Set hospitals del territori valencià, entre els millors d’Espanya

 

Set hospitals del territori valencià, cinc d’ells privats, un públic concertat i un altre públic, han sigut reconeguts entre els millors d’Espanya pels Premis BSH-Best Spanish Hospitals Awards. Segons un comunicat de l’organització dels guardons, ells són: 

  • L’Hospital la Fe de València
  • L’Hospital de Manises
  • El HLA Sant Carles de Dénia
  • El Vithas Castelló
  • El Vithas Medimar d’Alacant
  • El Vithas València 9 d’Octubre
  • El Vithas València Consuelo

 

La iniciativa, que enaltix els millors centres en gestió sanitària i qualitat assistencial, ha conseguit en la seua segona edició un 25% més de participació d’hospitals públics i privats. Els centres valencians han sigut reconeguts per la seua excel·lència en un lliurament de premis celebrada a través d’un acte virtual.

 

L’hospital de Manises ha sigut premiat en la categoria d’hospitals de referència i La Fe de València en la categoria d’hospitals d’Alta Tecnologia. En la categoria d’hospitals privats xicotets ha sigut guardonat el HLA Sant Carles de Dénia, el Vithas Medimar d’Alacant i el Vithas València Consuelo; en el d’hospitals privats intermedis, el Vithas Castelló, i en la d’hospitals privats grans, el Vithas València 9 d’Octubre.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.