Rècord diari de casos de coronavirus: Es superen els 17 milions de contagis en el món

 

La pandèmia del coronavirus ha registrat un rècord diari de 289.100 casos, cosa que eleva el registre total a més de 17 milions de persones infectades i a més de 667.000 víctimes mortals, segons el recompte mundial que ha publicat este dijous a les 8.30 hores la Universitat Johns Hopkins.

 

En concret, els Estats Units superen els 4,42 milions de casos amb 150.713 víctimes mortals, després de sumar 70.800 positius diaris. El Brasil —amb 2,5 milions de positius i 90.134 morts, després de registrar 69.100 casos en l’últim recompte— consta com el país amb més pacients recuperats, amb 1,92 milions de persones que han superat la malaltia.

 

L’Índia comptabilitza un milió i mig de contagis

L’Índia comptabilitza 1,58 milions de contagis amb 34.955 morts, després de sumar 50.300 positius en l’últim recompte, la segona xifra diària més alta de tota la sèrie des de què el virus va arribar al Brasil; mentres que Rússia ja acumula 827.509 contagis i 13.650 decessos.

 

En quinta posició se situa Sud-àfrica amb 471.123 positius i 7.497 morts, després de sumar 11.400 casos diaris, seguit de Mèxic, que acumula 408.449 contagis i 45.361 morts, i el Perú amb 400.683 casos i 18.816 defuncions.

 

D’altra banda, Xile comptabilitza 351.575 persones infectades i 9.278 morts; mentres que el Regne Unit registra 303.063 persones infectades i 46.046 víctimes mortals. A continuació, l’Iran acumula 298.909 positius i 16.343 defuncions per davant d’Espanya, que registra 282.641 contagis i 28.441 víctimes mortals. En el Pakistan sumen 277.402 persones infectades i 5.924 morts.

 

Colòmbia registra 276.055 contagis i 9.454 morts, seguida de l’Aràbia Saudita (272.590 casos i 2.816 morts), Itàlia (246.776 positius i 35.129 decessos), Bangladesh (232.194 contagis i 3.035 morts), Turquia (228.924 casos i 5.659 decessos), França (221.077 positius i 30.226 morts) i Alemanya (208.546 positius i 9.145 morts).

 

Menys de 200.000 contagis

Per davall del llindar dels 200.000 casos se situen l’Argentina (178.976), l’Iraq (118.300), el Canadà (117.357), Qatar (110.153) i Indonèsia (104.432), que sobrepassen els 100.000 malalts de Covid-19.

 

Egipte (93.356 casos) i el Kazakhstan (87.664) se situen per davant de la Xina, que acumula 87.213 positius. A continuació se situen Filipines, Equador, Suècia, Oman, Bolívia, Ucraïna, Bielorússia, Bèlgica, Israel, Kuwait, República Dominicana, Panamà, Unió dels Emirats Àrabs, Països Baixos, Singapur i Portugal, que han superat els 50.000 casos; mentres que Romania, Guatemala, Polònia, Nigèria, Hondures i Bahrain en tenen més de 40.000.

 

Armènia, Afganistan, Kirguizistan, Ghana, Suïssa, Japó i Azerbaidjan ja n’han registrat més de 30.000; mentres que Algèria, Irlanda, Sèrbia, Moldàvia, Uzbekistan, Marroc i Àustria sobrepassen els 20.000.

 

Finalment, Nepal, Kenya, Camerun, Veneçuela, Costa Rica, República Txeca, Costa d’Ivori, Austràlia, El Salvador, Etiòpia, Corea del Sud, Dinamarca, Sudan, Palestina, Bulgària, Bòsnia i Hercegovina, Macedònia del Nord i Madagascar n’han registrat més de 10.000.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.