Nules estudia demanar a la Generalitat el tancament perimetral de la població

 

L’Ajuntament de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), estudiarà adoptar noves mesures restrictives en la localitat amb l’objectiu de frenar els contagis de Covid-19, que en les últimes setmanes han augmentat de manera «preocupant».

 

Segons ha informat el consistori en un comunicat, entre les noves mesures l’Ajuntament plantejarà la possibilitat de sol·licitar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població. En este sentit, l’Ajuntament ha convocat per a este dilluns una Junta de Portaveus extraordinària per a estudiar diferents possibilitats i valorar la situació epidemiològica actual.

 

L’alcalde, David García, ha alertat que la situació de Nules és «preocupant», pel que ha assenyalat que «entre tots els grups municipals planificarem noves mesures per a limitar, principalment, les relacions socials no necessàries».

 

Recomanen a la població estar en casa el màxim possible

García ha lamentat que «a pesar que s’ha recomanat a la població estar a casa el màxim temps possible per a evitar la propagació del virus, este cap de setmana s’ha detectat bastant moviment social tant dins del municipi com en eixides a altres poblacions».

 

Entre les mesures que es plantejaran en esta reunió es troba la possibilitat de demanar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població i el fet de posar-se en contacte amb el Departament de Salut Pública de la Plana per a coordinar les diferents mesures que es puguen implementar «en els pròxims dies».

 

Segons el consistori, Nules té un total de 49 casos positius actius per prova PCR. La Conselleria de Sanitat i el mateix Ajuntament van adoptar la setmana passada mesures per a frenar l’evolució del virus en la localitat.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU