Els premis més grans de Loteria Nacional i la Primitiva del dia d’ahir cauen a la Comunitat

El sorteig de la Loteria Nacional del dia d'ahir, 6 de desembre, va deixar tres premis a la Comunitat Valenciana. El primer premi de 300.000 euros, amb el número 64686, va caure a les localitats d'Elx, a la comarca del Baix Vinalopó, i a Onil, a l'Alcoià. El segon premi de 60.000 euros va anar per al 20392, deixant un afortunat a Castelló. 

 

La Primera Categoria de la Primitiva del dia d'ahir cau a València

 

La Primitiva no va passar de llarg ahir tampoc a la nostra Comunitat. El premi corresponent a la Primera Categoria —cinc encerts i complementari— ha caigut en un bitllet venut en l'Administració número 76 de València, situada al barri de Russafa, al carrer Sant Valero. Altres tres bitllets han sigut premiats en la mateixa categoria, i que s'han venut en Cullero (la Corunya), en la número 3 de Rincón de la Victoria (Màlaga), en la número 71.390 de Dos Hermanas (Sevilla). Els afortunats s'han emportat un premi de 68.651,39 euros.

 

La combinació guanyadora de la Categoria Especial —sis encerts i complementari— va ser: 19, 42, 37, 49, 20 i 32; el complementari el 46; el reintegrament el 0; i el Joker el número 6931344. Un suculent premi valorat en 64 milions d'euros que ningú s'ha emportat, i per al pròxim sorteig acumularà la impressionant xifra de 66.000.000 d'euros.

 

Com es juga a la primitiva?

  

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d'una taula d'entre l'1 al 49; l'objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s'extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

  

L'aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L'aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

  

També s'extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d'un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

 

 

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.