Publicades les llistes provisionals dels admesos en les escoles públiques valencianes

 

Educació de la Generalitat ha publicat este dimecres, 1 de juliol, les llistes provisionals d’admesos als centres educatius sostinguts amb fons públics d’Infantil i Primària. Les llistes es poden consultar en este enllaç.

 

Després d’haver fet la baremació de totes les sol·licituds d’admissió de les famílies, s’ha pogut comprovar que el 98,78% dels xiquets han sigut admesos en Infantil de 3 anys en algun dels centres que havien elegit les seues famílies. Pel que fa al percentatge d’admesos provisionals en primera o segona opció, la xifra és del 96,95 %, un punt i mig més respecte a l’any passat, que se situava en el 95,57 %. 

 

En les comarques d’Alacant, el percentatge d’admesos en alguna de les opcions que han elegit les famílies per a Infantil de 3 anys ha sigut del 98,72 % i en la primera o segona opció, el 97,32 %. En les comarques de Castelló, el resultat és del 99,34 % en alguna de les opcions elegides i del 98,27 % en primera o segona opció. En el cas de les comarques de València, se situen en un 98,69 % de les opcions escollides i el 96,38 % en primera o segona opció.

 

El període per a presentar reclamacions és fins al 3 de juliol i esta gestió es fa de manera fàcil i senzilla en el portal telematricula.es clicant en l’apartat ‘Al·legacions’. El 10 de juliol es publicaran les llistes definitives i del 13 al 29 de juliol es procedirà a la matriculació efectiva per al pròxim curs.

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU