Les persones vacunades contra el coronavirus comptaran amb un justificant

 

Les persones a les quals se’ls ha administrat la vacuna enfront de la COVID-19 a la Comunitat Valenciana podran comptar amb un justificant vacunal que inclou informació sobre la vacuna que han rebut.

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que «la pàgina web de Sanitat permetrà, a partir d’ara, que els valencians i les valencianes puguen descarregar-se un justificant de la seua vacunació contra la COVID-19».

En este sentit, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat a la lloc web un apartat sobre vacunació COVID-19, on es poden descarregar les dades referents a la vacuna que ha rebut.

A més, ha afegit que «mitjançant este senzill tràmit, la persona que ha estat vacunada davant el coronavirus a la Comunitat Valenciana podrà saber el tipo de vacuna que se li ha administrat, cada dosi i el lot a què pertany». «És un justificant de caràcter purament informatiu per a la ciutadania «, ha precisat.

Per a això, les persones que es vulguin descarregar el justificant vacunal han d’accedir a l’apartat de vacunació COVID-19 de la lloc web, I, un cop fet este pas, el sistema li demanarà que introdueixi el número de la targeta SIP, la data de naixement i la data d’emissió de la targeta SIP.

Posteriorment, la persona usuària rebrà al telèfon mòbil un codi de seguretat que haurà d’introduir al web per poder accedir a tota la informació sobre la vacuna contra la COVID-19.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.