Ribó sobre la Cavalcada de Reis en València: «Si podem fer-la de manera segura, es farà»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha indicat este dilluns que la Cavalcada de Reis en la ciutat es farà si es pot dur a terme de manera segura i si atenent a això té el vistiplau de les autoritats sanitàries de la Generalitat. En esta línia, ha apuntat que si no fora d’eixa forma, no es faria.

 

«La farem si ens autoritzen i no la farem si no ens autoritzen. Així de clar ho diem», ha exposat el primer edil. Ha recordat que l’Ajuntament ha plantejat a la Conselleria de Sanitat, a través del regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, un format de Cavalcada de Reis paregut al de la Batalla de Flores, amb llotges separades i espais diferenciats per al públic.

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en una entrevista en ‘Les notícies del matí de Punt Mèdia’, recollida per Europa Press, preguntat per eixe acte previ al dia de Reis. «Ha de respondre la Generalitat si podem fer en determinades condicions, paregudes a les de la Batalla de Flores, la Cavalcada de Reis. Amb uns espais tancats», ha indicat.

 

L’Ajuntament ha fet una proposta a la Generalitat

El primer edil ha agregat que als responsables municipals «deixar la Cavalcada de Reis sense fer els costa» però ha subratllat que «si les autoritats sanitàries consideren que no s’ha de fer, no es farà». «Nosaltres hem fet un plantejament a la Generalitat, el de fer-la amb una sèrie de llotges, aïllant als xiquets i sortejant les llotges. Si no es pot fer d’eixa forma, no es farà», ha agregat Joan Ribó.

 

D’esta manera, ha assegurat que el consistori respecta «sempre i respectarà escrupolosament, les normes de sanitat». Ribó ha considerat que la resposta no es va poder demorar perquè organitzar la cavalcada si es fa suposa contractar determinats servicis. «Cal decidir-ho ràpidament perquè això implica contractar determinades coses, per exemple, les llotges», ha manifestat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.