8.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Els premis més grans de Loteria Nacional i la Primitiva del dia d’ahir cauen a la Comunitat

El sorteig de la Loteria Nacional del dia d'ahir, 6 de desembre, va deixar tres premis a la Comunitat Valenciana. El primer premi de 300.000 euros, amb el número 64686, va caure a les localitats d'Elx, a la comarca del Baix Vinalopó, i a Onil, a l'Alcoià. El segon premi de 60.000 euros va anar per al 20392, deixant un afortunat a Castelló. 

 

La Primera Categoria de la Primitiva del dia d'ahir cau a València

 

La Primitiva no va passar de llarg ahir tampoc a la nostra Comunitat. El premi corresponent a la Primera Categoria —cinc encerts i complementari— ha caigut en un bitllet venut en l'Administració número 76 de València, situada al barri de Russafa, al carrer Sant Valero. Altres tres bitllets han sigut premiats en la mateixa categoria, i que s'han venut en Cullero (la Corunya), en la número 3 de Rincón de la Victoria (Màlaga), en la número 71.390 de Dos Hermanas (Sevilla). Els afortunats s'han emportat un premi de 68.651,39 euros.

 

La combinació guanyadora de la Categoria Especial —sis encerts i complementari— va ser: 19, 42, 37, 49, 20 i 32; el complementari el 46; el reintegrament el 0; i el Joker el número 6931344. Un suculent premi valorat en 64 milions d'euros que ningú s'ha emportat, i per al pròxim sorteig acumularà la impressionant xifra de 66.000.000 d'euros.

 

Com es juga a la primitiva?

  

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d'una taula d'entre l'1 al 49; l'objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s'extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

  

L'aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L'aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

  

També s'extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d'un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

 

 

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.