13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

La policia busca una foto d’Antonio Anglés que li va fer un mariner del vaixell en el que va fugir

 

La policia anglesa analitza noves pistes sobre el parador d’Antonio Anglés. Un mariner del vaixell en el que va fugir l’assassí de les xiquetes d’Alcàsser en 1993 li va fer una foto al criminal abans de què arribaren al port de Dublin. Tot açò sense saber de qui es tractava.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, un dia abans de què es complisquen 28 anys del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés torna a fer parlar als mitjans. I és que, viu o mort, la Interpol continua incloent-lo en la llista dels delinqüents més buscats.

L’existència d’una possible foto del fugitiu és una dada que desconeixien les autoritats. Però, la magistrada del cas considera que és un fet irrellevant, ja que la presència d’Anglés en el vaixell és ja coneguda.

 

En 2019, va ser sol·licitada la declaració de Stevens, el mariner que governava el vaixell, que en una entrevista per a La Sexta, va assegurar que un membre de la tripulació havia ajudat a Anglés a escapar.

 

Segons algunes fonts, la localització de la foto d’Anglés podria ser clau per a obtindre dades noves dels llocs a on va estar el fugitiu, encara que la jutgessa discrepa. El cas és que la foto va ser revelada fa uns mesos, per això la policia anglesa podria tornar a interrogar al capità del vaixell per a preguntar-li perquè no va informar de la seua existència en la primera declaració.

Últimes notícies

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.

Carmen Jordá inspira la primera pel·lícula animada de Zag sobre automobilisme femení

L'estudi Zag treballarà amb Carmen Jordá en 'Carmen', la seua primera pel·lícula animada centrada en l'automobilisme femení, amb Jeremy Zag al capdavant i socis de prestigi. L'objectiu és crear una heroïna inspiradora basada en la trajectòria de la pilot

Kiat Lim assenyala el Nou Mestalla com la clau per a l’objectiu de tornar a Europa

Kiat Lim va defendre que el Nou Mestalla serà decisiu perquè el València torne a competir a Europa. Va reclamar suport per a Corberán i va destacar el refinançament del projecte.

Sánchez accepta crear amb la Generalitat una comissió per a la recuperació després de la DANA

Pedro Sánchez ha acceptat crear, al costat de la Generalitat Valenciana, una comissió mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. En l'òrgan participaran també la Diputació de València i els municipis afectats.

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.