Mor un infermer de l’hospital de Llíria pel Covid-19 després d’estar 40 dies en l’UCI

 

Un infermer de l’Hospital de Llíria, en el Camp de Túria (València), ha mort este 9 d’octubre per coronavirus després de passar 40 dies ingressat en l’UCI, segons ha informat en un comunicat el sindicat Satse, que ha lamentat la seua pèrdua i ha mostrat les seues condolences a la família.

 

Segons Satse, es tracta del primer professional d’Infermeria en el territori valencià víctima del Covid-19, i destinat en Urgències de l’Hospital de Llíria. L’infermer, de 60 anys, treballava en este centre des de novembre de 2018, a on va arribar traslladat des de l’Hospital La Fe.

 

Satse lamenta que «les dades de professionals sanitaris contagiats per Covid-19 en el territori valencià continuen augmentant», de manera que, a data del 25 de setembre, ascendien 3.312. En concret, segons les seues dades, en l’autonomia s’han contagiat 1.068 infermeres i 115 estaven en quarantena.

 

El sindicat demana millor protecció

El sindicat espera que estes xifres no continuen sumant perquè els infermers i infermeres valencians «puguen continuar vetlant per la salut de tots els ciutadans fent front a este virus amb totes les garanties possibles».

 

Satse ha subratllat que la mort de l’infermer de l’Hospital de Llíria ratifica en la seua exigència en què els professionals sanitaris «compten amb els equips de protecció adequats i necessaris, i que se’ls facen els test de diagnòstic necessaris al més prompte possible perquè només d’eixa manera s’evitarà el contagi i es podrà fer front al virus amb totes les garanties».

 

El Sindicat d’Infermeria vol destacar «l’enorme importància que té que els sanitaris compten amb els equips de protecció adequats per a atendre i cuidar a les persones contagiades o sospitoses de tindre el Covid-19».

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.