La policia busca una foto d’Antonio Anglés que li va fer un mariner del vaixell en el que va fugir

 

La policia anglesa analitza noves pistes sobre el parador d’Antonio Anglés. Un mariner del vaixell en el que va fugir l’assassí de les xiquetes d’Alcàsser en 1993 li va fer una foto al criminal abans de què arribaren al port de Dublin. Tot açò sense saber de qui es tractava.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, un dia abans de què es complisquen 28 anys del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés torna a fer parlar als mitjans. I és que, viu o mort, la Interpol continua incloent-lo en la llista dels delinqüents més buscats.

L’existència d’una possible foto del fugitiu és una dada que desconeixien les autoritats. Però, la magistrada del cas considera que és un fet irrellevant, ja que la presència d’Anglés en el vaixell és ja coneguda.

 

En 2019, va ser sol·licitada la declaració de Stevens, el mariner que governava el vaixell, que en una entrevista per a La Sexta, va assegurar que un membre de la tripulació havia ajudat a Anglés a escapar.

 

Segons algunes fonts, la localització de la foto d’Anglés podria ser clau per a obtindre dades noves dels llocs a on va estar el fugitiu, encara que la jutgessa discrepa. El cas és que la foto va ser revelada fa uns mesos, per això la policia anglesa podria tornar a interrogar al capità del vaixell per a preguntar-li perquè no va informar de la seua existència en la primera declaració.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.