11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Els sanitaris detecten que els alumnes dels centres educatius valencians no usen bé la mascareta

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat als centres educatius sobre el mal ús que es fa allí de la mascareta. Per això, esta setmana s’ha enviat una infografia dirigida a col·legis i instituts amb recomanacions que diuen que ha de tapar el nas i la boca, no s’ha de llevar per a parlar o tossir, ha de ser usada sempre pel mateix costat i s’ha de llevar de les gomes, evitant tocar la tela. 

 

Segons explica ‘Información’, estos documents en forma d’infografia han de penjar-se en els centres escolars a on puguen ser visibles per a impulsar l’ús adequat de les mascaretes tant en les instal·lacions educatives com fora d’elles. 

 

Després d’observar el bon resultat que estan donant les mesures contra el coronavirus aplicades en les aules, Sanitat vol evitar que els contagis produïts fora del centre tinguen incidència dins d’ell. També recorden que les decisions sobre els processos d’aïllament o de quarantena de l’alumnat corresponen als centres de salut i no a les direccions de col·legis i instituts.

 

A demés, s’insistix en què la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys i que s’ha de continuar respectant la distància de 1,5 metres en totes les instal·lacions educatives, tant per part dels alumnes com dels professors.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.