11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Puig confirma que el tancament perimetral es prorrogarà fins 9 de desembre

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha confirmat que signarà este divendres la prolongació del tancament perimetral del territori valencià fins al pròxim 9 de desembre, data en la que també conclourà la vigència de les actuals mesures restrictives en el territori valencià.

 

Ho ha anunciat després de la presentació d’una campanya de conscienciació enfront de les agressions al personal sanitari a preguntes dels periodistes, i ha explicat que «eixe dia s’avaluarà la situació de la pandèmia i es prendran les decisions que estimen els experts».

 

«Tenim una estratègia que estem seguint. Les mesures que es van adoptar acabaran el 9 de desembre i decretaré ara de caràcter immediat el tancament perimetral del territori valencià fins a eixe mateix dia, i eixa setmana vorem com ha evolucionat la pandèmia», ha apuntat.

 

«Hi ha qüestions que ja sabem», segons Puig, per a qui cal ser «conscient” d’això, com el fet que en Nadal no es viuran com habitualment; sabem que hi haurà restriccions».

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.