Marató BP Castelló confirma un nou recorregut i incrementa el nombre de corredors inscrits per a la seua novena edició

 

La novena edició de Marató BP Castelló se celebrarà el diumenge 24 de febrer de 2019, amb les dos distàncies convocades: 10 quilòmetres (10K Facsa Castelló) i la Marató BP Castelló, comptant amb un nou recorregut més ràpid i atractiu per als corredors. Uns corredors que somien i viuen amb compromís i implicació la seua festa multitudinària de l'esport, convertint-se en un espectacle que uneix esport i diversió a la capital de La Plana. 

 

El 10K Facsa Castelló, que celebra la seua sèptima edició, segueix sumant adeptes. Es tracta d'una distància molt més assequible i d’una cursa homologada ben valorada pels corredors, al tractar-se d'una prova que s'inclou al calendari de competicions de la Real Federación Española de Atletismo. Per tot això, el 10K Facsa Castelló ha augmentat ràpidament el nombre d'inscrits per a l’edició de 2019, podent afirmar que en l'actualitat ja compta amb quasi el doble d'inscrits que la darrera edició.

 

Pel que fa a xifres específiques de la novena edició de la Marató BP Castelló, cal destacar que a dia d'avui també hi ha més corredors inscrits que a la mateixa data fa un any. Els corredors iniciaran l'eixida a l'Avinguda Vila-real i seguint el nou recorregut que l'organització ha dissenyat per a millorar la seua comoditat i rapidesa, aquestos volaran en una ruta esportiva i emocional al mateix temps, que serà desvetllada al complet les pròximes setmanes. 

 

Val a dir que per a avançar algunes dades, cal indicar que l'organització ha eliminat la zona alta del recorregut (a l'àrea de la Universitat Jaume I), tractant així de reduir el desnivell de la zona. Així mateix, s'eliminen fins a nou girs en els últims 2,5 quilòmetres, possibilitant que el recorregut siga més ràpid. Cal ressaltar també que a l’arribada, que es manté al Parc Ribalta, s'accedirà pujant pel carrer Saragossa i la Plaça de la Independència (coneguda popularment com La Farola) fins finalment accedir al parc, evitant així l'última pendent del recorregut. Finalment, cal confirmar que la resta de circuit serà més rectilini que a les anteriors edicions, afavorint així la seua rapidesa i comoditat per als corredors.

 

L'objectiu de l'organització sempre és igualar o superar les xifres d'inscripció de l'edició anterior, a més de la millora de les marques. Per aquest motiu, a més d'apostar pel nou recorregut, cal recordar que aquest any es va firmar un acord de col·laboració entre l'organització de la Marató BP Castelló, la Mitja Marató, el 10K Facsa Castelló, el C.A. Running Castelló i la Unió Atlètica Castelló, per a unificar els períodes d'inscripció i aplicar un descompte econòmic. D'aquesta manera, els corredors que s'inscriguen en la Marató i en la Mitja Marató, o en la Mitja Marató i el 10K Facsa Castelló, tindran un 13% de descompte en el preu. 

 

El coratge i força mental dels corredors populars que viuran corrent la festa de l'esport de Castelló estaran afavorits per les persones que els animaran amb la seua energia i presència. El compromís dels castellonencs creix cada any, la ciutat es bolca amb els corredors i l'animació es reconeix com un dels aspectes més valorats i importants per al corredor. Participar en una marató es converteix en una experiència única que val la pena viure. 

Últimes notícies

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.