Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.