Sanitat suspendrà eixides i visites en residències de majors en zones amb alta incidència de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat podrà suspendre visites i eixides en residències si un estudi epidemiològic de la situació en el municipi, comarca o departament de salut ho suggerix d’esta forma.

 

El departament que dirigix Ana Barceló publicarà en breu una resolució que permetrà suspendre les visites i eixides, «sempre justificat per un estudi epidemiològic», tal com ha explicat la consellera este dijous en roda de premsa.

 

La suspensió es farà a través d’una resolució concreta per a cada centre i dependrà de la incidència del virus en eixe moment en l’àrea determinada. No obstant això, Barceló no ha especificat que s’estiguen fent informes sobre una determinada zona de moment.

 

També ha manifestat que no hi ha cap límit de casos de coronavirus a partir del que es considerarà la suspensió, sinó que es farà «quan consideren els especialistes».

 

Barceló ha detallat que el 54,4% dels casos relacionats amb brots de coronavirus es donen en persones entre 15 i 34 anys, però ha incidit en què «el major percentatge d’ingressos continua estant entre les persones majors».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.