7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Queda en llibertat provisional el jugador del Llevant UE, Toño Garcia

 

El jugador de futbol del primer equip del Llevant UE, Toño García, ha quedat en llibertat provisional sense fiança. Així ho ha comunicat l’Audiència provincial de Teruel aquest migdia, atenent al recurs presentat per la defensa del jugador.

 

Toño va entrar en presó el passat 8 de febrer, després que el jutge d’Instrucció número 3 de Teruel decretara l’ingrés a la presó tant d’ell com d’altres sis persones, que prèviament havien passat a disposició judicial en qualitat d’investigats, i que estaven acusats, entre altres, dels delictes de blanqueig de capitals i pertinença a banda organitzada.

 

El jugador llevantinista es va veure implicat en els fets en trobar-se a sa casa 4.800 euros en metàl·lic, que el jugador va assegurar que formaven part del cap de la xarxa d’extorsió. Toño afirmava que aquest home li va demanar que li guardara els diners per a no gastar-se’ls, però que ell no sabia la procedència dels diners ni les activitats dels altres membres. Així, segons la seua versió, només havia guardat els diners perquè tenien una certa amistat.

 

Operació contra una presumpta xarxa d’extorsió

Toño va ser enviat a presó junt amb altres sis persones el dia 8 de febrer. Posteriorment, deu persones més també han sigut enviades al calabós, en el marc d’una operació contra una presumpta xarxa d’extorsió a clients d’una web de contactes de prostitutes.

 

Entre els delictes dels quals se’ls acusava estan pertinença a grup o organització criminal, extorsió, amenaces greus de mort, contra la intimitat de les persones, falsedat documental, usurpació de l’estat civil així com blanqueig de capitals.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.