Nules estudia demanar a la Generalitat el tancament perimetral de la població

 

L’Ajuntament de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), estudiarà adoptar noves mesures restrictives en la localitat amb l’objectiu de frenar els contagis de Covid-19, que en les últimes setmanes han augmentat de manera «preocupant».

 

Segons ha informat el consistori en un comunicat, entre les noves mesures l’Ajuntament plantejarà la possibilitat de sol·licitar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població. En este sentit, l’Ajuntament ha convocat per a este dilluns una Junta de Portaveus extraordinària per a estudiar diferents possibilitats i valorar la situació epidemiològica actual.

 

L’alcalde, David García, ha alertat que la situació de Nules és «preocupant», pel que ha assenyalat que «entre tots els grups municipals planificarem noves mesures per a limitar, principalment, les relacions socials no necessàries».

 

Recomanen a la població estar en casa el màxim possible

García ha lamentat que «a pesar que s’ha recomanat a la població estar a casa el màxim temps possible per a evitar la propagació del virus, este cap de setmana s’ha detectat bastant moviment social tant dins del municipi com en eixides a altres poblacions».

 

Entre les mesures que es plantejaran en esta reunió es troba la possibilitat de demanar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població i el fet de posar-se en contacte amb el Departament de Salut Pública de la Plana per a coordinar les diferents mesures que es puguen implementar «en els pròxims dies».

 

Segons el consistori, Nules té un total de 49 casos positius actius per prova PCR. La Conselleria de Sanitat i el mateix Ajuntament van adoptar la setmana passada mesures per a frenar l’evolució del virus en la localitat.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.