El projecte de l’hospital Quirónsalud de Torrevieja que recull testimonis de pacients amb Covid-19

 

L’hospital Quirónsalud Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha recopilat testimonis de superació de pacients oncològics i del Covid-19 després del seu pas per la Unitat de Vigilància intensiva (UCI), una iniciativa que té per objectiu reforçar la relació entre el personal sanitari i el malalt.

 

Segons ha informat Quirónsalud Torrevieja, és una de les iniciatives del projecte de la humanització de l’UCI d’este centre sanitari. ‘Històries de Llum, Manual per a la vida‘ és un document que recull les històries de pacients oncològics i que han patit el Covid-19 com Gloria, José Vicente, Milagros, María Luz, Emilia, Rafa i Mari Ángeles que traslladen valors com el respecte, l’empatia, la compassió, l’esperança, el coratge, la valentia, la tendresa, la vitalitat, l’amor, la resiliència o la força interior.

 

Amb la finalització i posada en marxa d’este projecte d’humanització i la recopilació de relats, l’Hospital Quirónsalud Torrevieja pretén ressaltar el seu compromís de millora per a les relacions entre professionals i pacient, i com tots factors relacionats amb el tracte personal el respecte pels valors de les persones ateses i el context en què estes relacions es produïxen.

 

«La nostra intenció», en paraules del director mèdic de Quirónsalud Torrevieja i Alacant, «és que el pacient senta l’espai com a propi, usant la naturalesa com una poderosa eina terapèutica». L’UCI ha fet la humanització de l’espai amb els paisatges naturals de la comarca del Baix Segura a on els pacients poden vore des de les Llacunes de la Mata, les Dunes de Guardamar o les salines, entre altres.

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.