10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana fa un concert este divendres en Castelló

 

L’Institut Valencià de Cultura et porta per a este divendres, 4 de setembre, una vesprada d’allò més musical amb un concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) en la Sala Simfònica de l’Auditori i Palau de Congressos de la ciutat de Castelló. Una actuació que tindrà lloc cap a les 19.30 hores i els preus de l’entrada estaran entre els 10 i els 22 euros.

 

L’OCV, que va nàixer en el 2006 i està integrada per músics internacionals seleccionats pel seu director fundador i primer titular, Lorin Maazel, s’ha situat ràpidament entre els conjunts més ascendents del panorama internacional.

 

A continuació vos deixem amb la programació completa del programa:

 

PROGRAMA

Manuel de Falla (1876-1946): Danza ritual del fuego d’El amor brujo

Alberto Ginastera (1916-1983): Variaciones concertantes, Op.23

  • Tema per violoncello ed arpa
  • Interludio per corde
  • Variazione giocosa per Flauto
  • Variazione in modo di scherzo per Clarinetto
  • Variazione drammatica per Viola
  • Variazione canonica per Oboe e Fagotto
  • Variazione ritmica per Tromba e Trombone
  • Variazione in modo di Moto perpetuo per Violino
  • Variazione pastorale per Corno
  • Interludio per Fiati
  • Ripresa dal tema per Contrabasso
  • Variazione finale in modo di Rondo per orchestra

 

Ludwig van Beethoven (1770​-1827): Simfonia núm. 5 en do menor, Op. 67

  • Allegro con brio
  • Andante con moto
  • Allegro
  • Allegro

 

Direcció: Josep Pons

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.