120 oportunitats laborals per a desocupats majors de 30 anys en l’Ajuntament de València

 

Nova oportunitat laboral en València. L’Ajuntament contractarà a 120 persones desocupades majors de 30 anys abans de què acabe l’any, a través de València Activa. D’esta manera ho ha anunciat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a este pla d’ocupació són estar empadronat en València, inscrit en LABORA com a demandant d’ocupació i en l’Agència d’Ocupació València Activa, a demés de tindre més de 30 anys.

 

Esta contractació es pot posar en marxa gràcies a una subvenció de LABORA de més d’1,6 milions d’euros que permetrà formalitzar 120 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València durant un període de 6 mesos.

 

Este pla d’ocupació, al costat d’un catàleg de formació específica, s’emmarquen dins del programa Oportunitats de València Activa, dirigit a persones desocupades majors de 30 anys i que es troben en atur de llarga duració.

 

Un 62% més de subvenció enguany

«Enguany l’Ajuntament de València ha rebut un 62% més de subvenció», ha explicat Bernabé, ja que «l’any passat es va concedir una subvenció de 988.567 euros». En este sentit, l’edil ha destacat que enguany es podrà contractar a «50 més que l’any anterior».

 

Bernabé ha destacat que «des de l’Ajuntament de València i València Activa, apostem per la creació d’ocupació de qualitat i per una formació contínua i gratuïta». En este sentit, ha remarcat que «a causa del context en el que ens trobem és més necessari que mai fer esta classe d’accions des de les administracions dirigides a combatre la desocupació entre estos col·lectius de població».

 

Formació per a majors de 55 anys

Per part seua, el pla d’ocupació Oportunitats compta amb accions formatives específiques i gratuïtes per a persones majors de 55 anys. «Més de 100 persones podran fer cursos concrets sobre la superació de la bretxa digital i anglés, destinant-se 25.000 euros des del consistori per a estes accions formatives», ha destacat Bernabé.

 

En eixe sentit, la regidora ha explicat que «és necessari posar en marxa mesures que afavorisquen l’accés a una formació per a poder millorar les oportunitats d’este col·lectiu de difícil inserció a l’hora de trobar una ocupació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.