Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.