11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La policia busca una foto d’Antonio Anglés que li va fer un mariner del vaixell en el que va fugir

 

La policia anglesa analitza noves pistes sobre el parador d’Antonio Anglés. Un mariner del vaixell en el que va fugir l’assassí de les xiquetes d’Alcàsser en 1993 li va fer una foto al criminal abans de què arribaren al port de Dublin. Tot açò sense saber de qui es tractava.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, un dia abans de què es complisquen 28 anys del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés torna a fer parlar als mitjans. I és que, viu o mort, la Interpol continua incloent-lo en la llista dels delinqüents més buscats.

L’existència d’una possible foto del fugitiu és una dada que desconeixien les autoritats. Però, la magistrada del cas considera que és un fet irrellevant, ja que la presència d’Anglés en el vaixell és ja coneguda.

 

En 2019, va ser sol·licitada la declaració de Stevens, el mariner que governava el vaixell, que en una entrevista per a La Sexta, va assegurar que un membre de la tripulació havia ajudat a Anglés a escapar.

 

Segons algunes fonts, la localització de la foto d’Anglés podria ser clau per a obtindre dades noves dels llocs a on va estar el fugitiu, encara que la jutgessa discrepa. El cas és que la foto va ser revelada fa uns mesos, per això la policia anglesa podria tornar a interrogar al capità del vaixell per a preguntar-li perquè no va informar de la seua existència en la primera declaració.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.