La Casa Reial desmentix que el rei Joan Carles I estiga ingressat per Covid-19

 

Actualització 17/12/2020 a les 10.25 hores.  La Casa Reial acaba de desmentir la notícia publicada en exclusiva pel diari ‘ARA’ en la que s’anunciava que el rei Joan Carles I estava ingressat per Covid-19 en un hospital d‘Abu Dhabi. «La Casa de La seua Majestat el Rei desmentix que La seua Majestat el Rei Don Joan Carlos estiga ingressat», ha manifestat en una escarida comunicació.

 

Joan Carles no tornarà a Espanya per Nadal

El rei Joan Carles, paral·lelament, no viatjarà a Espanya tal com, en un principi, tenia previst este Nadal, tal com ha avançat este matí de dijous Carlos Herrera en la cadena COPE. El monarca ha enviat un missatge als seus en què assegura que ha decidit no viatjar a Espanya per raons relacionades amb el Covid-19.

 

Segons pareix, el rei emèrit afirma ser una persona d’alt risc i, per això, preferiria l’estabilitat d’estar en un lloc més apartat, com és a on residix en Abu Dhabi, per tal que tot millore i d’esta manera retornar més tard.

 

El monarca es troba des del mes d’agost passat en Abu Dhabi, a on va viatjar després que es fera pública la seua decisió de traslladar la seua residència fora d’Espanya. El pare de Felip VI va explicar que deixava Espanya «davant de la repercussió pública que estan generant certs actes passats» de la seua vida privada i per a facilitar al seu fill la seua faena com a cap de l’Estat.

 

En aquell anunci pesaven les notícies sobre la seua amiga Corinna Larsen i les busques obertes a Suïssa i en la Fiscalia del Suprem sobre presumptes donacions milionàries rebudes de l’Aràbia Saudita que presumptament no van ser declarades a Hisenda.

 

El seu possible retorn a Espanya havia sigut motiu de discussió durant les últimes setmanes, cosa que va portar al president del Govern, Pedro Sánchez, a defensar que era la Casa Reial i no el poder executiu qui hauria de respondre a la qüestió de si el Rei emèrit Joan Carles I tornaria a Espanya este Nadal o no.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.