Sanitat suspendrà eixides i visites en residències de majors en zones amb alta incidència de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat podrà suspendre visites i eixides en residències si un estudi epidemiològic de la situació en el municipi, comarca o departament de salut ho suggerix d’esta forma.

 

El departament que dirigix Ana Barceló publicarà en breu una resolució que permetrà suspendre les visites i eixides, «sempre justificat per un estudi epidemiològic», tal com ha explicat la consellera este dijous en roda de premsa.

 

La suspensió es farà a través d’una resolució concreta per a cada centre i dependrà de la incidència del virus en eixe moment en l’àrea determinada. No obstant això, Barceló no ha especificat que s’estiguen fent informes sobre una determinada zona de moment.

 

També ha manifestat que no hi ha cap límit de casos de coronavirus a partir del que es considerarà la suspensió, sinó que es farà «quan consideren els especialistes».

 

Barceló ha detallat que el 54,4% dels casos relacionats amb brots de coronavirus es donen en persones entre 15 i 34 anys, però ha incidit en què «el major percentatge d’ingressos continua estant entre les persones majors».

Últimes notícies

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.