L’Orquestra de la Comunitat Valenciana fa un concert este divendres en Castelló

 

L’Institut Valencià de Cultura et porta per a este divendres, 4 de setembre, una vesprada d’allò més musical amb un concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) en la Sala Simfònica de l’Auditori i Palau de Congressos de la ciutat de Castelló. Una actuació que tindrà lloc cap a les 19.30 hores i els preus de l’entrada estaran entre els 10 i els 22 euros.

 

L’OCV, que va nàixer en el 2006 i està integrada per músics internacionals seleccionats pel seu director fundador i primer titular, Lorin Maazel, s’ha situat ràpidament entre els conjunts més ascendents del panorama internacional.

 

A continuació vos deixem amb la programació completa del programa:

 

PROGRAMA

Manuel de Falla (1876-1946): Danza ritual del fuego d’El amor brujo

Alberto Ginastera (1916-1983): Variaciones concertantes, Op.23

  • Tema per violoncello ed arpa
  • Interludio per corde
  • Variazione giocosa per Flauto
  • Variazione in modo di scherzo per Clarinetto
  • Variazione drammatica per Viola
  • Variazione canonica per Oboe e Fagotto
  • Variazione ritmica per Tromba e Trombone
  • Variazione in modo di Moto perpetuo per Violino
  • Variazione pastorale per Corno
  • Interludio per Fiati
  • Ripresa dal tema per Contrabasso
  • Variazione finale in modo di Rondo per orchestra

 

Ludwig van Beethoven (1770​-1827): Simfonia núm. 5 en do menor, Op. 67

  • Allegro con brio
  • Andante con moto
  • Allegro
  • Allegro

 

Direcció: Josep Pons

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.