Paterna prepara els seus poliesportius i grans espais per a la vacunació massiva dels seus veïns

 

L’Ajuntament de Paterna, en la localitat de l’Horta (València), ha iniciat la preparació de tots els pavellons deportius i grans espais municipals dels quals disposa, tan tancats com a l’aire lliure, per a posar-los a la disposició de la Generalitat i facilitar la vacunació a gran escala en este municipi.

 

Així ho ha anunciat este dilluns l’alcalde, Juan Antonio Sagredo, amb l’objectiu d’estar previnguts per a dur a terme «la vacunació massiva de tots els veïns amb garanties, en el menor temps possible i de la manera més segura».

 

Per a això, a demés dels centres socials i culturals ja cedits a la Conselleria Sanitat, Paterna oferix ara tots els espais municipals de majors dimensions i amb major aforament, des dels pavellons deportius de la Ciutat Esportiva de Paterna, La Canyada o qualsevol instal·lació esportiva fins al Parc Central.

 

La intenció és tindre preparada la conversió de totes les infraestructures públiques en centres d’immunització perquè la capacitat de vacunació a gran escala a la ciutat siga el més àgil i eficient possible. «La disposició i col·laboració de Paterna amb totes les administracions és total i absoluta en el que necessiten per a lluitar contra esta pandèmia», ha garantit el primer edil.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.