Nou vol directe entre Sevilla i Castelló amb dues freqüències setmanals

 

L‘aeroport de Castelló ha estrenat aquest dimecres la nova ruta de Sevilla, operada per la companyia Air Nostrum, que funcionarà fins al pròxim 3 de setembre amb dues freqüències setmanals. Amb motiu del vol inaugural, l’avió procedent de Sevilla ha sigut rebut amb el tradicional arc d’aigua traçat des de dos camions del servei de bombers de l’aeroport, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha manifestat la seua satisfacció amb l’activació dels vols a Sevilla, «ja que suposen enllaçar Castelló amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l’arribada de turistes des del sud d’Espanya». «Esperem que contribuïsca a la recuperació del sector turístic en una temporada encara marcada per la pandèmia del coronavirus«, ha afegit.

 

Blanca Marín ha detallat que la ruta estarà operativa en aquest primer any durant sis setmanes, mentre que en 2022 i 2023 s’ampliarà el calendari d’operacions a 20 setmanes. Els vols ixen els dimecres des de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 11.50 hores i des de Castelló a les 13.40 hores. Els divendres, l’avió enlaira de Sevilla a les 14.45 hores i de Castelló a les 16.35 hores.

 

La de Sevilla és la primera connexió regular que opera Air Nostrum en l’aeroport de Castelló. Per a aquesta ruta, la companyia utilitza un reactor CRJ-1000 de cent places, que cobreix el trajecte en una hora vint minuts.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.