Els premis més grans de Loteria Nacional i la Primitiva del dia d’ahir cauen a la Comunitat

El sorteig de la Loteria Nacional del dia d'ahir, 6 de desembre, va deixar tres premis a la Comunitat Valenciana. El primer premi de 300.000 euros, amb el número 64686, va caure a les localitats d'Elx, a la comarca del Baix Vinalopó, i a Onil, a l'Alcoià. El segon premi de 60.000 euros va anar per al 20392, deixant un afortunat a Castelló. 

 

La Primera Categoria de la Primitiva del dia d'ahir cau a València

 

La Primitiva no va passar de llarg ahir tampoc a la nostra Comunitat. El premi corresponent a la Primera Categoria —cinc encerts i complementari— ha caigut en un bitllet venut en l'Administració número 76 de València, situada al barri de Russafa, al carrer Sant Valero. Altres tres bitllets han sigut premiats en la mateixa categoria, i que s'han venut en Cullero (la Corunya), en la número 3 de Rincón de la Victoria (Màlaga), en la número 71.390 de Dos Hermanas (Sevilla). Els afortunats s'han emportat un premi de 68.651,39 euros.

 

La combinació guanyadora de la Categoria Especial —sis encerts i complementari— va ser: 19, 42, 37, 49, 20 i 32; el complementari el 46; el reintegrament el 0; i el Joker el número 6931344. Un suculent premi valorat en 64 milions d'euros que ningú s'ha emportat, i per al pròxim sorteig acumularà la impressionant xifra de 66.000.000 d'euros.

 

Com es juga a la primitiva?

  

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d'una taula d'entre l'1 al 49; l'objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s'extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

  

L'aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L'aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

  

També s'extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d'un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.