8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant desallotja a un grup de 25 jóvens en la platja de l’Albufereta

 

Este matí de dimecres, la Policia Local d’Alacant ha desallotjat a un grup de fins a 25 jóvens reunits en la platja de l’Albufereta, a pesar de la restricció de reunions de dos persones en el carrer sense ser convivents. I és que, els agents han rebut queixes de veïns per la presència de grups de gent en la platja sense usar la mascareta.

 

Segons explica ‘Información’, una trentena de persones, en este cas de jóvens, han tornat a les seues cases amb una proposta de sanció, que també es passejaven per les platges del Postiguet i de Sant Joan. Tot apunta a què estes persones volien disfrutar del bon temps i les altes temperatures en este ambient de platja. 

 

Fins este diumenge no era obligatori portar la mascareta en la platja ni per a fer deport, però a partir d’este dilluns estos actes estan prohibits. De fet, quan els agents van començar a alçar actes de sanció, alguns jóvens més allunyats es van posar la màscara per a evitar la multa.

 

En els dos primers dies del que portem de setmana, la Policia Local d’Alacant ja ha imposat més de 100 sancions per incomplir les mesures contra el coronavirus, amb 58 propostes per no dur la mascareta i 34 per formar grups de més de dos persones. 

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.