Paterna prepara els seus poliesportius i grans espais per a la vacunació massiva dels seus veïns

 

L’Ajuntament de Paterna, en la localitat de l’Horta (València), ha iniciat la preparació de tots els pavellons deportius i grans espais municipals dels quals disposa, tan tancats com a l’aire lliure, per a posar-los a la disposició de la Generalitat i facilitar la vacunació a gran escala en este municipi.

 

Així ho ha anunciat este dilluns l’alcalde, Juan Antonio Sagredo, amb l’objectiu d’estar previnguts per a dur a terme «la vacunació massiva de tots els veïns amb garanties, en el menor temps possible i de la manera més segura».

 

Per a això, a demés dels centres socials i culturals ja cedits a la Conselleria Sanitat, Paterna oferix ara tots els espais municipals de majors dimensions i amb major aforament, des dels pavellons deportius de la Ciutat Esportiva de Paterna, La Canyada o qualsevol instal·lació esportiva fins al Parc Central.

 

La intenció és tindre preparada la conversió de totes les infraestructures públiques en centres d’immunització perquè la capacitat de vacunació a gran escala a la ciutat siga el més àgil i eficient possible. «La disposició i col·laboració de Paterna amb totes les administracions és total i absoluta en el que necessiten per a lluitar contra esta pandèmia», ha garantit el primer edil.

Últimes notícies

Bernabé anuncia que el Govern pressionarà per a evitar cotxes al bulevard Federico García Lorca

Pilar Bernabé assegura que el Govern central farà tot el possible perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit rodat i critica el veto de l’alcaldessa María José Catalá.

Més de 10.000 avals impulsen la candidatura de Diana Morant a la Generalitat

Diana Morant ha registrat més de 10.000 avals, més de la mitat de la militància del PSPV-PSOE, per a les primàries a la candidatura a la Presidència de la Generalitat.

Un ex alt càrrec del Consell, investigat per filtrar retallat l’àudio de la dana a València

El Jutjat d’Instrucció 6 de Llíria ha citat l’ex subsecretari de Justícia Ricardo García com a investigat per la filtració retallada d’una telefonada entre Aemet i Emergències durant la dana, després d’arxivar la causa contra l’ex director general d’Emergències.

L’IVO ampliarà l’hospital de Campanar amb dos nous edificis en sòl municipal

L’Ajuntament de València ha concedit a la Fundació IVO una parcel·la municipal a Campanar per a construir dos nous edificis hospitalaris i ampliar el seu complex oncològic.

Mor un home de 75 anys mentre es banyava a la platja de la Malva-rosa de València

Un home de 75 anys ha mort ofegat este divendres a la platja de la Malva-rosa de València després de ser trobat inconscient a l’aigua per uns surfistes.

La gran carpa de Kurios arriba a la platja de Sant Joan d’Alacant fins al 23 d’agost

La companyia canadenca Cirque du Soleil ha alçat a la platja de Sant Joan d’Alacant la gran carpa de Kurios, on oferirà nou funcions setmanals fins al 23 d’agost.

El jutge del Suprem reclama a Se Acabó la Fiesta tota la comptabilitat de la campanya europea

El magistrat del Tribunal Suprem Julián Sánchez Melgar ha ordenat diverses diligències en la causa per finançament il·legal contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández ‘Alvise’, inclosa la petició de tota la comptabilitat del seu partit a les europees de 2024.

El BBVA Open Internacional de València es trasllada a setembre per a fugir de la calor extrema

El BBVA Open Internacional de València disputarà la seua onzena edició del 13 al 20 de setembre, amb l’objectiu de reduir la calor que patien jugadores i afició i reforçar el seu paper com a referent del tennis femení a la ciutat.