La Casa Reial desmentix que el rei Joan Carles I estiga ingressat per Covid-19

 

Actualització 17/12/2020 a les 10.25 hores.  La Casa Reial acaba de desmentir la notícia publicada en exclusiva pel diari ‘ARA’ en la que s’anunciava que el rei Joan Carles I estava ingressat per Covid-19 en un hospital d‘Abu Dhabi. «La Casa de La seua Majestat el Rei desmentix que La seua Majestat el Rei Don Joan Carlos estiga ingressat», ha manifestat en una escarida comunicació.

 

Joan Carles no tornarà a Espanya per Nadal

El rei Joan Carles, paral·lelament, no viatjarà a Espanya tal com, en un principi, tenia previst este Nadal, tal com ha avançat este matí de dijous Carlos Herrera en la cadena COPE. El monarca ha enviat un missatge als seus en què assegura que ha decidit no viatjar a Espanya per raons relacionades amb el Covid-19.

 

Segons pareix, el rei emèrit afirma ser una persona d’alt risc i, per això, preferiria l’estabilitat d’estar en un lloc més apartat, com és a on residix en Abu Dhabi, per tal que tot millore i d’esta manera retornar més tard.

 

El monarca es troba des del mes d’agost passat en Abu Dhabi, a on va viatjar després que es fera pública la seua decisió de traslladar la seua residència fora d’Espanya. El pare de Felip VI va explicar que deixava Espanya «davant de la repercussió pública que estan generant certs actes passats» de la seua vida privada i per a facilitar al seu fill la seua faena com a cap de l’Estat.

 

En aquell anunci pesaven les notícies sobre la seua amiga Corinna Larsen i les busques obertes a Suïssa i en la Fiscalia del Suprem sobre presumptes donacions milionàries rebudes de l’Aràbia Saudita que presumptament no van ser declarades a Hisenda.

 

El seu possible retorn a Espanya havia sigut motiu de discussió durant les últimes setmanes, cosa que va portar al president del Govern, Pedro Sánchez, a defensar que era la Casa Reial i no el poder executiu qui hauria de respondre a la qüestió de si el Rei emèrit Joan Carles I tornaria a Espanya este Nadal o no.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.