Els premis més grans de Loteria Nacional i la Primitiva del dia d’ahir cauen a la Comunitat

El sorteig de la Loteria Nacional del dia d'ahir, 6 de desembre, va deixar tres premis a la Comunitat Valenciana. El primer premi de 300.000 euros, amb el número 64686, va caure a les localitats d'Elx, a la comarca del Baix Vinalopó, i a Onil, a l'Alcoià. El segon premi de 60.000 euros va anar per al 20392, deixant un afortunat a Castelló. 

 

La Primera Categoria de la Primitiva del dia d'ahir cau a València

 

La Primitiva no va passar de llarg ahir tampoc a la nostra Comunitat. El premi corresponent a la Primera Categoria —cinc encerts i complementari— ha caigut en un bitllet venut en l'Administració número 76 de València, situada al barri de Russafa, al carrer Sant Valero. Altres tres bitllets han sigut premiats en la mateixa categoria, i que s'han venut en Cullero (la Corunya), en la número 3 de Rincón de la Victoria (Màlaga), en la número 71.390 de Dos Hermanas (Sevilla). Els afortunats s'han emportat un premi de 68.651,39 euros.

 

La combinació guanyadora de la Categoria Especial —sis encerts i complementari— va ser: 19, 42, 37, 49, 20 i 32; el complementari el 46; el reintegrament el 0; i el Joker el número 6931344. Un suculent premi valorat en 64 milions d'euros que ningú s'ha emportat, i per al pròxim sorteig acumularà la impressionant xifra de 66.000.000 d'euros.

 

Com es juga a la primitiva?

  

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d'una taula d'entre l'1 al 49; l'objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s'extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

  

L'aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L'aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

  

També s'extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d'un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.