Nou vol directe entre Sevilla i Castelló amb dues freqüències setmanals

 

L‘aeroport de Castelló ha estrenat aquest dimecres la nova ruta de Sevilla, operada per la companyia Air Nostrum, que funcionarà fins al pròxim 3 de setembre amb dues freqüències setmanals. Amb motiu del vol inaugural, l’avió procedent de Sevilla ha sigut rebut amb el tradicional arc d’aigua traçat des de dos camions del servei de bombers de l’aeroport, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha manifestat la seua satisfacció amb l’activació dels vols a Sevilla, «ja que suposen enllaçar Castelló amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l’arribada de turistes des del sud d’Espanya». «Esperem que contribuïsca a la recuperació del sector turístic en una temporada encara marcada per la pandèmia del coronavirus«, ha afegit.

 

Blanca Marín ha detallat que la ruta estarà operativa en aquest primer any durant sis setmanes, mentre que en 2022 i 2023 s’ampliarà el calendari d’operacions a 20 setmanes. Els vols ixen els dimecres des de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 11.50 hores i des de Castelló a les 13.40 hores. Els divendres, l’avió enlaira de Sevilla a les 14.45 hores i de Castelló a les 16.35 hores.

 

La de Sevilla és la primera connexió regular que opera Air Nostrum en l’aeroport de Castelló. Per a aquesta ruta, la companyia utilitza un reactor CRJ-1000 de cent places, que cobreix el trajecte en una hora vint minuts.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.