La Policia Local d’Alacant desallotja a un grup de 25 jóvens en la platja de l’Albufereta

 

Este matí de dimecres, la Policia Local d’Alacant ha desallotjat a un grup de fins a 25 jóvens reunits en la platja de l’Albufereta, a pesar de la restricció de reunions de dos persones en el carrer sense ser convivents. I és que, els agents han rebut queixes de veïns per la presència de grups de gent en la platja sense usar la mascareta.

 

Segons explica ‘Información’, una trentena de persones, en este cas de jóvens, han tornat a les seues cases amb una proposta de sanció, que també es passejaven per les platges del Postiguet i de Sant Joan. Tot apunta a què estes persones volien disfrutar del bon temps i les altes temperatures en este ambient de platja. 

 

Fins este diumenge no era obligatori portar la mascareta en la platja ni per a fer deport, però a partir d’este dilluns estos actes estan prohibits. De fet, quan els agents van començar a alçar actes de sanció, alguns jóvens més allunyats es van posar la màscara per a evitar la multa.

 

En els dos primers dies del que portem de setmana, la Policia Local d’Alacant ja ha imposat més de 100 sancions per incomplir les mesures contra el coronavirus, amb 58 propostes per no dur la mascareta i 34 per formar grups de més de dos persones. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.