Paterna prepara els seus poliesportius i grans espais per a la vacunació massiva dels seus veïns

 

L’Ajuntament de Paterna, en la localitat de l’Horta (València), ha iniciat la preparació de tots els pavellons deportius i grans espais municipals dels quals disposa, tan tancats com a l’aire lliure, per a posar-los a la disposició de la Generalitat i facilitar la vacunació a gran escala en este municipi.

 

Així ho ha anunciat este dilluns l’alcalde, Juan Antonio Sagredo, amb l’objectiu d’estar previnguts per a dur a terme «la vacunació massiva de tots els veïns amb garanties, en el menor temps possible i de la manera més segura».

 

Per a això, a demés dels centres socials i culturals ja cedits a la Conselleria Sanitat, Paterna oferix ara tots els espais municipals de majors dimensions i amb major aforament, des dels pavellons deportius de la Ciutat Esportiva de Paterna, La Canyada o qualsevol instal·lació esportiva fins al Parc Central.

 

La intenció és tindre preparada la conversió de totes les infraestructures públiques en centres d’immunització perquè la capacitat de vacunació a gran escala a la ciutat siga el més àgil i eficient possible. «La disposició i col·laboració de Paterna amb totes les administracions és total i absoluta en el que necessiten per a lluitar contra esta pandèmia», ha garantit el primer edil.

Últimes notícies

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.