Publicades les llistes provisionals dels admesos en les escoles públiques valencianes

 

Educació de la Generalitat ha publicat este dimecres, 1 de juliol, les llistes provisionals d’admesos als centres educatius sostinguts amb fons públics d’Infantil i Primària. Les llistes es poden consultar en este enllaç.

 

Després d’haver fet la baremació de totes les sol·licituds d’admissió de les famílies, s’ha pogut comprovar que el 98,78% dels xiquets han sigut admesos en Infantil de 3 anys en algun dels centres que havien elegit les seues famílies. Pel que fa al percentatge d’admesos provisionals en primera o segona opció, la xifra és del 96,95 %, un punt i mig més respecte a l’any passat, que se situava en el 95,57 %. 

 

En les comarques d’Alacant, el percentatge d’admesos en alguna de les opcions que han elegit les famílies per a Infantil de 3 anys ha sigut del 98,72 % i en la primera o segona opció, el 97,32 %. En les comarques de Castelló, el resultat és del 99,34 % en alguna de les opcions elegides i del 98,27 % en primera o segona opció. En el cas de les comarques de València, se situen en un 98,69 % de les opcions escollides i el 96,38 % en primera o segona opció.

 

El període per a presentar reclamacions és fins al 3 de juliol i esta gestió es fa de manera fàcil i senzilla en el portal telematricula.es clicant en l’apartat ‘Al·legacions’. El 10 de juliol es publicaran les llistes definitives i del 13 al 29 de juliol es procedirà a la matriculació efectiva per al pròxim curs.

Últimes notícies

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.

Bartzokas reivindica l’esforç de Olympiacos abans de la Final Four de l’Eurolliga

El tècnic de Olympiacos Georgios Bartzokas subratlla la dificultat d'aconseguir la Final Four de l'Eurolliga i confia que el seu equip faça l'últim pas per a conquistar un títol que se'ls resistix des de 2013.

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.