8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Queda en llibertat provisional el jugador del Llevant UE, Toño Garcia

 

El jugador de futbol del primer equip del Llevant UE, Toño García, ha quedat en llibertat provisional sense fiança. Així ho ha comunicat l’Audiència provincial de Teruel aquest migdia, atenent al recurs presentat per la defensa del jugador.

 

Toño va entrar en presó el passat 8 de febrer, després que el jutge d’Instrucció número 3 de Teruel decretara l’ingrés a la presó tant d’ell com d’altres sis persones, que prèviament havien passat a disposició judicial en qualitat d’investigats, i que estaven acusats, entre altres, dels delictes de blanqueig de capitals i pertinença a banda organitzada.

 

El jugador llevantinista es va veure implicat en els fets en trobar-se a sa casa 4.800 euros en metàl·lic, que el jugador va assegurar que formaven part del cap de la xarxa d’extorsió. Toño afirmava que aquest home li va demanar que li guardara els diners per a no gastar-se’ls, però que ell no sabia la procedència dels diners ni les activitats dels altres membres. Així, segons la seua versió, només havia guardat els diners perquè tenien una certa amistat.

 

Operació contra una presumpta xarxa d’extorsió

Toño va ser enviat a presó junt amb altres sis persones el dia 8 de febrer. Posteriorment, deu persones més també han sigut enviades al calabós, en el marc d’una operació contra una presumpta xarxa d’extorsió a clients d’una web de contactes de prostitutes.

 

Entre els delictes dels quals se’ls acusava estan pertinença a grup o organització criminal, extorsió, amenaces greus de mort, contra la intimitat de les persones, falsedat documental, usurpació de l’estat civil així com blanqueig de capitals.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.