Mor un infermer de l’hospital de Llíria pel Covid-19 després d’estar 40 dies en l’UCI

 

Un infermer de l’Hospital de Llíria, en el Camp de Túria (València), ha mort este 9 d’octubre per coronavirus després de passar 40 dies ingressat en l’UCI, segons ha informat en un comunicat el sindicat Satse, que ha lamentat la seua pèrdua i ha mostrat les seues condolences a la família.

 

Segons Satse, es tracta del primer professional d’Infermeria en el territori valencià víctima del Covid-19, i destinat en Urgències de l’Hospital de Llíria. L’infermer, de 60 anys, treballava en este centre des de novembre de 2018, a on va arribar traslladat des de l’Hospital La Fe.

 

Satse lamenta que «les dades de professionals sanitaris contagiats per Covid-19 en el territori valencià continuen augmentant», de manera que, a data del 25 de setembre, ascendien 3.312. En concret, segons les seues dades, en l’autonomia s’han contagiat 1.068 infermeres i 115 estaven en quarantena.

 

El sindicat demana millor protecció

El sindicat espera que estes xifres no continuen sumant perquè els infermers i infermeres valencians «puguen continuar vetlant per la salut de tots els ciutadans fent front a este virus amb totes les garanties possibles».

 

Satse ha subratllat que la mort de l’infermer de l’Hospital de Llíria ratifica en la seua exigència en què els professionals sanitaris «compten amb els equips de protecció adequats i necessaris, i que se’ls facen els test de diagnòstic necessaris al més prompte possible perquè només d’eixa manera s’evitarà el contagi i es podrà fer front al virus amb totes les garanties».

 

El Sindicat d’Infermeria vol destacar «l’enorme importància que té que els sanitaris compten amb els equips de protecció adequats per a atendre i cuidar a les persones contagiades o sospitoses de tindre el Covid-19».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.