15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant desallotja a un grup de 25 jóvens en la platja de l’Albufereta

 

Este matí de dimecres, la Policia Local d’Alacant ha desallotjat a un grup de fins a 25 jóvens reunits en la platja de l’Albufereta, a pesar de la restricció de reunions de dos persones en el carrer sense ser convivents. I és que, els agents han rebut queixes de veïns per la presència de grups de gent en la platja sense usar la mascareta.

 

Segons explica ‘Información’, una trentena de persones, en este cas de jóvens, han tornat a les seues cases amb una proposta de sanció, que també es passejaven per les platges del Postiguet i de Sant Joan. Tot apunta a què estes persones volien disfrutar del bon temps i les altes temperatures en este ambient de platja. 

 

Fins este diumenge no era obligatori portar la mascareta en la platja ni per a fer deport, però a partir d’este dilluns estos actes estan prohibits. De fet, quan els agents van començar a alçar actes de sanció, alguns jóvens més allunyats es van posar la màscara per a evitar la multa.

 

En els dos primers dies del que portem de setmana, la Policia Local d’Alacant ja ha imposat més de 100 sancions per incomplir les mesures contra el coronavirus, amb 58 propostes per no dur la mascareta i 34 per formar grups de més de dos persones. 

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.