Nova York pagarà 100 dòlars a qui es vacune contra la covid-19

 

Nova iniciativa per a espentar la campanya d’immunitzacions en la Gran Poma. L’alcalde de Nova York, Bill de Blasio, ha anunciat que a partir d’aquest divendres, oferirà a qui es vacune contra el coronavirus en un centre municipal un incentiu de 100 dòlars.

 

Amb aquesta mesura, l’alcalde novaiorquès pretén accelerar el ritme de vacunació a la ciutat estatunidenca, que ja ha superat els 10 milions de dosis administrades, però que en les últimes setmanes ha vist com el ritme de burxades disminuïa amb passes de gegant.

 

Segons les dades oficials, més de huit milions de persones estan plenament vacunades contra el coronavirus a Nova York. L’alcalde de la ciutat, en una conferència de premsa, va insistir que la vacunació és l’única via de garantir la recuperació de la ciutat. Així mateix, De Blasió va destacar la importància d’aquesta mena d’incentius per a animar a tota la ciutadania a vacunar-se.

 

“En els centres de vacunació que gestiona la ciutat, quan et poses la primera dosi (…) rebràs 100 dòlars“, va destacar l’alcalde en anunciar aquest programa, que arrancarà aquest divendres. Anteriorment, Nova York ja havia oferit nombrosos incentius per a impulsar el ritme de vacunació, com per exemple, creïlles fregides gratis o sortejos de premis de 5 milions de dòlars. 

 

En els últims dies, la ciutat novaiorquesa i altres localitats i estats han començat a decretar ordres perquè els empleats municipals es vacunen o, si es neguen, hauran de sotmetre’s a proves setmanals del coronavirus davant l’avanç de la nova variant delta, que està fent pujar amb força els contagis a tot el món. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.