Nova York pagarà 100 dòlars a qui es vacune contra la covid-19

 

Nova iniciativa per a espentar la campanya d’immunitzacions en la Gran Poma. L’alcalde de Nova York, Bill de Blasio, ha anunciat que a partir d’aquest divendres, oferirà a qui es vacune contra el coronavirus en un centre municipal un incentiu de 100 dòlars.

 

Amb aquesta mesura, l’alcalde novaiorquès pretén accelerar el ritme de vacunació a la ciutat estatunidenca, que ja ha superat els 10 milions de dosis administrades, però que en les últimes setmanes ha vist com el ritme de burxades disminuïa amb passes de gegant.

 

Segons les dades oficials, més de huit milions de persones estan plenament vacunades contra el coronavirus a Nova York. L’alcalde de la ciutat, en una conferència de premsa, va insistir que la vacunació és l’única via de garantir la recuperació de la ciutat. Així mateix, De Blasió va destacar la importància d’aquesta mena d’incentius per a animar a tota la ciutadania a vacunar-se.

 

«En els centres de vacunació que gestiona la ciutat, quan et poses la primera dosi (…) rebràs 100 dòlars«, va destacar l’alcalde en anunciar aquest programa, que arrancarà aquest divendres. Anteriorment, Nova York ja havia oferit nombrosos incentius per a impulsar el ritme de vacunació, com per exemple, creïlles fregides gratis o sortejos de premis de 5 milions de dòlars. 

 

En els últims dies, la ciutat novaiorquesa i altres localitats i estats han començat a decretar ordres perquè els empleats municipals es vacunen o, si es neguen, hauran de sotmetre’s a proves setmanals del coronavirus davant l’avanç de la nova variant delta, que està fent pujar amb força els contagis a tot el món. 

Últimes notícies

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.