17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Els Reis Mags es passejaran pels carrers de Vila-real encara que sense la tradicional cavalcada

 

Melcior, Gaspar i Baltasar visitaran els carrers de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), els pròxims dies 5 i 6 de gener a pesar de la situació actual de pandèmia. 

 

Però, segons informa ‘Mediterráneo’, en esta ocasió no serà sobre carrosses, a causa de la suspensió dels actes nadalencs. El que sí que faran els Reis Mags serà passejar per la major part dels carrers de la ciutat.

 

No hi haurà cavalcada, ni tampoc arribada multitudinària a la plaça Major de la localitat, ni cap discurs des del balcó de Ca la Vila. Encara no hi ha res segur, però hi ha indicis de què els tres reis es deixaran vore a través de les xarxes socials.

 

Segons informen, Melcior, Gaspar i Baltasar estan en procés de formació en les noves tecnologies per a poder posar-se en contacte amb els més menuts. De la mateixa manera, asseguren que tota la programació es farà pública en els pròxims dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.