Naix la primera agència espanyola d’auxiliars de vol amb síndrome de Down en València

 

Rosa Martínez porta anys dedicant-se al món dels congressos i actes en general, és mare de quatre fills, un d’ells amb síndrome de Down, i va decidir muntar la primera agència d‘auxiliars de vol per a jóvens amb esta anomalia genètica quan el seu fill va anunciar que volia treballar d’això, igual que ho feia la seua germana major.

 

D’eixa forma va nàixer en València Integrazafat@s, una agència inclusiva, ja que, segons explica en declaracions a Efe Rosa Martínez, a ella no li pareixia «just» que el seu fill Álvaro, per tindre síndrome de Down, no poguera dedicar-se al que ell volguera.

 

Martínez indica que no existix en Espanya cap agència pareguda i destaca que molta gent es «sorprén» que no hi haja auxiliars de vol amb síndrome de Down, quan sí que treballen en altres sectors.

 

És la primera de tota Espanya

María Palanca, Andrés Sánchez, Lidia Díaz i Elena Andrés són també jóvens amb síndrome de Down que al costat d’Álvaro estan formant-se per a estrenar-se com auxiliars de vol quan la pandèmia permeta més actes presencials i d’eixa forma poder dedicar-se una la professió que els apassiona.

 

«Es crearan actes amb ànima, donarem a conéixer una realitat i els assistents viuran una experiència nova», compta Rosa Martínez, qui està segura que «el somriure i l’amabilitat que tenen sempre esta gent» seran la seua millor carta de presentació i «aportaran moltíssim» a cada acte en el que participen.

 

Tots ells tenen ganes de començar a treballar i compten amb el seu «somriure» com l’arma més poderosa per a exercir amb èxit la nova faena i brillar en el món dels auxiliars de vol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.