Marató BP Castelló confirma un nou recorregut i incrementa el nombre de corredors inscrits per a la seua novena edició

 

La novena edició de Marató BP Castelló se celebrarà el diumenge 24 de febrer de 2019, amb les dos distàncies convocades: 10 quilòmetres (10K Facsa Castelló) i la Marató BP Castelló, comptant amb un nou recorregut més ràpid i atractiu per als corredors. Uns corredors que somien i viuen amb compromís i implicació la seua festa multitudinària de l'esport, convertint-se en un espectacle que uneix esport i diversió a la capital de La Plana. 

 

El 10K Facsa Castelló, que celebra la seua sèptima edició, segueix sumant adeptes. Es tracta d'una distància molt més assequible i d’una cursa homologada ben valorada pels corredors, al tractar-se d'una prova que s'inclou al calendari de competicions de la Real Federación Española de Atletismo. Per tot això, el 10K Facsa Castelló ha augmentat ràpidament el nombre d'inscrits per a l’edició de 2019, podent afirmar que en l'actualitat ja compta amb quasi el doble d'inscrits que la darrera edició.

 

Pel que fa a xifres específiques de la novena edició de la Marató BP Castelló, cal destacar que a dia d'avui també hi ha més corredors inscrits que a la mateixa data fa un any. Els corredors iniciaran l'eixida a l'Avinguda Vila-real i seguint el nou recorregut que l'organització ha dissenyat per a millorar la seua comoditat i rapidesa, aquestos volaran en una ruta esportiva i emocional al mateix temps, que serà desvetllada al complet les pròximes setmanes. 

 

Val a dir que per a avançar algunes dades, cal indicar que l'organització ha eliminat la zona alta del recorregut (a l'àrea de la Universitat Jaume I), tractant així de reduir el desnivell de la zona. Així mateix, s'eliminen fins a nou girs en els últims 2,5 quilòmetres, possibilitant que el recorregut siga més ràpid. Cal ressaltar també que a l’arribada, que es manté al Parc Ribalta, s'accedirà pujant pel carrer Saragossa i la Plaça de la Independència (coneguda popularment com La Farola) fins finalment accedir al parc, evitant així l'última pendent del recorregut. Finalment, cal confirmar que la resta de circuit serà més rectilini que a les anteriors edicions, afavorint així la seua rapidesa i comoditat per als corredors.

 

L'objectiu de l'organització sempre és igualar o superar les xifres d'inscripció de l'edició anterior, a més de la millora de les marques. Per aquest motiu, a més d'apostar pel nou recorregut, cal recordar que aquest any es va firmar un acord de col·laboració entre l'organització de la Marató BP Castelló, la Mitja Marató, el 10K Facsa Castelló, el C.A. Running Castelló i la Unió Atlètica Castelló, per a unificar els períodes d'inscripció i aplicar un descompte econòmic. D'aquesta manera, els corredors que s'inscriguen en la Marató i en la Mitja Marató, o en la Mitja Marató i el 10K Facsa Castelló, tindran un 13% de descompte en el preu. 

 

El coratge i força mental dels corredors populars que viuran corrent la festa de l'esport de Castelló estaran afavorits per les persones que els animaran amb la seua energia i presència. El compromís dels castellonencs creix cada any, la ciutat es bolca amb els corredors i l'animació es reconeix com un dels aspectes més valorats i importants per al corredor. Participar en una marató es converteix en una experiència única que val la pena viure. 

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.