Sanitat notifica 623 nous casos de coronavirus

 

Un total de 3.889.175 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosis de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.298.533 persones.

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 623 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 496.311 persones. Per províncies, 70 a Castelló (51.423 en total); 338 a Alacant (180.290 en total) i 214 a València (264.592 en total). S’ha registrat 
un cas per assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats ascendeix a 6.

 

A més, s’han registrat 1.478 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 487.629 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 50.753 a Castelló, 175.098 a Alacant i 261.719 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen a 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 457 persones ingressades, 90 d’elles en l’UCI: 60 a la província de Castelló, 11 en UCI; 200 a la província d’Alacant, 41 d’elles en l’UCI; i 197 a la província de València, 38 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 13 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.633: 823 a la província de Castelló, 2.903 en la d’Alacant i 3.907 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 12.501 casos actius, la qual cosa suposa un 2,46% del total de positius. 

S’han registrat 4 brots que tenen 10 o més casos associats. 
− València: 11 casos. Origen social.
− Vallada: 10 casos. Origen social.
− Agost: 11 casos. Origen social.
− Elx: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.