8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Sanitat habilita l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus per Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat l’antiga escola d’infermeria de la Fe de València per a acollir a pacients lleus amb l’objectiu de descongestionar els hospitals de malalts que no mostren un quadre clínic complex..

 

Tal com ha informat Sanitat a través d’un comunicat,  Mariam García Layunta,la directora general d’Asistència Sanitaria ha assenyalat que d’esta forma «s’aconseguirà més capacitat en els centres hospitalaris de la ciutat de València». Estes instal·lacions comptaran amb un total de 166 llits i una dotació de personal sanitari que aportaran els diferents departaments de salut de València. La dotació prevista inicialment contempla 13 facultatius, 75 infermeres, 75 TCAE, 10 zeladors i el personal administratiu que siga necessari per a la gestió d’este espai sanitari.

 

Per part seua, l’Hospital La Fe de València ha incorporat un nou torn per a la recollida de mostres PCR a l’hospital de campanya que se situa al costat de les seues instal·lacions. L’objectiu és atendre la demanda actual de proves d’una forma més àgil. Este nou horari es destinarà, principalment, per a la realització de proves en l’àmbit educatiu, facilitant així l’accés als pares amb els seus fills. L’hospital de campanya.de la Fe obrirà a les vesprades per a fer les proves PCR.

Últimes notícies

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.