Puig insta a les companyies aèries a difondre les mesures del tancament perimetral del territori valencià

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha remés una carta este dilluns al ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, en la que l’informa que s’ha dirigit als responsables de les companyies aèries de les que operen en els aeroports situats en territori valencià instant-los que difonguen en origen les mesures en relació al tancament perimetral.

 

Esta missiva es produïx amb motiu de l’entrada en vigor del decret de les mesures de control del Covid-19 per Nadal. Al mateix temps, Puig ha agraït la col·laboració del Ministeri per a «garantir» el compliment de les restriccions adoptades per a fer front al coronavirus.

 

En les cartes remeses a totes les companyies aèries que volen al territori valencià, el president remarca les restriccions en vigor a partir d’este dilluns i sol·licita que difonguen als seus clients les citades mesures perquè els viatgers que complisquen les excepcions recollides en la normativa –raons professionals o retorn al domicili habitual, principalment– «justifiquen degudament l’entrada i s’eviten un viatge que esdevindria inútil al no poder entrar en territori valencià».

Últimes notícies

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.