Set hospitals del territori valencià, entre els millors d’Espanya

 

Set hospitals del territori valencià, cinc d’ells privats, un públic concertat i un altre públic, han sigut reconeguts entre els millors d’Espanya pels Premis BSH-Best Spanish Hospitals Awards. Segons un comunicat de l’organització dels guardons, ells són: 

  • L’Hospital la Fe de València
  • L’Hospital de Manises
  • El HLA Sant Carles de Dénia
  • El Vithas Castelló
  • El Vithas Medimar d’Alacant
  • El Vithas València 9 d’Octubre
  • El Vithas València Consuelo

 

La iniciativa, que enaltix els millors centres en gestió sanitària i qualitat assistencial, ha conseguit en la seua segona edició un 25% més de participació d’hospitals públics i privats. Els centres valencians han sigut reconeguts per la seua excel·lència en un lliurament de premis celebrada a través d’un acte virtual.

 

L’hospital de Manises ha sigut premiat en la categoria d’hospitals de referència i La Fe de València en la categoria d’hospitals d’Alta Tecnologia. En la categoria d’hospitals privats xicotets ha sigut guardonat el HLA Sant Carles de Dénia, el Vithas Medimar d’Alacant i el Vithas València Consuelo; en el d’hospitals privats intermedis, el Vithas Castelló, i en la d’hospitals privats grans, el Vithas València 9 d’Octubre.

Últimes notícies

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.