Naix la primera agència espanyola d’auxiliars de vol amb síndrome de Down en València

 

Rosa Martínez porta anys dedicant-se al món dels congressos i actes en general, és mare de quatre fills, un d’ells amb síndrome de Down, i va decidir muntar la primera agència d‘auxiliars de vol per a jóvens amb esta anomalia genètica quan el seu fill va anunciar que volia treballar d’això, igual que ho feia la seua germana major.

 

D’eixa forma va nàixer en València Integrazafat@s, una agència inclusiva, ja que, segons explica en declaracions a Efe Rosa Martínez, a ella no li pareixia «just» que el seu fill Álvaro, per tindre síndrome de Down, no poguera dedicar-se al que ell volguera.

 

Martínez indica que no existix en Espanya cap agència pareguda i destaca que molta gent es «sorprén» que no hi haja auxiliars de vol amb síndrome de Down, quan sí que treballen en altres sectors.

 

És la primera de tota Espanya

María Palanca, Andrés Sánchez, Lidia Díaz i Elena Andrés són també jóvens amb síndrome de Down que al costat d’Álvaro estan formant-se per a estrenar-se com auxiliars de vol quan la pandèmia permeta més actes presencials i d’eixa forma poder dedicar-se una la professió que els apassiona.

 

«Es crearan actes amb ànima, donarem a conéixer una realitat i els assistents viuran una experiència nova», compta Rosa Martínez, qui està segura que «el somriure i l’amabilitat que tenen sempre esta gent» seran la seua millor carta de presentació i «aportaran moltíssim» a cada acte en el que participen.

 

Tots ells tenen ganes de començar a treballar i compten amb el seu «somriure» com l’arma més poderosa per a exercir amb èxit la nova faena i brillar en el món dels auxiliars de vol.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.