L’Orquestra de la Comunitat Valenciana fa un concert este divendres en Castelló

 

L’Institut Valencià de Cultura et porta per a este divendres, 4 de setembre, una vesprada d’allò més musical amb un concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana (OCV) en la Sala Simfònica de l’Auditori i Palau de Congressos de la ciutat de Castelló. Una actuació que tindrà lloc cap a les 19.30 hores i els preus de l’entrada estaran entre els 10 i els 22 euros.

 

L’OCV, que va nàixer en el 2006 i està integrada per músics internacionals seleccionats pel seu director fundador i primer titular, Lorin Maazel, s’ha situat ràpidament entre els conjunts més ascendents del panorama internacional.

 

A continuació vos deixem amb la programació completa del programa:

 

PROGRAMA

Manuel de Falla (1876-1946): Danza ritual del fuego d’El amor brujo

Alberto Ginastera (1916-1983): Variaciones concertantes, Op.23

  • Tema per violoncello ed arpa
  • Interludio per corde
  • Variazione giocosa per Flauto
  • Variazione in modo di scherzo per Clarinetto
  • Variazione drammatica per Viola
  • Variazione canonica per Oboe e Fagotto
  • Variazione ritmica per Tromba e Trombone
  • Variazione in modo di Moto perpetuo per Violino
  • Variazione pastorale per Corno
  • Interludio per Fiati
  • Ripresa dal tema per Contrabasso
  • Variazione finale in modo di Rondo per orchestra

 

Ludwig van Beethoven (1770​-1827): Simfonia núm. 5 en do menor, Op. 67

  • Allegro con brio
  • Andante con moto
  • Allegro
  • Allegro

 

Direcció: Josep Pons

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.