12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana fa un concert este divendres en Castelló

 

L’Institut Valencià de Cultura et porta per a este divendres, 4 de setembre, una vesprada d’allò més musical amb un concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) en la Sala Simfònica de l’Auditori i Palau de Congressos de la ciutat de Castelló. Una actuació que tindrà lloc cap a les 19.30 hores i els preus de l’entrada estaran entre els 10 i els 22 euros.

 

L’OCV, que va nàixer en el 2006 i està integrada per músics internacionals seleccionats pel seu director fundador i primer titular, Lorin Maazel, s’ha situat ràpidament entre els conjunts més ascendents del panorama internacional.

 

A continuació vos deixem amb la programació completa del programa:

 

PROGRAMA

Manuel de Falla (1876-1946): Danza ritual del fuego d’El amor brujo

Alberto Ginastera (1916-1983): Variaciones concertantes, Op.23

  • Tema per violoncello ed arpa
  • Interludio per corde
  • Variazione giocosa per Flauto
  • Variazione in modo di scherzo per Clarinetto
  • Variazione drammatica per Viola
  • Variazione canonica per Oboe e Fagotto
  • Variazione ritmica per Tromba e Trombone
  • Variazione in modo di Moto perpetuo per Violino
  • Variazione pastorale per Corno
  • Interludio per Fiati
  • Ripresa dal tema per Contrabasso
  • Variazione finale in modo di Rondo per orchestra

 

Ludwig van Beethoven (1770​-1827): Simfonia núm. 5 en do menor, Op. 67

  • Allegro con brio
  • Andante con moto
  • Allegro
  • Allegro

 

Direcció: Josep Pons

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.