Recuperen la segona via en el tram Silla-Benifaió de C2, inundada pel temporal

 

Les dos vies de la línia de Rodalia C2 Xàtiva-València que es van inundar per les pluges del temporal del dijous passat en el tram Silla-Benifaió ja han restablit el trànsit, encara que amb alguna demora per les limitacions de velocitat en eixe punt, i al llarg del matí recuperarà la seua freqüència de pas.

 

D’eixa manera ho han indicat fonts de la Renfe, que han recordat que les condicions meteorològiques adverses van afectar la circulació ferroviària en produir la inundació de materials en 300 metres del citat traçat ferri entre els punts quilomètrics 92,400 i 92,700.

 

Cap a les 23.45 hores del passat divendres, va ser recuperada una de les vies i des de les 05.47 hores d’este dilluns, Adif ha restablit la circulació ferroviària per les dos vies i fins a les 8 hores ha fet servicis per carretera entre Xàtiva i València, han detallat en un comunicat.

 

Els 90 trens de Rodalia recuperaran la normalitat durant este dilluns

Des de Renfe han indicat que els trens de llarga distància i mitjana distància funcionen «amb normalitat» i els de Rodalia, prop de noranta, recuperaran la normalitat horària al llarg del matí.

 

Des del moment en què es va produir la incidència, personal tècnic i operatiu d’Adif ha treballat ininterrompudament per a recuperar la circulació, que va ser restablida per una de les vies el divendres, mentres que per l’altra, des de primera hora ja circulen els trens però amb una limitació de velocitat de 60 km/h en el punt afectat.

 

En total, s’ha mobilitzat tot el material i personal disponible per al restabliment del trànsit en els punts afectats, amb més de 150 operaris, huit trens de balast i aproximadament 2.000 metres cúbics de pedra, destinats a reposar el material arrossegat, màquines batedores, excavadores i grues.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.