Recuperen la segona via en el tram Silla-Benifaió de C2, inundada pel temporal

 

Les dos vies de la línia de Rodalia C2 Xàtiva-València que es van inundar per les pluges del temporal del dijous passat en el tram Silla-Benifaió ja han restablit el trànsit, encara que amb alguna demora per les limitacions de velocitat en eixe punt, i al llarg del matí recuperarà la seua freqüència de pas.

 

D’eixa manera ho han indicat fonts de la Renfe, que han recordat que les condicions meteorològiques adverses van afectar la circulació ferroviària en produir la inundació de materials en 300 metres del citat traçat ferri entre els punts quilomètrics 92,400 i 92,700.

 

Cap a les 23.45 hores del passat divendres, va ser recuperada una de les vies i des de les 05.47 hores d’este dilluns, Adif ha restablit la circulació ferroviària per les dos vies i fins a les 8 hores ha fet servicis per carretera entre Xàtiva i València, han detallat en un comunicat.

 

Els 90 trens de Rodalia recuperaran la normalitat durant este dilluns

Des de Renfe han indicat que els trens de llarga distància i mitjana distància funcionen «amb normalitat» i els de Rodalia, prop de noranta, recuperaran la normalitat horària al llarg del matí.

 

Des del moment en què es va produir la incidència, personal tècnic i operatiu d’Adif ha treballat ininterrompudament per a recuperar la circulació, que va ser restablida per una de les vies el divendres, mentres que per l’altra, des de primera hora ja circulen els trens però amb una limitació de velocitat de 60 km/h en el punt afectat.

 

En total, s’ha mobilitzat tot el material i personal disponible per al restabliment del trànsit en els punts afectats, amb més de 150 operaris, huit trens de balast i aproximadament 2.000 metres cúbics de pedra, destinats a reposar el material arrossegat, màquines batedores, excavadores i grues.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.