19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Ximo Puig es reunix amb experts per a preparar la distribució de la vacuna contra el coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es reunirà este dijous, per videoconferència, amb persones expertes en diferents matèries per a elaborar els criteris a l’hora de distribuir la vacuna de la Covid-19, quan arribe, i començar a preparar la logística per a dispensar-la de manera «immediata i en les condicions necessàries», de la forma «més clara, directa i racional possible».

 

D’esta forma ho ha anunciat durant la seua intervenció en la clausura de l’Assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, a on ha ressaltat que ja podem vore «la llum al final del túnel» amb dos vacunes que tindran bons resultats i que confia que arriben en 2021.

 

Puig ha assenyalat que en els pròxims dies es continuarà treballant en esta direcció encara que caldrà esperar al dia 23, a què el Govern central done el marc general sobre els criteris de distribució.

 

No obstant això, el cap del Consell és partidari de «començar a estudiar i treballar quina resposta logística podem anar interpretant». D’ací la primera reunió sobre esta qüestió que mantindrà per videoconferència, amb experts. Es tracta d’un «treball de preparació i anàlisi interna», ha precisat.

En qualsevol cas, Ximo Puig ha mostrat la seua preocupació per la desafecció a les vacunes en la societat i ha assenyalat que «ací cal intervindre», per la qual cosa serà un dels temes a analitzar i reflexionar en estes trobades.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.

L’esquerra i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP de la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han reclamat l'eixida de Luis Barcala després d'un ple extraordinari sobre les adjudicacions de VPP a la Platja de Sant Joan. La pressió s'ha intensificat després de diverses dimissions, inclosa la de l'edil d'Urbanisme.

PSPV, Compromís i EU exigixen la dimissió de Barcala pel cas de les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV, Compromís i EU-Podem han reclamat que Luis Barcala dimitisca després del ple extraordinari sobre les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. El debat s'ha saldat amb diverses dimissions, inclosa la de l'edil d'Urbanisme.

Pérez Llorca ha destacat el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat a Berlín un front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l'horta d'Europa. Ha demanat al Govern d'Espanya controles en origen i mesures per a competir en igualtat de condicions.