Nules estudia demanar a la Generalitat el tancament perimetral de la població

 

L’Ajuntament de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), estudiarà adoptar noves mesures restrictives en la localitat amb l’objectiu de frenar els contagis de Covid-19, que en les últimes setmanes han augmentat de manera «preocupant».

 

Segons ha informat el consistori en un comunicat, entre les noves mesures l’Ajuntament plantejarà la possibilitat de sol·licitar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població. En este sentit, l’Ajuntament ha convocat per a este dilluns una Junta de Portaveus extraordinària per a estudiar diferents possibilitats i valorar la situació epidemiològica actual.

 

L’alcalde, David García, ha alertat que la situació de Nules és «preocupant», pel que ha assenyalat que «entre tots els grups municipals planificarem noves mesures per a limitar, principalment, les relacions socials no necessàries».

 

Recomanen a la població estar en casa el màxim possible

García ha lamentat que «a pesar que s’ha recomanat a la població estar a casa el màxim temps possible per a evitar la propagació del virus, este cap de setmana s’ha detectat bastant moviment social tant dins del municipi com en eixides a altres poblacions».

 

Entre les mesures que es plantejaran en esta reunió es troba la possibilitat de demanar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població i el fet de posar-se en contacte amb el Departament de Salut Pública de la Plana per a coordinar les diferents mesures que es puguen implementar «en els pròxims dies».

 

Segons el consistori, Nules té un total de 49 casos positius actius per prova PCR. La Conselleria de Sanitat i el mateix Ajuntament van adoptar la setmana passada mesures per a frenar l’evolució del virus en la localitat.

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.