El Pare Noel visita Burjassot el 23 de desembre per a estar amb els xiquets

 

El 23 de desembre serà un dia molt especial en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que el Pare Noel ha pensat que enguany els xiquets del municipi, que s’han portat molt bé al llarg de tots els mesos, es mereixen la seua visita uns dies abans de la nit de Nadal.

 

Per este motiu, el Pare Noel ja ho té tot preparat per a arribar al municipi la vesprada del 23 de desembre, a partir de les 17.00 hores. Durant eixa vesprada recorrerà els carrers de la localitat per a saludar als més menuts de la casa que, a demés, si encara no li han enviat la seua carta, podran entregar-li-la.

 

Eixa nit, el Pare Noel recuperarà forces i dormirà en Burjassot, ja que el dia 24 de desembre, a hores de la seua gran nit, també estarà recorrent els carrers del municipi pel matí, ja que per la vesprada es retirarà al costat dels seus ajudants per a preparar els regals que arribaran a les cases mentres els xiquets estiguen dormint.

 

Esta activitat obri la programació d’actes de Nadal de Burjassot; actes que se celebraran amb totes les mesures sanitàries pertinents davant del Covid-19 i que, a demés, tindran els aforaments limitats, tal com establix la normativa actual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig