120 oportunitats laborals per a desocupats majors de 30 anys en l’Ajuntament de València

 

Nova oportunitat laboral en València. L’Ajuntament contractarà a 120 persones desocupades majors de 30 anys abans de què acabe l’any, a través de València Activa. D’esta manera ho ha anunciat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a este pla d’ocupació són estar empadronat en València, inscrit en LABORA com a demandant d’ocupació i en l’Agència d’Ocupació València Activa, a demés de tindre més de 30 anys.

 

Esta contractació es pot posar en marxa gràcies a una subvenció de LABORA de més d’1,6 milions d’euros que permetrà formalitzar 120 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València durant un període de 6 mesos.

 

Este pla d’ocupació, al costat d’un catàleg de formació específica, s’emmarquen dins del programa Oportunitats de València Activa, dirigit a persones desocupades majors de 30 anys i que es troben en atur de llarga duració.

 

Un 62% més de subvenció enguany

«Enguany l’Ajuntament de València ha rebut un 62% més de subvenció», ha explicat Bernabé, ja que «l’any passat es va concedir una subvenció de 988.567 euros». En este sentit, l’edil ha destacat que enguany es podrà contractar a «50 més que l’any anterior».

 

Bernabé ha destacat que «des de l’Ajuntament de València i València Activa, apostem per la creació d’ocupació de qualitat i per una formació contínua i gratuïta». En este sentit, ha remarcat que «a causa del context en el que ens trobem és més necessari que mai fer esta classe d’accions des de les administracions dirigides a combatre la desocupació entre estos col·lectius de població».

 

Formació per a majors de 55 anys

Per part seua, el pla d’ocupació Oportunitats compta amb accions formatives específiques i gratuïtes per a persones majors de 55 anys. «Més de 100 persones podran fer cursos concrets sobre la superació de la bretxa digital i anglés, destinant-se 25.000 euros des del consistori per a estes accions formatives», ha destacat Bernabé.

 

En eixe sentit, la regidora ha explicat que «és necessari posar en marxa mesures que afavorisquen l’accés a una formació per a poder millorar les oportunitats d’este col·lectiu de difícil inserció a l’hora de trobar una ocupació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.