Publicades les llistes provisionals dels admesos en les escoles públiques valencianes

 

Educació de la Generalitat ha publicat este dimecres, 1 de juliol, les llistes provisionals d’admesos als centres educatius sostinguts amb fons públics d’Infantil i Primària. Les llistes es poden consultar en este enllaç.

 

Després d’haver fet la baremació de totes les sol·licituds d’admissió de les famílies, s’ha pogut comprovar que el 98,78% dels xiquets han sigut admesos en Infantil de 3 anys en algun dels centres que havien elegit les seues famílies. Pel que fa al percentatge d’admesos provisionals en primera o segona opció, la xifra és del 96,95 %, un punt i mig més respecte a l’any passat, que se situava en el 95,57 %. 

 

En les comarques d’Alacant, el percentatge d’admesos en alguna de les opcions que han elegit les famílies per a Infantil de 3 anys ha sigut del 98,72 % i en la primera o segona opció, el 97,32 %. En les comarques de Castelló, el resultat és del 99,34 % en alguna de les opcions elegides i del 98,27 % en primera o segona opció. En el cas de les comarques de València, se situen en un 98,69 % de les opcions escollides i el 96,38 % en primera o segona opció.

 

El període per a presentar reclamacions és fins al 3 de juliol i esta gestió es fa de manera fàcil i senzilla en el portal telematricula.es clicant en l’apartat ‘Al·legacions’. El 10 de juliol es publicaran les llistes definitives i del 13 al 29 de juliol es procedirà a la matriculació efectiva per al pròxim curs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.