Sanitat habilita l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus per Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus amb l’objectiu de descongestionar els hospitals de malalts que no mostren un quadre clínic complex..

 

Tal com ha informat Sanitat a través d’un comunicat,  Mariam García Layunta,la directora general d’Asistència Sanitaria ha assenyalat que d’esta forma «s’aconseguirà més capacitat en els centres hospitalaris de la ciutat de València». Estes instal·lacions comptaran amb un total de 166 llits i una dotació de personal sanitari que aportaran els diferents departaments de salut de València. La dotació prevista inicialment contempla 13 facultatius, 75 infermeres, 75 TCAE, 10 zeladors i el personal administratiu que siga necessari per a la gestió d’este espai sanitari.

 

Per part seua, l’Hospital La Fe de València ha incorporat un nou torn per a la recollida de mostres PCR a l’hospital de campanya que se situa al costat de les seues instal·lacions. L’objectiu és atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil. Este nou horari es destinarà, principalment, per a la realització de proves en l’àmbit educatiu, facilitant així l’accés als pares amb els seus fills. L’hospital de campanya.de la Fe obrirà a les vesprades per a fer les proves PCR.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.