Els sanitaris detecten que els alumnes dels centres educatius valencians no usen bé la mascareta

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat als centres educatius sobre el mal ús que es fa allí de la mascareta. Per això, esta setmana s’ha enviat una infografia dirigida a col·legis i instituts amb recomanacions que diuen que ha de tapar el nas i la boca, no s’ha de llevar per a parlar o tossir, ha de ser usada sempre pel mateix costat i s’ha de llevar de les gomes, evitant tocar la tela. 

 

Segons explica ‘Información’, estos documents en forma d’infografia han de penjar-se en els centres escolars a on puguen ser visibles per a impulsar l’ús adequat de les mascaretes tant en les instal·lacions educatives com fora d’elles. 

 

Després d’observar el bon resultat que estan donant les mesures contra el coronavirus aplicades en les aules, Sanitat vol evitar que els contagis produïts fora del centre tinguen incidència dins d’ell. També recorden que les decisions sobre els processos d’aïllament o de quarantena de l’alumnat corresponen als centres de salut i no a les direccions de col·legis i instituts.

 

A demés, s’insistix en què la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys i que s’ha de continuar respectant la distància de 1,5 metres en totes les instal·lacions educatives, tant per part dels alumnes com dels professors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a Alemanya a 10 anys per robatoris de cotxes de luxe

Un home de 57 anys buscat per Alemanya ha sigut arrestat a Alacant. Estava condemnat a 10 anys de presó per dirigir una xarxa que robava cotxes d'alta gamma i simulava accidents per a estafar a asseguradores.