16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.