Salut Pública reassigna un brot tres voltes: primer Sant Joan d’Alacant, després Alacant i finalment Elx

 

Salut Pública ha comunicat a l’Ajuntament d’Alacant que les proves fetes als treballadors d’un pub de la platja de Sant Joan de la ciutat han donat negatives i explica que el local ha sigut objecte d’este estudi perquè alguns afectats d’un brot de Covid-19 detectat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), havien visitat en grup l’establiment, pel que va posar en marxa el protocol preventiu habitual de seguiment. A la llum del resultat de les anàlisis, no se li pot atribuir a este local «el brot detectat en Elx».

 

En una comunicació rebuda a última hora de la vesprada del dijous per l’Ajuntament d’Alacant, des de la direcció de Salut Pública d’Alacant es dona compte de què tots els estudis fets en el pub han eixit negatius, pel que no s’ha d’aplicar cap mesura sobre el mateix o els seus empleats, més allà de què el públic acudisca seguint les mesures ordinàries de seguretat establides per a esta classe d’espais.

 

Malestar de l’Ajuntament d’Alacant

Fonts del consistori alacantí han expressat el seu malestar pel que han qualificat de «falta de comunicació» amb la Conselleria de Sanitat.

 

Prèviament, la informació facilitada a través d’un comunicat per la Conselleria de Sanitat assegurava que «s’havia comprovat que el brot assignat» en un primer moment a la població de Sant Joan d’Alacant «pertany a la platja de Sant Joan d’Alacant».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.