11.6 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Nules estudia demanar a la Generalitat el tancament perimetral de la població

 

L’Ajuntament de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), estudiarà adoptar noves mesures restrictives en la localitat amb l’objectiu de frenar els contagis de Covid-19, que en les últimes setmanes han augmentat de manera «preocupant».

 

Segons ha informat el consistori en un comunicat, entre les noves mesures l’Ajuntament plantejarà la possibilitat de sol·licitar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població. En este sentit, l’Ajuntament ha convocat per a este dilluns una Junta de Portaveus extraordinària per a estudiar diferents possibilitats i valorar la situació epidemiològica actual.

 

L’alcalde, David García, ha alertat que la situació de Nules és «preocupant», pel que ha assenyalat que «entre tots els grups municipals planificarem noves mesures per a limitar, principalment, les relacions socials no necessàries».

 

Recomanen a la població estar en casa el màxim possible

García ha lamentat que «a pesar que s’ha recomanat a la població estar a casa el màxim temps possible per a evitar la propagació del virus, este cap de setmana s’ha detectat bastant moviment social tant dins del municipi com en eixides a altres poblacions».

 

Entre les mesures que es plantejaran en esta reunió es troba la possibilitat de demanar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població i el fet de posar-se en contacte amb el Departament de Salut Pública de la Plana per a coordinar les diferents mesures que es puguen implementar «en els pròxims dies».

 

Segons el consistori, Nules té un total de 49 casos positius actius per prova PCR. La Conselleria de Sanitat i el mateix Ajuntament van adoptar la setmana passada mesures per a frenar l’evolució del virus en la localitat.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.