Els horaris i les parades de la línia d’autobús entre València-Xàtiva-Alcoi

 

Actulaització 20/10/2020 a les 13.15 hores. Renfe ha anunciat este dimarts a través del seu compte de Twitter que, a causa de la millora i les obres en la línia de València-Xàtiva-Alcoi a partir d’este dilluns, els trajectes es faran en carretera amb autobús. A continuació pots consultar els horaris i les parades:

 

 

Renfe recuperarà dos servicis de Mitjana distància en la línia València-Xàtiva-Alcoi

Renfe recuperarà dos línies de Mitjana distància, un per sentit, en la línia ValènciaXàtivaAlcoi a partir del pròxim 30 de novembre, data prevista per Adif per a la finalització de les obres entre Xàtiva, en la Costera (València), i Alcoi, en l’Alcoià (Alacant).

 

Durant la presentació de les obres este dilluns, el coordinador de Rodalia en el territori valencià, Juan Carlos Fulgencio, ha anunciat la recuperació de la tercera freqüència. Amb la nova programació s’establix una oferta global de sis servicis diaris en la línia, tres per sentit, segons ha informat Renfe en un comunicat.

 

Amb motiu de les obres que Adif comença en la línia i amb la finalitat de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe ha establit un pla alternatiu de transport per carretera entre Xàtiva i Alcoi. El pla consta d’autobusos amb capacitat per a 60 passatgers, amb parades intermèdies en Albaida i Ontinyent, dos localitats de la Vall d’Albaida (València), i de microbusos de 30 places que tindran parada en totes les estacions del recorregut.

Últimes notícies

Els bombers donen per extingit l’incendi forestal de Tuéjar després d’una nova reactivació

L’incendi forestal declarat el 15 de setembre a Tuéjar, que dissabte es va reactivar i va obligar a mobilitzar mitjans aeris i terrestres, ha sigut donat per extingit pels bombers després d’haver arrasat 835 hectàrees d’un paratge de la Reserva de la Biosfera de l’Alt Túria. La Delegació del Govern va descartar des del principi causes naturals i va assenyalar al factor humà, amb totes les línies d’investigació encara obertes.

La defensa de Salomé Pradas recorrerà l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas, investigada per la gestió de la DANA, considera precipitat que el CGPJ haja avalat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja i anuncia recurs. Critica que no s’haja escoltat les víctimes ni el lletrat que denuncien la intervenció del marit magistrat de la jutgessa.

El dèficit comercial valencià supera els 1.100 milions malgrat l’alça exportadora

La Comunitat Valenciana ha registrat fins a juliol un dèficit comercial de 1.117 milions, tot i que les exportacions han crescut un 5,1 % fins als 23.611 milions. El dinamisme exportador se centra sobretot en el sector alimentari i en els béns d’equip, però les importacions han avançat encara més, un 11,2 %.

La valenciana Carmen Amoraga guanya el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026

La novel·la 'En ese silencio', de l’autora valenciana Carmen Amoraga, ha guanyat el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026, dotat amb 20.000 euros, entre 528 manuscrits presentats.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.