Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Últimes notícies

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.