L’Orquestra de la Comunitat Valenciana fa un concert este divendres en Castelló

 

L’Institut Valencià de Cultura et porta per a este divendres, 4 de setembre, una vesprada d’allò més musical amb un concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) en la Sala Simfònica de l’Auditori i Palau de Congressos de la ciutat de Castelló. Una actuació que tindrà lloc cap a les 19.30 hores i els preus de l’entrada estaran entre els 10 i els 22 euros.

 

L’OCV, que va nàixer en el 2006 i està integrada per músics internacionals seleccionats pel seu director fundador i primer titular, Lorin Maazel, s’ha situat ràpidament entre els conjunts més ascendents del panorama internacional.

 

A continuació vos deixem amb la programació completa del programa:

 

PROGRAMA

Manuel de Falla (1876-1946): Danza ritual del fuego d’El amor brujo

Alberto Ginastera (1916-1983): Variaciones concertantes, Op.23

  • Tema per violoncello ed arpa
  • Interludio per corde
  • Variazione giocosa per Flauto
  • Variazione in modo di scherzo per Clarinetto
  • Variazione drammatica per Viola
  • Variazione canonica per Oboe e Fagotto
  • Variazione ritmica per Tromba e Trombone
  • Variazione in modo di Moto perpetuo per Violino
  • Variazione pastorale per Corno
  • Interludio per Fiati
  • Ripresa dal tema per Contrabasso
  • Variazione finale in modo di Rondo per orchestra

 

Ludwig van Beethoven (1770​-1827): Simfonia núm. 5 en do menor, Op. 67

  • Allegro con brio
  • Andante con moto
  • Allegro
  • Allegro

 

Direcció: Josep Pons

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.