Les platges de la Safor comencen a omplir-se de turistes que acudixen a les segones residències

Gandia platja

Onada de turistes a les segones residències en les platges de la Safor | Ajuntament de Gandia

 

Els departaments de salut de Xàtiva-Ontinyent i Gandia van ser, juntament amb el de Requena i el Racó d’Ademús, els primers valencians que passaren a la fase 1 el passat 11 de maig. A pesar d’això, la mobilitat estava reduïda dins de cada departament.

 

Amb el pas de tot el territori valencià a la fase 1 este dilluns, 18 de maig, la mobilitat es permet dins de cada província, motiu que ha provocat els primers desplaçaments a les segones residències del litoral. En este sentit localitats costaneres de la Safor (València) han sigut un dels principals punts d’arribada.

 

Segons han informat des de la Regidoria de Turisme de la capital saforenca a ‘Las Provincias’, «este cap de setmana hi ha hagut bastant moviment en la platja de Gandia». A demés, d’espera que en els pròxims dies arriben molts veïns de València ciutat i de les comarques de la Costera i la Ribera, que tenen les seues segones residències en esta zona.

 

A pesar de què encara no hi ha dades oficials, el regidor de Turisme de Gandia, Vicent Mascarell, afirma que ja han vingut moltes de les «persones amb segona residència en Gandia. El passeig del Port era l’exemple del canvi: les taules autoritzades dels bars i les cafeteries estaven totes plenes i molta gent passejant».

 

També en la Marxuquera, Daimús, Piles o Tavernes «s’han obert cases que feia mesos que estaven tancades». Moltes persones amb segones residències estan fent «viatges previs a l’estiu per a dur coses o fer alguna reparació» i, a demés, enguany, no han d’esperar a que els més menuts acaben l’escola per a poder traslladar-se a la costa.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.