Oltra defensa el tancament perimetral del territori valencià: «No ens ha de tremolar la mà»

 

La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha defensat la necessitat d’aplicar «qualsevol mesura que garantisca que el virus no s’expandisca més», com el tancament perimetral del territori valencià este cap de setmana pel Pont de Tots els Sants i més a llarg termini.

 

«No ens ha de tremolar el pols», ha asseverat a preguntes dels periodistes en Alacant, alguna cosa que ha justificat rebutjant la falsa dicotomia entre salut i economia perquè «sense vida no hi ha economia».

 

Oltra ha posat l’accent que «qualsevol mesura eficaç per a frenar la pandèmia s’ha de prendre» i ha assegurat que ella advoca per «mesures més restrictives, més contundents» que el tancament perimetral del territori valencià durant només un cap de setmana.

 

«Més val un temps de restriccions més contundents»

Més enllà d’este tancament, ha demanat un pensament col·lectiu posant a Wuhan (la Xina) com a exemple perquè «ja van sense mascareta després de 75 dies tancats i barrats». «Més val un temps de restriccions més contundents», ha insistit.

 

Sobre les festes nadalenques, Oltra ha emfatitzat: «Salvar el Nadal no és que estiga tot el món en la taula encara que no puguem estar en esta: és que ningú falte en la taula. Si hem d’estar en taules separades, ja vindrà altre Nadal».

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.