Naix la primera agència espanyola d’auxiliars de vol amb síndrome de Down en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Rosa Martínez porta anys dedicant-se al món dels congressos i actes en general, és mare de quatre fills, un d’ells amb síndrome de Down, i va decidir muntar la primera agència d‘auxiliars de vol per a jóvens amb esta anomalia genètica quan el seu fill va anunciar que volia treballar d’això, igual que ho […]

 

Rosa Martínez porta anys dedicant-se al món dels congressos i actes en general, és mare de quatre fills, un d’ells amb síndrome de Down, i va decidir muntar la primera agència d‘auxiliars de vol per a jóvens amb esta anomalia genètica quan el seu fill va anunciar que volia treballar d’això, igual que ho feia la seua germana major.

 

D’eixa forma va nàixer en València Integrazafat@s, una agència inclusiva, ja que, segons explica en declaracions a Efe Rosa Martínez, a ella no li pareixia «just» que el seu fill Álvaro, per tindre síndrome de Down, no poguera dedicar-se al que ell volguera.

 

Martínez indica que no existix en Espanya cap agència pareguda i destaca que molta gent es «sorprén» que no hi haja auxiliars de vol amb síndrome de Down, quan sí que treballen en altres sectors.

 

És la primera de tota Espanya

María Palanca, Andrés Sánchez, Lidia Díaz i Elena Andrés són també jóvens amb síndrome de Down que al costat d’Álvaro estan formant-se per a estrenar-se com auxiliars de vol quan la pandèmia permeta més actes presencials i d’eixa forma poder dedicar-se una la professió que els apassiona.

 

«Es crearan actes amb ànima, donarem a conéixer una realitat i els assistents viuran una experiència nova», compta Rosa Martínez, qui està segura que «el somriure i l’amabilitat que tenen sempre esta gent» seran la seua millor carta de presentació i «aportaran moltíssim» a cada acte en el que participen.

 

Tots ells tenen ganes de començar a treballar i compten amb el seu «somriure» com l’arma més poderosa per a exercir amb èxit la nova faena i brillar en el món dels auxiliars de vol.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.