Ribó sobre la Cavalcada de Reis en València: «Si podem fer-la de manera segura, es farà»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha indicat este dilluns que la Cavalcada de Reis en la ciutat es farà si es pot dur a terme de manera segura i si atenent a això té el vistiplau de les autoritats sanitàries de la Generalitat. En esta línia, ha apuntat que si no fora d’eixa forma, no es faria.

 

«La farem si ens autoritzen i no la farem si no ens autoritzen. Així de clar ho diem», ha exposat el primer edil. Ha recordat que l’Ajuntament ha plantejat a la Conselleria de Sanitat, a través del regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, un format de Cavalcada de Reis paregut al de la Batalla de Flores, amb llotges separades i espais diferenciats per al públic.

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en una entrevista en ‘Les notícies del matí de Punt Mèdia’, recollida per Europa Press, preguntat per eixe acte previ al dia de Reis. «Ha de respondre la Generalitat si podem fer en determinades condicions, paregudes a les de la Batalla de Flores, la Cavalcada de Reis. Amb uns espais tancats», ha indicat.

 

L’Ajuntament ha fet una proposta a la Generalitat

El primer edil ha agregat que als responsables municipals «deixar la Cavalcada de Reis sense fer els costa» però ha subratllat que «si les autoritats sanitàries consideren que no s’ha de fer, no es farà». «Nosaltres hem fet un plantejament a la Generalitat, el de fer-la amb una sèrie de llotges, aïllant als xiquets i sortejant les llotges. Si no es pot fer d’eixa forma, no es farà», ha agregat Joan Ribó.

 

D’esta manera, ha assegurat que el consistori respecta «sempre i respectarà escrupolosament, les normes de sanitat». Ribó ha considerat que la resposta no es va poder demorar perquè organitzar la cavalcada si es fa suposa contractar determinats servicis. «Cal decidir-ho ràpidament perquè això implica contractar determinades coses, per exemple, les llotges», ha manifestat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.