Queda en llibertat provisional el jugador del Llevant UE, Toño Garcia

 

El jugador de futbol del primer equip del Llevant UE, Toño García, ha quedat en llibertat provisional sense fiança. Així ho ha comunicat l’Audiència provincial de Teruel aquest migdia, atenent al recurs presentat per la defensa del jugador.

 

Toño va entrar en presó el passat 8 de febrer, després que el jutge d’Instrucció número 3 de Teruel decretara l’ingrés a la presó tant d’ell com d’altres sis persones, que prèviament havien passat a disposició judicial en qualitat d’investigats, i que estaven acusats, entre altres, dels delictes de blanqueig de capitals i pertinença a banda organitzada.

 

El jugador llevantinista es va veure implicat en els fets en trobar-se a sa casa 4.800 euros en metàl·lic, que el jugador va assegurar que formaven part del cap de la xarxa d’extorsió. Toño afirmava que aquest home li va demanar que li guardara els diners per a no gastar-se’ls, però que ell no sabia la procedència dels diners ni les activitats dels altres membres. Així, segons la seua versió, només havia guardat els diners perquè tenien una certa amistat.

 

Operació contra una presumpta xarxa d’extorsió

Toño va ser enviat a presó junt amb altres sis persones el dia 8 de febrer. Posteriorment, deu persones més també han sigut enviades al calabós, en el marc d’una operació contra una presumpta xarxa d’extorsió a clients d’una web de contactes de prostitutes.

 

Entre els delictes dels quals se’ls acusava estan pertinença a grup o organització criminal, extorsió, amenaces greus de mort, contra la intimitat de les persones, falsedat documental, usurpació de l’estat civil així com blanqueig de capitals.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.