18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Riba-roja tindrà una secció de la Policia Local contra el maltractament animal

 

A causa de l’abandonament i el maltractament animal, l’Ajuntament de la localitat de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha decidit creat una secció especial en la Policia Local que tindrà agents especialitzats en la protecció animal i que s’encarregaran de protegir els animals davant de casos de maltracte i agressions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta iniciativa ha sigut proposada pel partit polític Podem, que ha comptat amb el suport de Compromís, PSPV i l’Esquerra, i amb l’abstenció del Partit Popular, Cs i VOX. A demés, junt a esta nova secció, la localitat també té present crear una protectora d’animals basada en criteris de sacrifici zero.

 

Amb esta nova secció de la Policia Local de Riba-roja es podrà avisar als jutjats quan hi ha una evidència de fets que puguen constituir un delicte de maltractament animal. D’eixa manera es podran adoptar les mesures adequades per a donar un bon lloc a l’animal abandonat i maltractat.

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.