Publicades les llistes provisionals dels admesos en les escoles públiques valencianes

 

Educació de la Generalitat ha publicat este dimecres, 1 de juliol, les llistes provisionals d’admesos als centres educatius sostinguts amb fons públics d’Infantil i Primària. Les llistes es poden consultar en este enllaç.

 

Després d’haver fet la baremació de totes les sol·licituds d’admissió de les famílies, s’ha pogut comprovar que el 98,78% dels xiquets han sigut admesos en Infantil de 3 anys en algun dels centres que havien elegit les seues famílies. Pel que fa al percentatge d’admesos provisionals en primera o segona opció, la xifra és del 96,95 %, un punt i mig més respecte a l’any passat, que se situava en el 95,57 %. 

 

En les comarques d’Alacant, el percentatge d’admesos en alguna de les opcions que han elegit les famílies per a Infantil de 3 anys ha sigut del 98,72 % i en la primera o segona opció, el 97,32 %. En les comarques de Castelló, el resultat és del 99,34 % en alguna de les opcions elegides i del 98,27 % en primera o segona opció. En el cas de les comarques de València, se situen en un 98,69 % de les opcions escollides i el 96,38 % en primera o segona opció.

 

El període per a presentar reclamacions és fins al 3 de juliol i esta gestió es fa de manera fàcil i senzilla en el portal telematricula.es clicant en l’apartat ‘Al·legacions’. El 10 de juliol es publicaran les llistes definitives i del 13 al 29 de juliol es procedirà a la matriculació efectiva per al pròxim curs.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.