8.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

La Casa Reial desmentix que el rei Joan Carles I estiga ingressat per Covid-19

 

Actualització 17/12/2020 a les 10.25 hores.  La Casa Reial acaba de desmentir la notícia publicada en exclusiva pel diari ‘ARA’ en la que s’anunciava que el rei Joan Carles I estava ingressat per Covid-19 en un hospital d‘Abu Dhabi. «La Casa de La seua Majestat el Rei desmentix que La seua Majestat el Rei Don Joan Carlos estiga ingressat», ha manifestat en una escarida comunicació.

 

Joan Carles no tornarà a Espanya per Nadal

El rei Joan Carles, paral·lelament, no viatjarà a Espanya tal com, en un principi, tenia previst este Nadal, tal com ha avançat este matí de dijous Carlos Herrera en la cadena COPE. El monarca ha enviat un missatge als seus en què assegura que ha decidit no viatjar a Espanya per raons relacionades amb el Covid-19.

 

Segons pareix, el rei emèrit afirma ser una persona d’alt risc i, per això, preferiria l’estabilitat d’estar en un lloc més apartat, com és a on residix en Abu Dhabi, per tal que tot millore i d’esta manera retornar més tard.

 

El monarca es troba des del mes d’agost passat en Abu Dhabi, a on va viatjar després que es fera pública la seua decisió de traslladar la seua residència fora d’Espanya. El pare de Felip VI va explicar que deixava Espanya «davant de la repercussió pública que estan generant certs actes passats» de la seua vida privada i per a facilitar al seu fill la seua faena com a cap de l’Estat.

 

En aquell anunci pesaven les notícies sobre la seua amiga Corinna Larsen i les busques obertes a Suïssa i en la Fiscalia del Suprem sobre presumptes donacions milionàries rebudes de l’Aràbia Saudita que presumptament no van ser declarades a Hisenda.

 

El seu possible retorn a Espanya havia sigut motiu de discussió durant les últimes setmanes, cosa que va portar al president del Govern, Pedro Sánchez, a defensar que era la Casa Reial i no el poder executiu qui hauria de respondre a la qüestió de si el Rei emèrit Joan Carles I tornaria a Espanya este Nadal o no.

Últimes notícies

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca declara hui davant la jutgessa de la DANA per les seues crides amb Pradas i Mazón

El candidat a rellevar a Carlos Mazón atesta a Catarroja pels seus contactes telefònics durant la DANA. La jutgessa analitza el procés de decisions en el Cecopi.

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.