Anuncios

Marató BP Castelló confirma un nou recorregut i incrementa el nombre de corredors inscrits per a la seua novena edició

 

La novena edició de Marató BP Castelló se celebrarà el diumenge 24 de febrer de 2019, amb les dos distàncies convocades: 10 quilòmetres (10K Facsa Castelló) i la Marató BP Castelló, comptant amb un nou recorregut més ràpid i atractiu per als corredors. Uns corredors que somien i viuen amb compromís i implicació la seua festa multitudinària de l'esport, convertint-se en un espectacle que uneix esport i diversió a la capital de La Plana. 

 

El 10K Facsa Castelló, que celebra la seua sèptima edició, segueix sumant adeptes. Es tracta d'una distància molt més assequible i d’una cursa homologada ben valorada pels corredors, al tractar-se d'una prova que s'inclou al calendari de competicions de la Real Federación Española de Atletismo. Per tot això, el 10K Facsa Castelló ha augmentat ràpidament el nombre d'inscrits per a l’edició de 2019, podent afirmar que en l'actualitat ja compta amb quasi el doble d'inscrits que la darrera edició.

Anuncios

 

Pel que fa a xifres específiques de la novena edició de la Marató BP Castelló, cal destacar que a dia d'avui també hi ha més corredors inscrits que a la mateixa data fa un any. Els corredors iniciaran l'eixida a l'Avinguda Vila-real i seguint el nou recorregut que l'organització ha dissenyat per a millorar la seua comoditat i rapidesa, aquestos volaran en una ruta esportiva i emocional al mateix temps, que serà desvetllada al complet les pròximes setmanes. 

 

Val a dir que per a avançar algunes dades, cal indicar que l'organització ha eliminat la zona alta del recorregut (a l'àrea de la Universitat Jaume I), tractant així de reduir el desnivell de la zona. Així mateix, s'eliminen fins a nou girs en els últims 2,5 quilòmetres, possibilitant que el recorregut siga més ràpid. Cal ressaltar també que a l’arribada, que es manté al Parc Ribalta, s'accedirà pujant pel carrer Saragossa i la Plaça de la Independència (coneguda popularment com La Farola) fins finalment accedir al parc, evitant així l'última pendent del recorregut. Finalment, cal confirmar que la resta de circuit serà més rectilini que a les anteriors edicions, afavorint així la seua rapidesa i comoditat per als corredors.

 

L'objectiu de l'organització sempre és igualar o superar les xifres d'inscripció de l'edició anterior, a més de la millora de les marques. Per aquest motiu, a més d'apostar pel nou recorregut, cal recordar que aquest any es va firmar un acord de col·laboració entre l'organització de la Marató BP Castelló, la Mitja Marató, el 10K Facsa Castelló, el C.A. Running Castelló i la Unió Atlètica Castelló, per a unificar els períodes d'inscripció i aplicar un descompte econòmic. D'aquesta manera, els corredors que s'inscriguen en la Marató i en la Mitja Marató, o en la Mitja Marató i el 10K Facsa Castelló, tindran un 13% de descompte en el preu. 

 

El coratge i força mental dels corredors populars que viuran corrent la festa de l'esport de Castelló estaran afavorits per les persones que els animaran amb la seua energia i presència. El compromís dels castellonencs creix cada any, la ciutat es bolca amb els corredors i l'animació es reconeix com un dels aspectes més valorats i importants per al corredor. Participar en una marató es converteix en una experiència única que val la pena viure. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios