7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La Diputació de Castelló posa en quarantena als bombers del parc de Nules per sis positius de coronavirus

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa el protocol sanitari de prevenció enfront de la Covid-19 després de detectar-se sis casos positius en el parc de bombers professionals de la Plana Baixa, situat en Nules.

 

Les mesures a aplicar contemplen posar en quarantena als professionals del parc que formen part dels dos torns que han mantingut contacte amb els sis casos positius, segons ha informat la institució provincial en un comunicat.

 

Esta resolució, analitzada en el comité de crisi presidit pel diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, no suposarà cap minvament en el treball, ja que els tres torns restants reorganitzaran el servici per a cobrir les 24 hores de cada jornada mentres dure la quarantena, que es prolongarà durant els pròxims deu dies, ha assenyalat la Diputació.

 

Els sis casos positius s’han detectat després de les proves PCR fetes al personal dels dos torns del parc de Nules afectats en informar un dels bombers que havia donat positiu per un contacte social.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.