15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Sanitat suspendrà eixides i visites en residències de majors en zones amb alta incidència de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat podrà suspendre visites i eixides en residències si un estudi epidemiològic de la situació en el municipi, comarca o departament de salut ho suggerix d’esta forma.

 

El departament que dirigix Ana Barceló publicarà en breu una resolució que permetrà suspendre les visites i eixides, «sempre justificat per un estudi epidemiològic», tal com ha explicat la consellera este dijous en roda de premsa.

 

La suspensió es farà a través d’una resolució concreta per a cada centre i dependrà de la incidència del virus en eixe moment en l’àrea determinada. No obstant això, Barceló no ha especificat que s’estiguen fent informes sobre una determinada zona de moment.

 

També ha manifestat que no hi ha cap límit de casos de coronavirus a partir del que es considerarà la suspensió, sinó que es farà «quan consideren els especialistes».

 

Barceló ha detallat que el 54,4% dels casos relacionats amb brots de coronavirus es donen en persones entre 15 i 34 anys, però ha incidit en què «el major percentatge d’ingressos continua estant entre les persones majors».

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.