Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Últimes notícies

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.