El Pare Noel visita Burjassot el 23 de desembre per a estar amb els xiquets

 

El 23 de desembre serà un dia molt especial en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que el Pare Noel ha pensat que enguany els xiquets del municipi, que s’han portat molt bé al llarg de tots els mesos, es mereixen la seua visita uns dies abans de la nit de Nadal.

 

Per este motiu, el Pare Noel ja ho té tot preparat per a arribar al municipi la vesprada del 23 de desembre, a partir de les 17.00 hores. Durant eixa vesprada recorrerà els carrers de la localitat per a saludar als més menuts de la casa que, a demés, si encara no li han enviat la seua carta, podran entregar-li-la.

 

Eixa nit, el Pare Noel recuperarà forces i dormirà en Burjassot, ja que el dia 24 de desembre, a hores de la seua gran nit, també estarà recorrent els carrers del municipi pel matí, ja que per la vesprada es retirarà al costat dels seus ajudants per a preparar els regals que arribaran a les cases mentres els xiquets estiguen dormint.

 

Esta activitat obri la programació d’actes de Nadal de Burjassot; actes que se celebraran amb totes les mesures sanitàries pertinents davant del Covid-19 i que, a demés, tindran els aforaments limitats, tal com establix la normativa actual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.