120 oportunitats laborals per a desocupats majors de 30 anys en l’Ajuntament de València

 

Nova oportunitat laboral en València. L’Ajuntament contractarà a 120 persones desocupades majors de 30 anys abans de què acabe l’any, a través de València Activa. D’esta manera ho ha anunciat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a este pla d’ocupació són estar empadronat en València, inscrit en LABORA com a demandant d’ocupació i en l’Agència d’Ocupació València Activa, a demés de tindre més de 30 anys.

 

Esta contractació es pot posar en marxa gràcies a una subvenció de LABORA de més d’1,6 milions d’euros que permetrà formalitzar 120 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València durant un període de 6 mesos.

 

Este pla d’ocupació, al costat d’un catàleg de formació específica, s’emmarquen dins del programa Oportunitats de València Activa, dirigit a persones desocupades majors de 30 anys i que es troben en atur de llarga duració.

 

Un 62% més de subvenció enguany

«Enguany l’Ajuntament de València ha rebut un 62% més de subvenció», ha explicat Bernabé, ja que «l’any passat es va concedir una subvenció de 988.567 euros». En este sentit, l’edil ha destacat que enguany es podrà contractar a «50 més que l’any anterior».

 

Bernabé ha destacat que «des de l’Ajuntament de València i València Activa, apostem per la creació d’ocupació de qualitat i per una formació contínua i gratuïta». En este sentit, ha remarcat que «a causa del context en el que ens trobem és més necessari que mai fer esta classe d’accions des de les administracions dirigides a combatre la desocupació entre estos col·lectius de població».

 

Formació per a majors de 55 anys

Per part seua, el pla d’ocupació Oportunitats compta amb accions formatives específiques i gratuïtes per a persones majors de 55 anys. «Més de 100 persones podran fer cursos concrets sobre la superació de la bretxa digital i anglés, destinant-se 25.000 euros des del consistori per a estes accions formatives», ha destacat Bernabé.

 

En eixe sentit, la regidora ha explicat que «és necessari posar en marxa mesures que afavorisquen l’accés a una formació per a poder millorar les oportunitats d’este col·lectiu de difícil inserció a l’hora de trobar una ocupació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.