Sanitat suspendrà eixides i visites en residències de majors en zones amb alta incidència de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat podrà suspendre visites i eixides en residències si un estudi epidemiològic de la situació en el municipi, comarca o departament de salut ho suggerix d’esta forma.

 

El departament que dirigix Ana Barceló publicarà en breu una resolució que permetrà suspendre les visites i eixides, «sempre justificat per un estudi epidemiològic», tal com ha explicat la consellera este dijous en roda de premsa.

 

La suspensió es farà a través d’una resolució concreta per a cada centre i dependrà de la incidència del virus en eixe moment en l’àrea determinada. No obstant això, Barceló no ha especificat que s’estiguen fent informes sobre una determinada zona de moment.

 

També ha manifestat que no hi ha cap límit de casos de coronavirus a partir del que es considerarà la suspensió, sinó que es farà «quan consideren els especialistes».

 

Barceló ha detallat que el 54,4% dels casos relacionats amb brots de coronavirus es donen en persones entre 15 i 34 anys, però ha incidit en què «el major percentatge d’ingressos continua estant entre les persones majors».

Últimes notícies

Tyrik, el príncep d’Ilercavònia, en valencià cult i natural

Les propostes, projectes o aportacions a la normativa del...

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.