Ximo Puig es reunix amb experts per a preparar la distribució de la vacuna contra el coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es reunirà este dijous, per videoconferència, amb persones expertes en diferents matèries per a elaborar els criteris a l’hora de distribuir la vacuna de la Covid-19, quan arribe, i començar a preparar la logística per a dispensar-la de manera «immediata i en les condicions necessàries», de la forma «més clara, directa i racional possible».

 

D’esta forma ho ha anunciat durant la seua intervenció en la clausura de l’Assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, a on ha ressaltat que ja podem vore «la llum al final del túnel» amb dos vacunes que tindran bons resultats i que confia que arriben en 2021.

 

Puig ha assenyalat que en els pròxims dies es continuarà treballant en esta direcció encara que caldrà esperar al dia 23, a què el Govern central done el marc general sobre els criteris de distribució.

 

No obstant això, el cap del Consell és partidari de «començar a estudiar i treballar quina resposta logística podem anar interpretant». D’ací la primera reunió sobre esta qüestió que mantindrà per videoconferència, amb experts. Es tracta d’un «treball de preparació i anàlisi interna», ha precisat.

En qualsevol cas, Ximo Puig ha mostrat la seua preocupació per la desafecció a les vacunes en la societat i ha assenyalat que «ací cal intervindre», per la qual cosa serà un dels temes a analitzar i reflexionar en estes trobades.

Últimes notícies

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.