Nova York pagarà 100 dòlars a qui es vacune contra la covid-19

 

Nova iniciativa per a espentar la campanya d’immunitzacions en la Gran Poma. L’alcalde de Nova York, Bill de Blasio, ha anunciat que a partir d’aquest divendres, oferirà a qui es vacune contra el coronavirus en un centre municipal un incentiu de 100 dòlars.

 

Amb aquesta mesura, l’alcalde novaiorquès pretén accelerar el ritme de vacunació a la ciutat estatunidenca, que ja ha superat els 10 milions de dosis administrades, però que en les últimes setmanes ha vist com el ritme de burxades disminuïa amb passes de gegant.

 

Segons les dades oficials, més de huit milions de persones estan plenament vacunades contra el coronavirus a Nova York. L’alcalde de la ciutat, en una conferència de premsa, va insistir que la vacunació és l’única via de garantir la recuperació de la ciutat. Així mateix, De Blasió va destacar la importància d’aquesta mena d’incentius per a animar a tota la ciutadania a vacunar-se.

 

«En els centres de vacunació que gestiona la ciutat, quan et poses la primera dosi (…) rebràs 100 dòlars«, va destacar l’alcalde en anunciar aquest programa, que arrancarà aquest divendres. Anteriorment, Nova York ja havia oferit nombrosos incentius per a impulsar el ritme de vacunació, com per exemple, creïlles fregides gratis o sortejos de premis de 5 milions de dòlars. 

 

En els últims dies, la ciutat novaiorquesa i altres localitats i estats han començat a decretar ordres perquè els empleats municipals es vacunen o, si es neguen, hauran de sotmetre’s a proves setmanals del coronavirus davant l’avanç de la nova variant delta, que està fent pujar amb força els contagis a tot el món. 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.