La Casa Reial desmentix que el rei Joan Carles I estiga ingressat per Covid-19

 

Actualització 17/12/2020 a les 10.25 hores.  La Casa Reial acaba de desmentir la notícia publicada en exclusiva pel diari ‘ARA’ en la que s’anunciava que el rei Joan Carles I estava ingressat per Covid-19 en un hospital d‘Abu Dhabi. «La Casa de La seua Majestat el Rei desmentix que La seua Majestat el Rei Don Joan Carlos estiga ingressat», ha manifestat en una escarida comunicació.

 

Joan Carles no tornarà a Espanya per Nadal

El rei Joan Carles, paral·lelament, no viatjarà a Espanya tal com, en un principi, tenia previst este Nadal, tal com ha avançat este matí de dijous Carlos Herrera en la cadena COPE. El monarca ha enviat un missatge als seus en què assegura que ha decidit no viatjar a Espanya per raons relacionades amb el Covid-19.

 

Segons pareix, el rei emèrit afirma ser una persona d’alt risc i, per això, preferiria l’estabilitat d’estar en un lloc més apartat, com és a on residix en Abu Dhabi, per tal que tot millore i d’esta manera retornar més tard.

 

El monarca es troba des del mes d’agost passat en Abu Dhabi, a on va viatjar després que es fera pública la seua decisió de traslladar la seua residència fora d’Espanya. El pare de Felip VI va explicar que deixava Espanya «davant de la repercussió pública que estan generant certs actes passats» de la seua vida privada i per a facilitar al seu fill la seua faena com a cap de l’Estat.

 

En aquell anunci pesaven les notícies sobre la seua amiga Corinna Larsen i les busques obertes a Suïssa i en la Fiscalia del Suprem sobre presumptes donacions milionàries rebudes de l’Aràbia Saudita que presumptament no van ser declarades a Hisenda.

 

El seu possible retorn a Espanya havia sigut motiu de discussió durant les últimes setmanes, cosa que va portar al president del Govern, Pedro Sánchez, a defensar que era la Casa Reial i no el poder executiu qui hauria de respondre a la qüestió de si el Rei emèrit Joan Carles I tornaria a Espanya este Nadal o no.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.