Puig afirma que no s’aplicaran més restriccions de forma compulsiva

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat este  dijous que el territori valencià «no aplicarà més restriccions de manera compulsiva» relacionades amb la crisi sanitària derivada de la pandèmia, sinó que les mesures que s’adopten es faran amb la màxima «serenitat i persistència».

 

Després d’assistir a un cim empresarial sobre el Corredor Mediterrani, Puig ha sigut preguntat també sobre les PCR obligatòries per als qui arriben a Espanya de països de risc o la rebaixa de l’IVA de les mascaretes, i ha negat que hi haja «vaivens» en el criteri del Govern, sinó que «ningú té una recepta».

 

«Cal vore com països que havien apostat per tests massius ara ja no els fan, cal adaptar-se a la situació. Jo crec que ha d’haver un espai Schengen europeu que siga segur i que afavorisca el turisme i la indústria, amb normes i protocols comuns», ha reivindicat.

 

«Encara no coneixem tots els paràmetres d’esta malaltia, hem de ser corresponsables, perquè cada un de nosaltres és una vacuna en si mateix i hem d’adoptar les necessàries prevencions», ha conclòs.

Últimes notícies

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.