Sanitat habilita l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus per Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus amb l’objectiu de descongestionar els hospitals de malalts que no mostren un quadre clínic complex..

 

Tal com ha informat Sanitat a través d’un comunicat,  Mariam García Layunta,la directora general d’Asistència Sanitaria ha assenyalat que d’esta forma «s’aconseguirà més capacitat en els centres hospitalaris de la ciutat de València». Estes instal·lacions comptaran amb un total de 166 llits i una dotació de personal sanitari que aportaran els diferents departaments de salut de València. La dotació prevista inicialment contempla 13 facultatius, 75 infermeres, 75 TCAE, 10 zeladors i el personal administratiu que siga necessari per a la gestió d’este espai sanitari.

 

Per part seua, l’Hospital La Fe de València ha incorporat un nou torn per a la recollida de mostres PCR a l’hospital de campanya que se situa al costat de les seues instal·lacions. L’objectiu és atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil. Este nou horari es destinarà, principalment, per a la realització de proves en l’àmbit educatiu, facilitant així l’accés als pares amb els seus fills. L’hospital de campanya.de la Fe obrirà a les vesprades per a fer les proves PCR.

Últimes notícies

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.