Ximo Puig es reunix amb experts per a preparar la distribució de la vacuna contra el coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es reunirà este dijous, per videoconferència, amb persones expertes en diferents matèries per a elaborar els criteris a l’hora de distribuir la vacuna de la Covid-19, quan arribe, i començar a preparar la logística per a dispensar-la de manera «immediata i en les condicions necessàries», de la forma «més clara, directa i racional possible».

 

D’esta forma ho ha anunciat durant la seua intervenció en la clausura de l’Assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, a on ha ressaltat que ja podem vore «la llum al final del túnel» amb dos vacunes que tindran bons resultats i que confia que arriben en 2021.

 

Puig ha assenyalat que en els pròxims dies es continuarà treballant en esta direcció encara que caldrà esperar al dia 23, a què el Govern central done el marc general sobre els criteris de distribució.

 

No obstant això, el cap del Consell és partidari de «començar a estudiar i treballar quina resposta logística podem anar interpretant». D’ací la primera reunió sobre esta qüestió que mantindrà per videoconferència, amb experts. Es tracta d’un «treball de preparació i anàlisi interna», ha precisat.

En qualsevol cas, Ximo Puig ha mostrat la seua preocupació per la desafecció a les vacunes en la societat i ha assenyalat que «ací cal intervindre», per la qual cosa serà un dels temes a analitzar i reflexionar en estes trobades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.