Set hospitals del territori valencià, entre els millors d’Espanya

 

Set hospitals del territori valencià, cinc d’ells privats, un públic concertat i un altre públic, han sigut reconeguts entre els millors d’Espanya pels Premis BSH-Best Spanish Hospitals Awards. Segons un comunicat de l’organització dels guardons, ells són: 

  • L’Hospital la Fe de València
  • L’Hospital de Manises
  • El HLA Sant Carles de Dénia
  • El Vithas Castelló
  • El Vithas Medimar d’Alacant
  • El Vithas València 9 d’Octubre
  • El Vithas València Consuelo

 

La iniciativa, que enaltix els millors centres en gestió sanitària i qualitat assistencial, ha conseguit en la seua segona edició un 25% més de participació d’hospitals públics i privats. Els centres valencians han sigut reconeguts per la seua excel·lència en un lliurament de premis celebrada a través d’un acte virtual.

 

L’hospital de Manises ha sigut premiat en la categoria d’hospitals de referència i La Fe de València en la categoria d’hospitals d’Alta Tecnologia. En la categoria d’hospitals privats xicotets ha sigut guardonat el HLA Sant Carles de Dénia, el Vithas Medimar d’Alacant i el Vithas València Consuelo; en el d’hospitals privats intermedis, el Vithas Castelló, i en la d’hospitals privats grans, el Vithas València 9 d’Octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.