Ximo Puig es reunix amb experts per a preparar la distribució de la vacuna contra el coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es reunirà este dijous, per videoconferència, amb persones expertes en diferents matèries per a elaborar els criteris a l’hora de distribuir la vacuna de la Covid-19, quan arribe, i començar a preparar la logística per a dispensar-la de manera «immediata i en les condicions necessàries», de la forma «més clara, directa i racional possible».

 

D’esta forma ho ha anunciat durant la seua intervenció en la clausura de l’Assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, a on ha ressaltat que ja podem vore «la llum al final del túnel» amb dos vacunes que tindran bons resultats i que confia que arriben en 2021.

 

Puig ha assenyalat que en els pròxims dies es continuarà treballant en esta direcció encara que caldrà esperar al dia 23, a què el Govern central done el marc general sobre els criteris de distribució.

 

No obstant això, el cap del Consell és partidari de «començar a estudiar i treballar quina resposta logística podem anar interpretant». D’ací la primera reunió sobre esta qüestió que mantindrà per videoconferència, amb experts. Es tracta d’un «treball de preparació i anàlisi interna», ha precisat.

En qualsevol cas, Ximo Puig ha mostrat la seua preocupació per la desafecció a les vacunes en la societat i ha assenyalat que «ací cal intervindre», per la qual cosa serà un dels temes a analitzar i reflexionar en estes trobades.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.