Puig afirma que no s’aplicaran més restriccions de forma compulsiva

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat este  dijous que el territori valencià «no aplicarà més restriccions de manera compulsiva» relacionades amb la crisi sanitària derivada de la pandèmia, sinó que les mesures que s’adopten es faran amb la màxima «serenitat i persistència».

 

Després d’assistir a un cim empresarial sobre el Corredor Mediterrani, Puig ha sigut preguntat també sobre les PCR obligatòries per als qui arriben a Espanya de països de risc o la rebaixa de l’IVA de les mascaretes, i ha negat que hi haja «vaivens» en el criteri del Govern, sinó que «ningú té una recepta».

 

«Cal vore com països que havien apostat per tests massius ara ja no els fan, cal adaptar-se a la situació. Jo crec que ha d’haver un espai Schengen europeu que siga segur i que afavorisca el turisme i la indústria, amb normes i protocols comuns», ha reivindicat.

 

«Encara no coneixem tots els paràmetres d’esta malaltia, hem de ser corresponsables, perquè cada un de nosaltres és una vacuna en si mateix i hem d’adoptar les necessàries prevencions», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.