El Pare Noel visita Burjassot el 23 de desembre per a estar amb els xiquets

 

El 23 de desembre serà un dia molt especial en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja que el Pare Noel ha pensat que enguany els xiquets del municipi, que s’han portat molt bé al llarg de tots els mesos, es mereixen la seua visita uns dies abans de la nit de Nadal.

 

Per este motiu, el Pare Noel ja ho té tot preparat per a arribar al municipi la vesprada del 23 de desembre, a partir de les 17.00 hores. Durant eixa vesprada recorrerà els carrers de la localitat per a saludar als més menuts de la casa que, a demés, si encara no li han enviat la seua carta, podran entregar-li-la.

 

Eixa nit, el Pare Noel recuperarà forces i dormirà en Burjassot, ja que el dia 24 de desembre, a hores de la seua gran nit, també estarà recorrent els carrers del municipi pel matí, ja que per la vesprada es retirarà al costat dels seus ajudants per a preparar els regals que arribaran a les cases mentres els xiquets estiguen dormint.

 

Esta activitat obri la programació d’actes de Nadal de Burjassot; actes que se celebraran amb totes les mesures sanitàries pertinents davant del Covid-19 i que, a demés, tindran els aforaments limitats, tal com establix la normativa actual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.