La policia busca una foto d’Antonio Anglés que li va fer un mariner del vaixell en el que va fugir

 

La policia anglesa analitza noves pistes sobre el parador d’Antonio Anglés. Un mariner del vaixell en el que va fugir l’assassí de les xiquetes d’Alcàsser en 1993 li va fer una foto al criminal abans de què arribaren al port de Dublin. Tot açò sense saber de qui es tractava.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, un dia abans de què es complisquen 28 anys del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés torna a fer parlar als mitjans. I és que, viu o mort, la Interpol continua incloent-lo en la llista dels delinqüents més buscats.

L’existència d’una possible foto del fugitiu és una dada que desconeixien les autoritats. Però, la magistrada del cas considera que és un fet irrellevant, ja que la presència d’Anglés en el vaixell és ja coneguda.

 

En 2019, va ser sol·licitada la declaració de Stevens, el mariner que governava el vaixell, que en una entrevista per a La Sexta, va assegurar que un membre de la tripulació havia ajudat a Anglés a escapar.

 

Segons algunes fonts, la localització de la foto d’Anglés podria ser clau per a obtindre dades noves dels llocs a on va estar el fugitiu, encara que la jutgessa discrepa. El cas és que la foto va ser revelada fa uns mesos, per això la policia anglesa podria tornar a interrogar al capità del vaixell per a preguntar-li perquè no va informar de la seua existència en la primera declaració.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.