L’Ajuntament de Sagunt obri el plaç d’inscripció per als cursos formatius d’Educació en el Temps Lliure

 

La regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del seu servici d’Escola Pública d’Animació Morvedre, posarà en marxa quatre cursos per a millorar la formació de les persones jóvens que obtinguen algunes titulacions concretes que els serviran per a la busca d’ocupació.

 

De moment, obri el termini per a dos cursos, el de Monitor de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, i el de Director d’Activitats de Temps Lliure. El primer d’ells, el de monitor, es farà en dos fases, una intensiva els dies laborables no lectius de Nadal i alguns dissabtes fins al 6 de febrer.

 

D’altra banda, el curs de director és un curs de nivell superior per a coordinar, dirigir i planificar projectes d’educació en temps lliure i per al que es requerix tindre el curs de monitor o equivalent. Es farà els dissabtes entre el 17 d’octubre i el 27 de març i es tracta d’una titulació pareguda a la d’animador juvenil.

 

Dos cursos monogràfics o jornades

Els dos cursos tenen ja oberta la preinscripció online des del 7 de setembre fins al 7 d’octubre, el de director i fins al 29 de novembre el de monitor. Una volta acabada la preinscripció, les persones seleccionades es matricularan i procediran al pagament. El curs de monitor té un cost de 140 euros i el de director serà de 200 euros.

 

Paral·lelament, l’Escola d’Animació de la regidoria oferix dos cursos monogràfics o jornades. El primer d’ells, el curs monogràfic d’oci educatiu inclusiu per a monitors, és un curs dirigit a persones que estan treballant o interessades en l’educació en el temps lliure i tractarà sobre el concepte de diversitat funcional i l’adaptació de les activitats i les estratègies a l’hora d’oferir un oci educatiu inclusiu. El curs s’inicia divendres que ve, 18 de setembre, i tindrà una duració de 20 hores, amb un cost de 34 euros.

 

Finalment, la jornada tècnica que oferix la regidoria serà per a obtindre el carnet de manipulador d’aliments per a monitors d’oci i temps lliure, i es farà dissabte que ve, 26 de setembre. El termini per inscriure’s en el lloc web​ ja està obert i finalitza el pròxim 25 de setembre, amb un cost de 14 euros.​

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.