Ribó sobre la Cavalcada de Reis en València: «Si podem fer-la de manera segura, es farà»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha indicat este dilluns que la Cavalcada de Reis en la ciutat es farà si es pot dur a terme de manera segura i si atenent a això té el vistiplau de les autoritats sanitàries de la Generalitat. En esta línia, ha apuntat que si no fora d’eixa forma, no es faria.

 

«La farem si ens autoritzen i no la farem si no ens autoritzen. Així de clar ho diem», ha exposat el primer edil. Ha recordat que l’Ajuntament ha plantejat a la Conselleria de Sanitat, a través del regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, un format de Cavalcada de Reis paregut al de la Batalla de Flores, amb llotges separades i espais diferenciats per al públic.

 

Ribó s’ha pronunciat d’esta manera en una entrevista en ‘Les notícies del matí de Punt Mèdia’, recollida per Europa Press, preguntat per eixe acte previ al dia de Reis. «Ha de respondre la Generalitat si podem fer en determinades condicions, paregudes a les de la Batalla de Flores, la Cavalcada de Reis. Amb uns espais tancats», ha indicat.

 

L’Ajuntament ha fet una proposta a la Generalitat

El primer edil ha agregat que als responsables municipals «deixar la Cavalcada de Reis sense fer els costa» però ha subratllat que «si les autoritats sanitàries consideren que no s’ha de fer, no es farà». «Nosaltres hem fet un plantejament a la Generalitat, el de fer-la amb una sèrie de llotges, aïllant als xiquets i sortejant les llotges. Si no es pot fer d’eixa forma, no es farà», ha agregat Joan Ribó.

 

D’esta manera, ha assegurat que el consistori respecta «sempre i respectarà escrupolosament, les normes de sanitat». Ribó ha considerat que la resposta no es va poder demorar perquè organitzar la cavalcada si es fa suposa contractar determinats servicis. «Cal decidir-ho ràpidament perquè això implica contractar determinades coses, per exemple, les llotges», ha manifestat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.