Sanitat habilita l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus per Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus amb l’objectiu de descongestionar els hospitals de malalts que no mostren un quadre clínic complex..

 

Tal com ha informat Sanitat a través d’un comunicat,  Mariam García Layunta,la directora general d’Asistència Sanitaria ha assenyalat que d’esta forma «s’aconseguirà més capacitat en els centres hospitalaris de la ciutat de València». Estes instal·lacions comptaran amb un total de 166 llits i una dotació de personal sanitari que aportaran els diferents departaments de salut de València. La dotació prevista inicialment contempla 13 facultatius, 75 infermeres, 75 TCAE, 10 zeladors i el personal administratiu que siga necessari per a la gestió d’este espai sanitari.

 

Per part seua, l’Hospital La Fe de València ha incorporat un nou torn per a la recollida de mostres PCR a l’hospital de campanya que se situa al costat de les seues instal·lacions. L’objectiu és atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil. Este nou horari es destinarà, principalment, per a la realització de proves en l’àmbit educatiu, facilitant així l’accés als pares amb els seus fills. L’hospital de campanya.de la Fe obrirà a les vesprades per a fer les proves PCR.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.