Puig no descarta tancar el territori valencià abans del pont «si fora necessari»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha recalcat este dimarts que «per descomptat» que es tancarà el territori valencià abans del pont de Tots els Sants «si fora necessari», però ha matisat que ara mateixa no s’ho plantegen perquè primer s’ha d’estudiar com evoluciona la pandèmia i els efectes que té la implantació de la restricció de la mobilitat nocturna i la limitació de les reunions a sis persones.

 

Puig, en una entrevista en ‘Espejo Público’ recollida per Europa Press, ha recalcat sobre este tema: «Les mesures han de prendre’s en el moment en què siguen el més eficaces possibles i hui dia estem veient com evoluciona el seguiment de les mesures restrictives, analitzarem la situació i s’adoptaran les mesures oportunes», ha garantit.

 

Sobre este tema, ha recordat que el territori valencià «es va avançar» en aplicar les mesures restrictives a la mobilitat entre les 00.00 i les 06.00 hores perquè encara que les dades epidemiològiques són «bones respecte a uns altres, són molt dolents perquè tenim un índex de 171 casos per cada 100.000 habitants d’incidència acumulada en els últims 14 dies».

 

«És evident que estes dades estan fora d’objectiu desitjable d’arribar a menys de 50», ha evidenciat. A demés, ha advertit que les dades de la pressió hospitalària en el territori valencià són «molt preocupants» perquè han crescut un 50% en una setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.