Tanca el Parc d’Educació Vial Santo Espíritu de Gilet en confirmar-se un cas de Covid-19 en l’escola d’estiu

 

L’escola d’estiu del Parc d’Educació Vial Santo Espíriu de Gilet, en el Camp de Morvedre (València), ha hagut d’acabar una setmana abans enguany a causa del positiu en coronavirus d’uns dels seus alumnes. El parc tancà les seues instal·lacions el passat divendres només conéixer el cas.

 

Bosco Baeza, coordinador del centre, ha assegurat a ‘València Diari’ que el menut anà a l’escola per última volta el passat 31 de juliol, pel que durant la setmana passada no va acudir, i que tots els xiquets i monitors que han coincidit amb el menut estan sotmetent-se a les proves PCR.

 

Ara com ara, només es coneixen 17 resultats de les proves, entre ells els de dos monitors i tots negatius, pel que «la situació està prou controlada» a l’espera de conéixer tots els resultats.

 

Este mateix matí de dilluns, la direcció del centre s’ha reunit amb l’alcalde de la localitat, Salva Costa, per a informar de la situació i fer «una posada en comú». En este sentit, Baeza ha assegurat que des de l’Ajuntament els han oferit l’ajuda que els siga necessària.

Últimes notícies

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.