Les persones vacunades contra el coronavirus comptaran amb un justificant

 

Les persones a les quals se’ls ha administrat la vacuna enfront de la COVID-19 a la Comunitat Valenciana podran comptar amb un justificant vacunal que inclou informació sobre la vacuna que han rebut.

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “la pàgina web de Sanitat permetrà, a partir d’ara, que els valencians i les valencianes puguen descarregar-se un justificant de la seua vacunació contra la COVID-19”.

En este sentit, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat a la lloc web un apartat sobre vacunació COVID-19, on es poden descarregar les dades referents a la vacuna que ha rebut.

A més, ha afegit que “mitjançant este senzill tràmit, la persona que ha estat vacunada davant el coronavirus a la Comunitat Valenciana podrà saber el tipo de vacuna que se li ha administrat, cada dosi i el lot a què pertany”. “És un justificant de caràcter purament informatiu per a la ciutadania “, ha precisat.

Per a això, les persones que es vulguin descarregar el justificant vacunal han d’accedir a l’apartat de vacunació COVID-19 de la lloc web, I, un cop fet este pas, el sistema li demanarà que introdueixi el número de la targeta SIP, la data de naixement i la data d’emissió de la targeta SIP.

Posteriorment, la persona usuària rebrà al telèfon mòbil un codi de seguretat que haurà d’introduir al web per poder accedir a tota la informació sobre la vacuna contra la COVID-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.