Nou vol directe entre Sevilla i Castelló amb dues freqüències setmanals

 

L‘aeroport de Castelló ha estrenat aquest dimecres la nova ruta de Sevilla, operada per la companyia Air Nostrum, que funcionarà fins al pròxim 3 de setembre amb dues freqüències setmanals. Amb motiu del vol inaugural, l’avió procedent de Sevilla ha sigut rebut amb el tradicional arc d’aigua traçat des de dos camions del servei de bombers de l’aeroport, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha manifestat la seua satisfacció amb l’activació dels vols a Sevilla, «ja que suposen enllaçar Castelló amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l’arribada de turistes des del sud d’Espanya». «Esperem que contribuïsca a la recuperació del sector turístic en una temporada encara marcada per la pandèmia del coronavirus«, ha afegit.

 

Blanca Marín ha detallat que la ruta estarà operativa en aquest primer any durant sis setmanes, mentre que en 2022 i 2023 s’ampliarà el calendari d’operacions a 20 setmanes. Els vols ixen els dimecres des de l’aeroport sevillà de Sant Pau a les 11.50 hores i des de Castelló a les 13.40 hores. Els divendres, l’avió enlaira de Sevilla a les 14.45 hores i de Castelló a les 16.35 hores.

 

La de Sevilla és la primera connexió regular que opera Air Nostrum en l’aeroport de Castelló. Per a aquesta ruta, la companyia utilitza un reactor CRJ-1000 de cent places, que cobreix el trajecte en una hora vint minuts.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.