7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Ajuntament de Sagunt obri el plaç d’inscripció per als cursos formatius d’Educació en el Temps Lliure

 

La regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del seu servici d’Escola Pública d’Animació Morvedre, posarà en marxa quatre cursos per a millorar la formació de les persones jóvens que obtinguen algunes titulacions concretes que els serviran per a la busca d’ocupació.

 

De moment, obri el termini per a dos cursos, el de Monitor de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, i el de Director d’Activitats de Temps Lliure. El primer d’ells, el de monitor, es farà en dos fases, una intensiva els dies laborables no lectius de Nadal i alguns dissabtes fins al 6 de febrer.

 

D’altra banda, el curs de director és un curs de nivell superior per a coordinar, dirigir i planificar projectes d’educació en temps lliure i per al que es requerix tindre el curs de monitor o equivalent. Es farà els dissabtes entre el 17 d’octubre i el 27 de març i es tracta d’una titulació pareguda a la d’animador juvenil.

 

Dos cursos monogràfics o jornades

Els dos cursos tenen ja oberta la preinscripció online des del 7 de setembre fins al 7 d’octubre, el de director i fins al 29 de novembre el de monitor. Una volta acabada la preinscripció, les persones seleccionades es matricularan i procediran al pagament. El curs de monitor té un cost de 140 euros i el de director serà de 200 euros.

 

Paral·lelament, l’Escola d’Animació de la regidoria oferix dos cursos monogràfics o jornades. El primer d’ells, el curs monogràfic d’oci educatiu inclusiu per a monitors, és un curs dirigit a persones que estan treballant o interessades en l’educació en el temps lliure i tractarà sobre el concepte de diversitat funcional i l’adaptació de les activitats i les estratègies a l’hora d’oferir un oci educatiu inclusiu. El curs s’inicia divendres que ve, 18 de setembre, i tindrà una duració de 20 hores, amb un cost de 34 euros.

 

Finalment, la jornada tècnica que oferix la regidoria serà per a obtindre el carnet de manipulador d’aliments per a monitors d’oci i temps lliure, i es farà dissabte que ve, 26 de setembre. El termini per inscriure’s en el lloc web​ ja està obert i finalitza el pròxim 25 de setembre, amb un cost de 14 euros.​

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.