Ximo Puig es reunix amb experts per a preparar la distribució de la vacuna contra el coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es reunirà este dijous, per videoconferència, amb persones expertes en diferents matèries per a elaborar els criteris a l’hora de distribuir la vacuna de la Covid-19, quan arribe, i començar a preparar la logística per a dispensar-la de manera «immediata i en les condicions necessàries», de la forma «més clara, directa i racional possible».

 

D’esta forma ho ha anunciat durant la seua intervenció en la clausura de l’Assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, a on ha ressaltat que ja podem vore «la llum al final del túnel» amb dos vacunes que tindran bons resultats i que confia que arriben en 2021.

 

Puig ha assenyalat que en els pròxims dies es continuarà treballant en esta direcció encara que caldrà esperar al dia 23, a què el Govern central done el marc general sobre els criteris de distribució.

 

No obstant això, el cap del Consell és partidari de «començar a estudiar i treballar quina resposta logística podem anar interpretant». D’ací la primera reunió sobre esta qüestió que mantindrà per videoconferència, amb experts. Es tracta d’un «treball de preparació i anàlisi interna», ha precisat.

En qualsevol cas, Ximo Puig ha mostrat la seua preocupació per la desafecció a les vacunes en la societat i ha assenyalat que «ací cal intervindre», per la qual cosa serà un dels temes a analitzar i reflexionar en estes trobades.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.