Els premis més grans de Loteria Nacional i la Primitiva del dia d’ahir cauen a la Comunitat

El sorteig de la Loteria Nacional del dia d'ahir, 6 de desembre, va deixar tres premis a la Comunitat Valenciana. El primer premi de 300.000 euros, amb el número 64686, va caure a les localitats d'Elx, a la comarca del Baix Vinalopó, i a Onil, a l'Alcoià. El segon premi de 60.000 euros va anar per al 20392, deixant un afortunat a Castelló. 

 

La Primera Categoria de la Primitiva del dia d'ahir cau a València

 

La Primitiva no va passar de llarg ahir tampoc a la nostra Comunitat. El premi corresponent a la Primera Categoria —cinc encerts i complementari— ha caigut en un bitllet venut en l'Administració número 76 de València, situada al barri de Russafa, al carrer Sant Valero. Altres tres bitllets han sigut premiats en la mateixa categoria, i que s'han venut en Cullero (la Corunya), en la número 3 de Rincón de la Victoria (Màlaga), en la número 71.390 de Dos Hermanas (Sevilla). Els afortunats s'han emportat un premi de 68.651,39 euros.

 

La combinació guanyadora de la Categoria Especial —sis encerts i complementari— va ser: 19, 42, 37, 49, 20 i 32; el complementari el 46; el reintegrament el 0; i el Joker el número 6931344. Un suculent premi valorat en 64 milions d'euros que ningú s'ha emportat, i per al pròxim sorteig acumularà la impressionant xifra de 66.000.000 d'euros.

 

Com es juga a la primitiva?

  

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d'una taula d'entre l'1 al 49; l'objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s'extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

  

L'aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L'aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

  

També s'extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d'un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

 

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.