Puig afirma que no s’aplicaran més restriccions de forma compulsiva

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat este  dijous que el territori valencià «no aplicarà més restriccions de manera compulsiva» relacionades amb la crisi sanitària derivada de la pandèmia, sinó que les mesures que s’adopten es faran amb la màxima «serenitat i persistència».

 

Després d’assistir a un cim empresarial sobre el Corredor Mediterrani, Puig ha sigut preguntat també sobre les PCR obligatòries per als qui arriben a Espanya de països de risc o la rebaixa de l’IVA de les mascaretes, i ha negat que hi haja «vaivens» en el criteri del Govern, sinó que «ningú té una recepta».

 

«Cal vore com països que havien apostat per tests massius ara ja no els fan, cal adaptar-se a la situació. Jo crec que ha d’haver un espai Schengen europeu que siga segur i que afavorisca el turisme i la indústria, amb normes i protocols comuns», ha reivindicat.

 

«Encara no coneixem tots els paràmetres d’esta malaltia, hem de ser corresponsables, perquè cada un de nosaltres és una vacuna en si mateix i hem d’adoptar les necessàries prevencions», ha conclòs.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.