Sanitat prorroga set dies més el confinament de Benigànim

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha prorrogat durant 7 dies més les mesures excepcionals adoptades per al municipi de Benigànim, en la Vall d’Albaida (València), a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19 i després d’analitzar els informes epidemiològics sobre la incidència del virus.

 

La consellera, Ana Barceló, ha assenyalat que «continuaran estant vigents les mesures en el municipi una setmana més per a salvaguardar i protegir la salut de tots els veïns i evitar la propagació del virus». La titular de Sanitat ha ressaltat que «la situació epidemiològica ha millorat, encara que no prou com per a alçar les mesures adoptades per a la contenció i prevenció del virus».

 

D’esta manera, a través d’una nova resolució, es torna a precisar que el confinament és perimetral a la població de Benigànim, permetent-se, en tot cas, la circulació de persones residents dins del municipi; s’establix fins a un màxim de 10 persones en reunions de caràcter social o familiar i els actes de culte es faran fins a un terç de la capacitat dels llocs, sempre respectant les normes de seguretat d’ús de la mascareta i distanciament social. La resolució entrarà en vigor a partir de les 00.00 hores del dimarts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.