Els sanitaris detecten que els alumnes dels centres educatius valencians no usen bé la mascareta

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat als centres educatius sobre el mal ús que es fa allí de la mascareta. Per això, esta setmana s’ha enviat una infografia dirigida a col·legis i instituts amb recomanacions que diuen que ha de tapar el nas i la boca, no s’ha de llevar per a parlar o tossir, ha de ser usada sempre pel mateix costat i s’ha de llevar de les gomes, evitant tocar la tela. 

 

Segons explica ‘Información’, estos documents en forma d’infografia han de penjar-se en els centres escolars a on puguen ser visibles per a impulsar l’ús adequat de les mascaretes tant en les instal·lacions educatives com fora d’elles. 

 

Després d’observar el bon resultat que estan donant les mesures contra el coronavirus aplicades en les aules, Sanitat vol evitar que els contagis produïts fora del centre tinguen incidència dins d’ell. També recorden que les decisions sobre els processos d’aïllament o de quarantena de l’alumnat corresponen als centres de salut i no a les direccions de col·legis i instituts.

 

A demés, s’insistix en què la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys i que s’ha de continuar respectant la distància de 1,5 metres en totes les instal·lacions educatives, tant per part dels alumnes com dels professors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.