La Policia Local d’Alacant desallotja a un grup de 25 jóvens en la platja de l’Albufereta

 

Este matí de dimecres, la Policia Local d’Alacant ha desallotjat a un grup de fins a 25 jóvens reunits en la platja de l’Albufereta, a pesar de la restricció de reunions de dos persones en el carrer sense ser convivents. I és que, els agents han rebut queixes de veïns per la presència de grups de gent en la platja sense usar la mascareta.

 

Segons explica ‘Información’, una trentena de persones, en este cas de jóvens, han tornat a les seues cases amb una proposta de sanció, que també es passejaven per les platges del Postiguet i de Sant Joan. Tot apunta a què estes persones volien disfrutar del bon temps i les altes temperatures en este ambient de platja. 

 

Fins este diumenge no era obligatori portar la mascareta en la platja ni per a fer deport, però a partir d’este dilluns estos actes estan prohibits. De fet, quan els agents van començar a alçar actes de sanció, alguns jóvens més allunyats es van posar la màscara per a evitar la multa.

 

En els dos primers dies del que portem de setmana, la Policia Local d’Alacant ja ha imposat més de 100 sancions per incomplir les mesures contra el coronavirus, amb 58 propostes per no dur la mascareta i 34 per formar grups de més de dos persones. 

Últimes notícies

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.