La Policia Local d’Alacant desallotja a un grup de 25 jóvens en la platja de l’Albufereta

 

Este matí de dimecres, la Policia Local d’Alacant ha desallotjat a un grup de fins a 25 jóvens reunits en la platja de l’Albufereta, a pesar de la restricció de reunions de dos persones en el carrer sense ser convivents. I és que, els agents han rebut queixes de veïns per la presència de grups de gent en la platja sense usar la mascareta.

 

Segons explica ‘Información’, una trentena de persones, en este cas de jóvens, han tornat a les seues cases amb una proposta de sanció, que també es passejaven per les platges del Postiguet i de Sant Joan. Tot apunta a què estes persones volien disfrutar del bon temps i les altes temperatures en este ambient de platja. 

 

Fins este diumenge no era obligatori portar la mascareta en la platja ni per a fer deport, però a partir d’este dilluns estos actes estan prohibits. De fet, quan els agents van començar a alçar actes de sanció, alguns jóvens més allunyats es van posar la màscara per a evitar la multa.

 

En els dos primers dies del que portem de setmana, la Policia Local d’Alacant ja ha imposat més de 100 sancions per incomplir les mesures contra el coronavirus, amb 58 propostes per no dur la mascareta i 34 per formar grups de més de dos persones. 

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.