corredors iniciaran l'eixida a l'Avinguda Vila-real i seguint el nou recorregut que l'organització ha dissenyat per a millorar la seua comoditat i rapidesa, aquestos volaran en una ruta esportiva i emocional al mateix temps, que serà desvetllada al complet les pròximes setmanes. 

 

Val a dir que per a avançar algunes dades, cal indicar que l'organització ha eliminat la zona alta del recorregut (a l'àrea de la Universitat Jaume I), tractant així de reduir el desnivell de la zona. Així mateix, s'eliminen fins a nou girs en els últims 2,5 quilòmetres, possibilitant que el recorregut siga més ràpid. Cal ressaltar també que a l’arribada, que es manté al Parc Ribalta, s'accedirà pujant pel carrer Saragossa i la Plaça de la Independència (coneguda popularment com La Farola) fins finalment accedir al parc, evitant així l'última pendent del recorregut. Finalment, cal confirmar que la resta de circuit serà més rectilini que a les anteriors edicions, afavorint així la seua rapidesa i comoditat per als corredors.

 

L'objectiu de l'organització sempre és igualar o superar les xifres d'inscripció de l'edició anterior, a més de la millora de les marques. Per aquest motiu, a més d'apostar pel nou recorregut, cal recordar que aquest any es va firmar un acord de col·laboració entre l'organització de la Marató BP Castelló, la Mitja Marató, el 10K Facsa Castelló, el C.A. Running Castelló i la Unió Atlètica Castelló, per a unificar els períodes d'inscripció i aplicar un descompte econòmic. D'aquesta manera, els corredors que s'inscriguen en la Marató i en la Mitja Marató, o en la Mitja Marató i el 10K Facsa Castelló, tindran un 13% de descompte en el preu. 

 

El coratge i força mental dels corredors populars que viuran corrent la festa de l'esport de Castelló estaran afavorits per les persones que els animaran amb la seua energia i presència. El compromís dels castellonencs creix cada any, la ciutat es bolca amb els corredors i l'animació es reconeix com un dels aspectes més valorats i importants per al corredor. Participar en una marató es converteix en una experiència única que val la pena viure. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.