Les platges de la Safor comencen a omplir-se de turistes que acudixen a les segones residències

Ejemplo de shortcode con estilo
Onada de turistes a les segones residències en les platges de la Safor | Ajuntament de Gandia   Els departaments de salut de Xàtiva-Ontinyent i Gandia van ser, juntament amb el de Requena i el Racó d’Ademús, els primers valencians que passaren a la fase 1 el passat 11 de maig. A pesar d’això, la mobilitat […]
Gandia platja

Onada de turistes a les segones residències en les platges de la Safor | Ajuntament de Gandia

 

Els departaments de salut de Xàtiva-Ontinyent i Gandia van ser, juntament amb el de Requena i el Racó d’Ademús, els primers valencians que passaren a la fase 1 el passat 11 de maig. A pesar d’això, la mobilitat estava reduïda dins de cada departament.

 

Amb el pas de tot el territori valencià a la fase 1 este dilluns, 18 de maig, la mobilitat es permet dins de cada província, motiu que ha provocat els primers desplaçaments a les segones residències del litoral. En este sentit localitats costaneres de la Safor (València) han sigut un dels principals punts d’arribada.

 

Segons han informat des de la Regidoria de Turisme de la capital saforenca a ‘Las Provincias’, «este cap de setmana hi ha hagut bastant moviment en la platja de Gandia». A demés, d’espera que en els pròxims dies arriben molts veïns de València ciutat i de les comarques de la Costera i la Ribera, que tenen les seues segones residències en esta zona.

 

A pesar de què encara no hi ha dades oficials, el regidor de Turisme de Gandia, Vicent Mascarell, afirma que ja han vingut moltes de les «persones amb segona residència en Gandia. El passeig del Port era l’exemple del canvi: les taules autoritzades dels bars i les cafeteries estaven totes plenes i molta gent passejant».

 

També en la Marxuquera, Daimús, Piles o Tavernes «s’han obert cases que feia mesos que estaven tancades». Moltes persones amb segones residències estan fent «viatges previs a l’estiu per a dur coses o fer alguna reparació» i, a demés, enguany, no han d’esperar a que els més menuts acaben l’escola per a poder traslladar-se a la costa.

Últimes notícies

Activada la preemergència per risc d’inundacions a la zona de Pego-Girona-Gorgos

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat la preemergència hidrològica nivell groc al sistema Pego-Girona-Gorgos per les intenses pluges associades a la dana Adam.

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.