El Pare Noel visita Burjassot el 23 de desembre per a estar amb els xiquets

 

El 23 de desembre serà un dia molt especial en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que el Pare Noel ha pensat que enguany els xiquets del municipi, que s’han portat molt bé al llarg de tots els mesos, es mereixen la seua visita uns dies abans de la nit de Nadal.

 

Per este motiu, el Pare Noel ja ho té tot preparat per a arribar al municipi la vesprada del 23 de desembre, a partir de les 17.00 hores. Durant eixa vesprada recorrerà els carrers de la localitat per a saludar als més menuts de la casa que, a demés, si encara no li han enviat la seua carta, podran entregar-li-la.

 

Eixa nit, el Pare Noel recuperarà forces i dormirà en Burjassot, ja que el dia 24 de desembre, a hores de la seua gran nit, també estarà recorrent els carrers del municipi pel matí, ja que per la vesprada es retirarà al costat dels seus ajudants per a preparar els regals que arribaran a les cases mentres els xiquets estiguen dormint.

 

Esta activitat obri la programació d’actes de Nadal de Burjassot; actes que se celebraran amb totes les mesures sanitàries pertinents davant del Covid-19 i que, a demés, tindran els aforaments limitats, tal com establix la normativa actual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.