La Casa Reial desmentix que el rei Joan Carles I estiga ingressat per Covid-19

 

Actualització 17/12/2020 a les 10.25 hores.  La Casa Reial acaba de desmentir la notícia publicada en exclusiva pel diari ‘ARA’ en la que s’anunciava que el rei Joan Carles I estava ingressat per Covid-19 en un hospital d‘Abu Dhabi. «La Casa de La seua Majestat el Rei desmentix que La seua Majestat el Rei Don Joan Carlos estiga ingressat», ha manifestat en una escarida comunicació.

 

Joan Carles no tornarà a Espanya per Nadal

El rei Joan Carles, paral·lelament, no viatjarà a Espanya tal com, en un principi, tenia previst este Nadal, tal com ha avançat este matí de dijous Carlos Herrera en la cadena COPE. El monarca ha enviat un missatge als seus en què assegura que ha decidit no viatjar a Espanya per raons relacionades amb el Covid-19.

 

Segons pareix, el rei emèrit afirma ser una persona d’alt risc i, per això, preferiria l’estabilitat d’estar en un lloc més apartat, com és a on residix en Abu Dhabi, per tal que tot millore i d’esta manera retornar més tard.

 

El monarca es troba des del mes d’agost passat en Abu Dhabi, a on va viatjar després que es fera pública la seua decisió de traslladar la seua residència fora d’Espanya. El pare de Felip VI va explicar que deixava Espanya «davant de la repercussió pública que estan generant certs actes passats» de la seua vida privada i per a facilitar al seu fill la seua faena com a cap de l’Estat.

 

En aquell anunci pesaven les notícies sobre la seua amiga Corinna Larsen i les busques obertes a Suïssa i en la Fiscalia del Suprem sobre presumptes donacions milionàries rebudes de l’Aràbia Saudita que presumptament no van ser declarades a Hisenda.

 

El seu possible retorn a Espanya havia sigut motiu de discussió durant les últimes setmanes, cosa que va portar al president del Govern, Pedro Sánchez, a defensar que era la Casa Reial i no el poder executiu qui hauria de respondre a la qüestió de si el Rei emèrit Joan Carles I tornaria a Espanya este Nadal o no.

Últimes notícies

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.