7.3 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Sanitat suspendrà eixides i visites en residències de majors en zones amb alta incidència de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat podrà suspendre visites i eixides en residències si un estudi epidemiològic de la situació en el municipi, comarca o departament de salut ho suggerix d’esta forma.

 

El departament que dirigix Ana Barceló publicarà en breu una resolució que permetrà suspendre les visites i eixides, «sempre justificat per un estudi epidemiològic», tal com ha explicat la consellera este dijous en roda de premsa.

 

La suspensió es farà a través d’una resolució concreta per a cada centre i dependrà de la incidència del virus en eixe moment en l’àrea determinada. No obstant això, Barceló no ha especificat que s’estiguen fent informes sobre una determinada zona de moment.

 

També ha manifestat que no hi ha cap límit de casos de coronavirus a partir del que es considerarà la suspensió, sinó que es farà «quan consideren els especialistes».

 

Barceló ha detallat que el 54,4% dels casos relacionats amb brots de coronavirus es donen en persones entre 15 i 34 anys, però ha incidit en què «el major percentatge d’ingressos continua estant entre les persones majors».

Últimes notícies

La neu complica la circulació a l’interior de Castelló

El temporal deixa neu i gel en L'Alt Maestrat i Els Ports i obliga a extremar la precaució en N-232, CV-14, CV-12 i CV-15, amb restriccions al trànsit pesat.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació en 2025 amb un 3,69%

La Comunitat Valenciana va liderar el creixement de l'ocupació en 2025 amb un 3,69% d'afiliació i l'atur va baixar en quasi totes les autonomies. Madrid va superar a Catalunya en nombre d'afiliats.

Comunitat Valenciana, quarta en consignació del Xiquet per habitant amb 26,17 euros

La Comunitat Valenciana se situa quarta en consignació per habitant per al Sorteig del Xiquet 2026 amb 26,17 euros i una consignació total de 139.157.600 euros. El gasto mitjà per persona puja quasi tres euros enfront de 2025.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.