El projecte de l’hospital Quirónsalud de Torrevieja que recull testimonis de pacients amb Covid-19

 

L’hospital Quirónsalud Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha recopilat testimonis de superació de pacients oncològics i del Covid-19 després del seu pas per la Unitat de Vigilància intensiva (UCI), una iniciativa que té per objectiu reforçar la relació entre el personal sanitari i el malalt.

 

Segons ha informat Quirónsalud Torrevieja, és una de les iniciatives del projecte de la humanització de l’UCI d’este centre sanitari. ‘Històries de Llum, Manual per a la vida‘ és un document que recull les històries de pacients oncològics i que han patit el Covid-19 com Gloria, José Vicente, Milagros, María Luz, Emilia, Rafa i Mari Ángeles que traslladen valors com el respecte, l’empatia, la compassió, l’esperança, el coratge, la valentia, la tendresa, la vitalitat, l’amor, la resiliència o la força interior.

 

Amb la finalització i posada en marxa d’este projecte d’humanització i la recopilació de relats, l’Hospital Quirónsalud Torrevieja pretén ressaltar el seu compromís de millora per a les relacions entre professionals i pacient, i com tots factors relacionats amb el tracte personal el respecte pels valors de les persones ateses i el context en què estes relacions es produïxen.

 

«La nostra intenció», en paraules del director mèdic de Quirónsalud Torrevieja i Alacant, «és que el pacient senta l’espai com a propi, usant la naturalesa com una poderosa eina terapèutica». L’UCI ha fet la humanització de l’espai amb els paisatges naturals de la comarca del Baix Segura a on els pacients poden vore des de les Llacunes de la Mata, les Dunes de Guardamar o les salines, entre altres.

Últimes notícies

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.