12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Queda en llibertat provisional el jugador del Llevant UE, Toño Garcia

 

El jugador de futbol del primer equip del Llevant UE, Toño García, ha quedat en llibertat provisional sense fiança. Així ho ha comunicat l’Audiència provincial de Teruel aquest migdia, atenent al recurs presentat per la defensa del jugador.

 

Toño va entrar en presó el passat 8 de febrer, després que el jutge d’Instrucció número 3 de Teruel decretara l’ingrés a la presó tant d’ell com d’altres sis persones, que prèviament havien passat a disposició judicial en qualitat d’investigats, i que estaven acusats, entre altres, dels delictes de blanqueig de capitals i pertinença a banda organitzada.

 

El jugador llevantinista es va veure implicat en els fets en trobar-se a sa casa 4.800 euros en metàl·lic, que el jugador va assegurar que formaven part del cap de la xarxa d’extorsió. Toño afirmava que aquest home li va demanar que li guardara els diners per a no gastar-se’ls, però que ell no sabia la procedència dels diners ni les activitats dels altres membres. Així, segons la seua versió, només havia guardat els diners perquè tenien una certa amistat.

 

Operació contra una presumpta xarxa d’extorsió

Toño va ser enviat a presó junt amb altres sis persones el dia 8 de febrer. Posteriorment, deu persones més també han sigut enviades al calabós, en el marc d’una operació contra una presumpta xarxa d’extorsió a clients d’una web de contactes de prostitutes.

 

Entre els delictes dels quals se’ls acusava estan pertinença a grup o organització criminal, extorsió, amenaces greus de mort, contra la intimitat de les persones, falsedat documental, usurpació de l’estat civil així com blanqueig de capitals.

Últimes notícies

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.