El Pare Noel visita Burjassot el 23 de desembre per a estar amb els xiquets

 

El 23 de desembre serà un dia molt especial en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que el Pare Noel ha pensat que enguany els xiquets del municipi, que s’han portat molt bé al llarg de tots els mesos, es mereixen la seua visita uns dies abans de la nit de Nadal.

 

Per este motiu, el Pare Noel ja ho té tot preparat per a arribar al municipi la vesprada del 23 de desembre, a partir de les 17.00 hores. Durant eixa vesprada recorrerà els carrers de la localitat per a saludar als més menuts de la casa que, a demés, si encara no li han enviat la seua carta, podran entregar-li-la.

 

Eixa nit, el Pare Noel recuperarà forces i dormirà en Burjassot, ja que el dia 24 de desembre, a hores de la seua gran nit, també estarà recorrent els carrers del municipi pel matí, ja que per la vesprada es retirarà al costat dels seus ajudants per a preparar els regals que arribaran a les cases mentres els xiquets estiguen dormint.

 

Esta activitat obri la programació d’actes de Nadal de Burjassot; actes que se celebraran amb totes les mesures sanitàries pertinents davant del Covid-19 i que, a demés, tindran els aforaments limitats, tal com establix la normativa actual.

Últimes notícies

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.