La policia busca una foto d’Antonio Anglés que li va fer un mariner del vaixell en el que va fugir

 

La policia anglesa analitza noves pistes sobre el parador d’Antonio Anglés. Un mariner del vaixell en el que va fugir l’assassí de les xiquetes d’Alcàsser en 1993 li va fer una foto al criminal abans de què arribaren al port de Dublin. Tot açò sense saber de qui es tractava.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, un dia abans de què es complisquen 28 anys del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés torna a fer parlar als mitjans. I és que, viu o mort, la Interpol continua incloent-lo en la llista dels delinqüents més buscats.

L’existència d’una possible foto del fugitiu és una dada que desconeixien les autoritats. Però, la magistrada del cas considera que és un fet irrellevant, ja que la presència d’Anglés en el vaixell és ja coneguda.

 

En 2019, va ser sol·licitada la declaració de Stevens, el mariner que governava el vaixell, que en una entrevista per a La Sexta, va assegurar que un membre de la tripulació havia ajudat a Anglés a escapar.

 

Segons algunes fonts, la localització de la foto d’Anglés podria ser clau per a obtindre dades noves dels llocs a on va estar el fugitiu, encara que la jutgessa discrepa. El cas és que la foto va ser revelada fa uns mesos, per això la policia anglesa podria tornar a interrogar al capità del vaixell per a preguntar-li perquè no va informar de la seua existència en la primera declaració.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.