L’Ajuntament de Sagunt obri el plaç d’inscripció per als cursos formatius d’Educació en el Temps Lliure

 

La regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del seu servici d’Escola Pública d’Animació Morvedre, posarà en marxa quatre cursos per a millorar la formació de les persones jóvens que obtinguen algunes titulacions concretes que els serviran per a la busca d’ocupació.

 

De moment, obri el termini per a dos cursos, el de Monitor de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, i el de Director d’Activitats de Temps Lliure. El primer d’ells, el de monitor, es farà en dos fases, una intensiva els dies laborables no lectius de Nadal i alguns dissabtes fins al 6 de febrer.

 

D’altra banda, el curs de director és un curs de nivell superior per a coordinar, dirigir i planificar projectes d’educació en temps lliure i per al que es requerix tindre el curs de monitor o equivalent. Es farà els dissabtes entre el 17 d’octubre i el 27 de març i es tracta d’una titulació pareguda a la d’animador juvenil.

 

Dos cursos monogràfics o jornades

Els dos cursos tenen ja oberta la preinscripció online des del 7 de setembre fins al 7 d’octubre, el de director i fins al 29 de novembre el de monitor. Una volta acabada la preinscripció, les persones seleccionades es matricularan i procediran al pagament. El curs de monitor té un cost de 140 euros i el de director serà de 200 euros.

 

Paral·lelament, l’Escola d’Animació de la regidoria oferix dos cursos monogràfics o jornades. El primer d’ells, el curs monogràfic d’oci educatiu inclusiu per a monitors, és un curs dirigit a persones que estan treballant o interessades en l’educació en el temps lliure i tractarà sobre el concepte de diversitat funcional i l’adaptació de les activitats i les estratègies a l’hora d’oferir un oci educatiu inclusiu. El curs s’inicia divendres que ve, 18 de setembre, i tindrà una duració de 20 hores, amb un cost de 34 euros.

 

Finalment, la jornada tècnica que oferix la regidoria serà per a obtindre el carnet de manipulador d’aliments per a monitors d’oci i temps lliure, i es farà dissabte que ve, 26 de setembre. El termini per inscriure’s en el lloc web​ ja està obert i finalitza el pròxim 25 de setembre, amb un cost de 14 euros.​

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.