Puig confirma que el tancament perimetral es prorrogarà fins 9 de desembre

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha confirmat que signarà este divendres la prolongació del tancament perimetral del territori valencià fins al pròxim 9 de desembre, data en la que també conclourà la vigència de les actuals mesures restrictives en el territori valencià.

 

Ho ha anunciat després de la presentació d’una campanya de conscienciació enfront de les agressions al personal sanitari a preguntes dels periodistes, i ha explicat que «eixe dia s’avaluarà la situació de la pandèmia i es prendran les decisions que estimen els experts».

 

«Tenim una estratègia que estem seguint. Les mesures que es van adoptar acabaran el 9 de desembre i decretaré ara de caràcter immediat el tancament perimetral del territori valencià fins a eixe mateix dia, i eixa setmana vorem com ha evolucionat la pandèmia», ha apuntat.

 

«Hi ha qüestions que ja sabem», segons Puig, per a qui cal ser «conscient” d’això, com el fet que en Nadal no es viuran com habitualment; sabem que hi haurà restriccions».

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.