Queda en llibertat provisional el jugador del Llevant UE, Toño Garcia

 

El jugador de futbol del primer equip del Llevant UE, Toño García, ha quedat en llibertat provisional sense fiança. Així ho ha comunicat l’Audiència provincial de Teruel aquest migdia, atenent al recurs presentat per la defensa del jugador.

 

Toño va entrar en presó el passat 8 de febrer, després que el jutge d’Instrucció número 3 de Teruel decretara l’ingrés a la presó tant d’ell com d’altres sis persones, que prèviament havien passat a disposició judicial en qualitat d’investigats, i que estaven acusats, entre altres, dels delictes de blanqueig de capitals i pertinença a banda organitzada.

 

El jugador llevantinista es va veure implicat en els fets en trobar-se a sa casa 4.800 euros en metàl·lic, que el jugador va assegurar que formaven part del cap de la xarxa d’extorsió. Toño afirmava que aquest home li va demanar que li guardara els diners per a no gastar-se’ls, però que ell no sabia la procedència dels diners ni les activitats dels altres membres. Així, segons la seua versió, només havia guardat els diners perquè tenien una certa amistat.

 

Operació contra una presumpta xarxa d’extorsió

Toño va ser enviat a presó junt amb altres sis persones el dia 8 de febrer. Posteriorment, deu persones més també han sigut enviades al calabós, en el marc d’una operació contra una presumpta xarxa d’extorsió a clients d’una web de contactes de prostitutes.

 

Entre els delictes dels quals se’ls acusava estan pertinença a grup o organització criminal, extorsió, amenaces greus de mort, contra la intimitat de les persones, falsedat documental, usurpació de l’estat civil així com blanqueig de capitals.

Últimes notícies

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.