Salut Pública reassigna un brot tres voltes: primer Sant Joan d’Alacant, després Alacant i finalment Elx

 

Salut Pública ha comunicat a l’Ajuntament d’Alacant que les proves fetes als treballadors d’un pub de la platja de Sant Joan de la ciutat han donat negatives i explica que el local ha sigut objecte d’este estudi perquè alguns afectats d’un brot de Covid-19 detectat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), havien visitat en grup l’establiment, pel que va posar en marxa el protocol preventiu habitual de seguiment. A la llum del resultat de les anàlisis, no se li pot atribuir a este local «el brot detectat en Elx».

 

En una comunicació rebuda a última hora de la vesprada del dijous per l’Ajuntament d’Alacant, des de la direcció de Salut Pública d’Alacant es dona compte de què tots els estudis fets en el pub han eixit negatius, pel que no s’ha d’aplicar cap mesura sobre el mateix o els seus empleats, més allà de què el públic acudisca seguint les mesures ordinàries de seguretat establides per a esta classe d’espais.

 

Malestar de l’Ajuntament d’Alacant

Fonts del consistori alacantí han expressat el seu malestar pel que han qualificat de «falta de comunicació» amb la Conselleria de Sanitat.

 

Prèviament, la informació facilitada a través d’un comunicat per la Conselleria de Sanitat assegurava que «s’havia comprovat que el brot assignat» en un primer moment a la població de Sant Joan d’Alacant «pertany a la platja de Sant Joan d’Alacant».

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.