Set hospitals del territori valencià, entre els millors d’Espanya

 

Set hospitals del territori valencià, cinc d’ells privats, un públic concertat i un altre públic, han sigut reconeguts entre els millors d’Espanya pels Premis BSH-Best Spanish Hospitals Awards. Segons un comunicat de l’organització dels guardons, ells són: 

  • L’Hospital la Fe de València
  • L’Hospital de Manises
  • El HLA Sant Carles de Dénia
  • El Vithas Castelló
  • El Vithas Medimar d’Alacant
  • El Vithas València 9 d’Octubre
  • El Vithas València Consuelo

 

La iniciativa, que enaltix els millors centres en gestió sanitària i qualitat assistencial, ha conseguit en la seua segona edició un 25% més de participació d’hospitals públics i privats. Els centres valencians han sigut reconeguts per la seua excel·lència en un lliurament de premis celebrada a través d’un acte virtual.

 

L’hospital de Manises ha sigut premiat en la categoria d’hospitals de referència i La Fe de València en la categoria d’hospitals d’Alta Tecnologia. En la categoria d’hospitals privats xicotets ha sigut guardonat el HLA Sant Carles de Dénia, el Vithas Medimar d’Alacant i el Vithas València Consuelo; en el d’hospitals privats intermedis, el Vithas Castelló, i en la d’hospitals privats grans, el Vithas València 9 d’Octubre.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU