17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sanitat habilita l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus per Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus amb l’objectiu de descongestionar els hospitals de malalts que no mostren un quadre clínic complex..

 

Tal com ha informat Sanitat a través d’un comunicat,  Mariam García Layunta,la directora general d’Asistència Sanitaria ha assenyalat que d’esta forma «s’aconseguirà més capacitat en els centres hospitalaris de la ciutat de València». Estes instal·lacions comptaran amb un total de 166 llits i una dotació de personal sanitari que aportaran els diferents departaments de salut de València. La dotació prevista inicialment contempla 13 facultatius, 75 infermeres, 75 TCAE, 10 zeladors i el personal administratiu que siga necessari per a la gestió d’este espai sanitari.

 

Per part seua, l’Hospital La Fe de València ha incorporat un nou torn per a la recollida de mostres PCR a l’hospital de campanya que se situa al costat de les seues instal·lacions. L’objectiu és atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil. Este nou horari es destinarà, principalment, per a la realització de proves en l’àmbit educatiu, facilitant així l’accés als pares amb els seus fills. L’hospital de campanya.de la Fe obrirà a les vesprades per a fer les proves PCR.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.