Recuperen la segona via en el tram Silla-Benifaió de C2, inundada pel temporal

 

Les dos vies de la línia de Rodalia C2 Xàtiva-València que es van inundar per les pluges del temporal del dijous passat en el tram Silla-Benifaió ja han restablit el trànsit, encara que amb alguna demora per les limitacions de velocitat en eixe punt, i al llarg del matí recuperarà la seua freqüència de pas.

 

D’eixa manera ho han indicat fonts de la Renfe, que han recordat que les condicions meteorològiques adverses van afectar la circulació ferroviària en produir la inundació de materials en 300 metres del citat traçat ferri entre els punts quilomètrics 92,400 i 92,700.

 

Cap a les 23.45 hores del passat divendres, va ser recuperada una de les vies i des de les 05.47 hores d’este dilluns, Adif ha restablit la circulació ferroviària per les dos vies i fins a les 8 hores ha fet servicis per carretera entre Xàtiva i València, han detallat en un comunicat.

 

Els 90 trens de Rodalia recuperaran la normalitat durant este dilluns

Des de Renfe han indicat que els trens de llarga distància i mitjana distància funcionen «amb normalitat» i els de Rodalia, prop de noranta, recuperaran la normalitat horària al llarg del matí.

 

Des del moment en què es va produir la incidència, personal tècnic i operatiu d’Adif ha treballat ininterrompudament per a recuperar la circulació, que va ser restablida per una de les vies el divendres, mentres que per l’altra, des de primera hora ja circulen els trens però amb una limitació de velocitat de 60 km/h en el punt afectat.

 

En total, s’ha mobilitzat tot el material i personal disponible per al restabliment del trànsit en els punts afectats, amb més de 150 operaris, huit trens de balast i aproximadament 2.000 metres cúbics de pedra, destinats a reposar el material arrossegat, màquines batedores, excavadores i grues.

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.