Set hospitals del territori valencià, entre els millors d’Espanya

 

Set hospitals del territori valencià, cinc d’ells privats, un públic concertat i un altre públic, han sigut reconeguts entre els millors d’Espanya pels Premis BSH-Best Spanish Hospitals Awards. Segons un comunicat de l’organització dels guardons, ells són: 

  • L’Hospital la Fe de València
  • L’Hospital de Manises
  • El HLA Sant Carles de Dénia
  • El Vithas Castelló
  • El Vithas Medimar d’Alacant
  • El Vithas València 9 d’Octubre
  • El Vithas València Consuelo

 

La iniciativa, que enaltix els millors centres en gestió sanitària i qualitat assistencial, ha conseguit en la seua segona edició un 25% més de participació d’hospitals públics i privats. Els centres valencians han sigut reconeguts per la seua excel·lència en un lliurament de premis celebrada a través d’un acte virtual.

 

L’hospital de Manises ha sigut premiat en la categoria d’hospitals de referència i La Fe de València en la categoria d’hospitals d’Alta Tecnologia. En la categoria d’hospitals privats xicotets ha sigut guardonat el HLA Sant Carles de Dénia, el Vithas Medimar d’Alacant i el Vithas València Consuelo; en el d’hospitals privats intermedis, el Vithas Castelló, i en la d’hospitals privats grans, el Vithas València 9 d’Octubre.

Últimes notícies

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.