Nules estudia demanar a la Generalitat el tancament perimetral de la població

 

L’Ajuntament de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), estudiarà adoptar noves mesures restrictives en la localitat amb l’objectiu de frenar els contagis de Covid-19, que en les últimes setmanes han augmentat de manera «preocupant».

 

Segons ha informat el consistori en un comunicat, entre les noves mesures l’Ajuntament plantejarà la possibilitat de sol·licitar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població. En este sentit, l’Ajuntament ha convocat per a este dilluns una Junta de Portaveus extraordinària per a estudiar diferents possibilitats i valorar la situació epidemiològica actual.

 

L’alcalde, David García, ha alertat que la situació de Nules és «preocupant», pel que ha assenyalat que «entre tots els grups municipals planificarem noves mesures per a limitar, principalment, les relacions socials no necessàries».

 

Recomanen a la població estar en casa el màxim possible

García ha lamentat que «a pesar que s’ha recomanat a la població estar a casa el màxim temps possible per a evitar la propagació del virus, este cap de setmana s’ha detectat bastant moviment social tant dins del municipi com en eixides a altres poblacions».

 

Entre les mesures que es plantejaran en esta reunió es troba la possibilitat de demanar a la Generalitat Valenciana el tancament perimetral de la població i el fet de posar-se en contacte amb el Departament de Salut Pública de la Plana per a coordinar les diferents mesures que es puguen implementar «en els pròxims dies».

 

Segons el consistori, Nules té un total de 49 casos positius actius per prova PCR. La Conselleria de Sanitat i el mateix Ajuntament van adoptar la setmana passada mesures per a frenar l’evolució del virus en la localitat.

Últimes notícies

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.