8.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Riba-roja tindrà una secció de la Policia Local contra el maltractament animal

 

A causa de l’abandonament i el maltractament animal, l’Ajuntament de la localitat de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha decidit creat una secció especial en la Policia Local que tindrà agents especialitzats en la protecció animal i que s’encarregaran de protegir els animals davant de casos de maltracte i agressions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta iniciativa ha sigut proposada pel partit polític Podem, que ha comptat amb el suport de Compromís, PSPV i l’Esquerra, i amb l’abstenció del Partit Popular, Cs i VOX. A demés, junt a esta nova secció, la localitat també té present crear una protectora d’animals basada en criteris de sacrifici zero.

 

Amb esta nova secció de la Policia Local de Riba-roja es podrà avisar als jutjats quan hi ha una evidència de fets que puguen constituir un delicte de maltractament animal. D’eixa manera es podran adoptar les mesures adequades per a donar un bon lloc a l’animal abandonat i maltractat.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.