Puig no descarta tancar el territori valencià abans del pont «si fora necessari»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha recalcat este dimarts que «per descomptat» que es tancarà el territori valencià abans del pont de Tots els Sants «si fora necessari», però ha matisat que ara mateixa no s’ho plantegen perquè primer s’ha d’estudiar com evoluciona la pandèmia i els efectes que té la implantació de la restricció de la mobilitat nocturna i la limitació de les reunions a sis persones.

 

Puig, en una entrevista en ‘Espejo Público’ recollida per Europa Press, ha recalcat sobre este tema: «Les mesures han de prendre’s en el moment en què siguen el més eficaces possibles i hui dia estem veient com evoluciona el seguiment de les mesures restrictives, analitzarem la situació i s’adoptaran les mesures oportunes», ha garantit.

 

Sobre este tema, ha recordat que el territori valencià «es va avançar» en aplicar les mesures restrictives a la mobilitat entre les 00.00 i les 06.00 hores perquè encara que les dades epidemiològiques són «bones respecte a uns altres, són molt dolents perquè tenim un índex de 171 casos per cada 100.000 habitants d’incidència acumulada en els últims 14 dies».

 

«És evident que estes dades estan fora d’objectiu desitjable d’arribar a menys de 50», ha evidenciat. A demés, ha advertit que les dades de la pressió hospitalària en el territori valencià són «molt preocupants» perquè han crescut un 50% en una setmana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.