Nova York pagarà 100 dòlars a qui es vacune contra la covid-19

 

Nova iniciativa per a espentar la campanya d’immunitzacions en la Gran Poma. L’alcalde de Nova York, Bill de Blasio, ha anunciat que a partir d’aquest divendres, oferirà a qui es vacune contra el coronavirus en un centre municipal un incentiu de 100 dòlars.

 

Amb aquesta mesura, l’alcalde novaiorquès pretén accelerar el ritme de vacunació a la ciutat estatunidenca, que ja ha superat els 10 milions de dosis administrades, però que en les últimes setmanes ha vist com el ritme de burxades disminuïa amb passes de gegant.

 

Segons les dades oficials, més de huit milions de persones estan plenament vacunades contra el coronavirus a Nova York. L’alcalde de la ciutat, en una conferència de premsa, va insistir que la vacunació és l’única via de garantir la recuperació de la ciutat. Així mateix, De Blasió va destacar la importància d’aquesta mena d’incentius per a animar a tota la ciutadania a vacunar-se.

 

«En els centres de vacunació que gestiona la ciutat, quan et poses la primera dosi (…) rebràs 100 dòlars«, va destacar l’alcalde en anunciar aquest programa, que arrancarà aquest divendres. Anteriorment, Nova York ja havia oferit nombrosos incentius per a impulsar el ritme de vacunació, com per exemple, creïlles fregides gratis o sortejos de premis de 5 milions de dòlars. 

 

En els últims dies, la ciutat novaiorquesa i altres localitats i estats han començat a decretar ordres perquè els empleats municipals es vacunen o, si es neguen, hauran de sotmetre’s a proves setmanals del coronavirus davant l’avanç de la nova variant delta, que està fent pujar amb força els contagis a tot el món. 

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.