Riba-roja tindrà una secció de la Policia Local contra el maltractament animal

 

A causa de l’abandonament i el maltractament animal, l’Ajuntament de la localitat de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha decidit creat una secció especial en la Policia Local que tindrà agents especialitzats en la protecció animal i que s’encarregaran de protegir els animals davant de casos de maltracte i agressions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta iniciativa ha sigut proposada pel partit polític Podem, que ha comptat amb el suport de Compromís, PSPV i l’Esquerra, i amb l’abstenció del Partit Popular, Cs i VOX. A demés, junt a esta nova secció, la localitat també té present crear una protectora d’animals basada en criteris de sacrifici zero.

 

Amb esta nova secció de la Policia Local de Riba-roja es podrà avisar als jutjats quan hi ha una evidència de fets que puguen constituir un delicte de maltractament animal. D’eixa manera es podran adoptar les mesures adequades per a donar un bon lloc a l’animal abandonat i maltractat.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.