L’Ajuntament de Sagunt obri el plaç d’inscripció per als cursos formatius d’Educació en el Temps Lliure

 

La regidoria de Joventut i Infància de l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del seu servici d’Escola Pública d’Animació Morvedre, posarà en marxa quatre cursos per a millorar la formació de les persones jóvens que obtinguen algunes titulacions concretes que els serviran per a la busca d’ocupació.

 

De moment, obri el termini per a dos cursos, el de Monitor de Temps Lliure Educatiu Infantil i Juvenil, i el de Director d’Activitats de Temps Lliure. El primer d’ells, el de monitor, es farà en dos fases, una intensiva els dies laborables no lectius de Nadal i alguns dissabtes fins al 6 de febrer.

 

D’altra banda, el curs de director és un curs de nivell superior per a coordinar, dirigir i planificar projectes d’educació en temps lliure i per al que es requerix tindre el curs de monitor o equivalent. Es farà els dissabtes entre el 17 d’octubre i el 27 de març i es tracta d’una titulació pareguda a la d’animador juvenil.

 

Dos cursos monogràfics o jornades

Els dos cursos tenen ja oberta la preinscripció online des del 7 de setembre fins al 7 d’octubre, el de director i fins al 29 de novembre el de monitor. Una volta acabada la preinscripció, les persones seleccionades es matricularan i procediran al pagament. El curs de monitor té un cost de 140 euros i el de director serà de 200 euros.

 

Paral·lelament, l’Escola d’Animació de la regidoria oferix dos cursos monogràfics o jornades. El primer d’ells, el curs monogràfic d’oci educatiu inclusiu per a monitors, és un curs dirigit a persones que estan treballant o interessades en l’educació en el temps lliure i tractarà sobre el concepte de diversitat funcional i l’adaptació de les activitats i les estratègies a l’hora d’oferir un oci educatiu inclusiu. El curs s’inicia divendres que ve, 18 de setembre, i tindrà una duració de 20 hores, amb un cost de 34 euros.

 

Finalment, la jornada tècnica que oferix la regidoria serà per a obtindre el carnet de manipulador d’aliments per a monitors d’oci i temps lliure, i es farà dissabte que ve, 26 de setembre. El termini per inscriure’s en el lloc web​ ja està obert i finalitza el pròxim 25 de setembre, amb un cost de 14 euros.​

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.