Els sanitaris detecten que els alumnes dels centres educatius valencians no usen bé la mascareta

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat als centres educatius sobre el mal ús que es fa allí de la mascareta. Per això, esta setmana s’ha enviat una infografia dirigida a col·legis i instituts amb recomanacions que diuen que ha de tapar el nas i la boca, no s’ha de llevar per a parlar o tossir, ha de ser usada sempre pel mateix costat i s’ha de llevar de les gomes, evitant tocar la tela. 

 

Segons explica ‘Información’, estos documents en forma d’infografia han de penjar-se en els centres escolars a on puguen ser visibles per a impulsar l’ús adequat de les mascaretes tant en les instal·lacions educatives com fora d’elles. 

 

Després d’observar el bon resultat que estan donant les mesures contra el coronavirus aplicades en les aules, Sanitat vol evitar que els contagis produïts fora del centre tinguen incidència dins d’ell. També recorden que les decisions sobre els processos d’aïllament o de quarantena de l’alumnat corresponen als centres de salut i no a les direccions de col·legis i instituts.

 

A demés, s’insistix en què la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys i que s’ha de continuar respectant la distància de 1,5 metres en totes les instal·lacions educatives, tant per part dels alumnes com dels professors.

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.