120 oportunitats laborals per a desocupats majors de 30 anys en l’Ajuntament de València

 

Nova oportunitat laboral en València. L’Ajuntament contractarà a 120 persones desocupades majors de 30 anys abans de què acabe l’any, a través de València Activa. D’esta manera ho ha anunciat la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, Pilar Bernabé.

 

Els requisits per a poder optar als contractes i accions formatives vinculades a este pla d’ocupació són estar empadronat en València, inscrit en LABORA com a demandant d’ocupació i en l’Agència d’Ocupació València Activa, a demés de tindre més de 30 anys.

 

Esta contractació es pot posar en marxa gràcies a una subvenció de LABORA de més d’1,6 milions d’euros que permetrà formalitzar 120 contractes laborals directes en l’Ajuntament de València durant un període de 6 mesos.

 

Este pla d’ocupació, al costat d’un catàleg de formació específica, s’emmarquen dins del programa Oportunitats de València Activa, dirigit a persones desocupades majors de 30 anys i que es troben en atur de llarga duració.

 

Un 62% més de subvenció enguany

«Enguany l’Ajuntament de València ha rebut un 62% més de subvenció», ha explicat Bernabé, ja que «l’any passat es va concedir una subvenció de 988.567 euros». En este sentit, l’edil ha destacat que enguany es podrà contractar a «50 més que l’any anterior».

 

Bernabé ha destacat que «des de l’Ajuntament de València i València Activa, apostem per la creació d’ocupació de qualitat i per una formació contínua i gratuïta». En este sentit, ha remarcat que «a causa del context en el que ens trobem és més necessari que mai fer esta classe d’accions des de les administracions dirigides a combatre la desocupació entre estos col·lectius de població».

 

Formació per a majors de 55 anys

Per part seua, el pla d’ocupació Oportunitats compta amb accions formatives específiques i gratuïtes per a persones majors de 55 anys. «Més de 100 persones podran fer cursos concrets sobre la superació de la bretxa digital i anglés, destinant-se 25.000 euros des del consistori per a estes accions formatives», ha destacat Bernabé.

 

En eixe sentit, la regidora ha explicat que «és necessari posar en marxa mesures que afavorisquen l’accés a una formació per a poder millorar les oportunitats d’este col·lectiu de difícil inserció a l’hora de trobar una ocupació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.