Nova York pagarà 100 dòlars a qui es vacune contra la covid-19

 

Nova iniciativa per a espentar la campanya d’immunitzacions en la Gran Poma. L’alcalde de Nova York, Bill de Blasio, ha anunciat que a partir d’aquest divendres, oferirà a qui es vacune contra el coronavirus en un centre municipal un incentiu de 100 dòlars.

 

Amb aquesta mesura, l’alcalde novaiorquès pretén accelerar el ritme de vacunació a la ciutat estatunidenca, que ja ha superat els 10 milions de dosis administrades, però que en les últimes setmanes ha vist com el ritme de burxades disminuïa amb passes de gegant.

 

Segons les dades oficials, més de huit milions de persones estan plenament vacunades contra el coronavirus a Nova York. L’alcalde de la ciutat, en una conferència de premsa, va insistir que la vacunació és l’única via de garantir la recuperació de la ciutat. Així mateix, De Blasió va destacar la importància d’aquesta mena d’incentius per a animar a tota la ciutadania a vacunar-se.

 

“En els centres de vacunació que gestiona la ciutat, quan et poses la primera dosi (…) rebràs 100 dòlars“, va destacar l’alcalde en anunciar aquest programa, que arrancarà aquest divendres. Anteriorment, Nova York ja havia oferit nombrosos incentius per a impulsar el ritme de vacunació, com per exemple, creïlles fregides gratis o sortejos de premis de 5 milions de dòlars. 

 

En els últims dies, la ciutat novaiorquesa i altres localitats i estats han començat a decretar ordres perquè els empleats municipals es vacunen o, si es neguen, hauran de sotmetre’s a proves setmanals del coronavirus davant l’avanç de la nova variant delta, que està fent pujar amb força els contagis a tot el món. 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.