Sanitat alerta d’«incompliments» de mesures en pubs en el primer cap de setmana d’obertura de l’oci nocturn

 

La Conselleria de Sanitat ha alertat que s’han produït «alguns incompliments» de les mesures de seguretat i de restricció en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn –prestant servicis d’hostaleria–, especialment en pubs, però ha subratllat que la «sensació general és que s’estan complint» les normes, segons han confirmat a Europa Press fonts d’este departament.

 

D’esta forma han assenyalat que han mantingut contacte durant este cap de setmana amb la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la CV (Fotur), a qui ha demanat «prudència», ja que en alguns locals «no es complia la distància de seguretat» entre persones.

 

En este sentit, les mateixes fonts han indicat que la Policia autonòmica ha dut a terme un seguiment «estricte» en el primer cap de setmana de reobertura de l’oci nocturn. Per part seua, el president de Fotur, Víctor Pérez, ha fet un balanç «positiu» i s’ha mostrat «content», encara que ha admés la seua «preocupació» pels incompliments de les normes establides a causa de la pandèmia del Covid-19, «especialment en pubs a on s’estaven fumant pipes».

 

Per això, ha instat a «ser més durs i estrictes amb els missatges». Ha declarat que ha manifestat la necessitat per part del sector de l’oci nocturn de ser «més exemplars que mai i d’educar i conscienciar, començant pel propi sector perquè ens preocupa molt la salut». Pérez ha indicat que des de Sanitat estaven «espantats» després de detectar incompliments de les restriccions en alguns locals i ha precisat que s’ha posat en contacte amb el departament que encapçala la consellera Ana Barceló.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.